Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Hei Jeg skal være forlover til min beste venninne neste sommer, og jeg holder på og tenke hva jeg skal. må skrive en tale, men har kjent henne siden jeg var 4 år gammel, hun er veldig viktig for meg. tenkte kanskje det kunne vert koselig med ett dikt eller noe annet koselig litt utenom det vanlige noen forslag? Anonymkode: 0de49...5d5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Trygve Skaug har små nydelige dikt som helt sikkert passer. Men de er små,nesten som visdomsord, så det er kanskje ikke det du er ute etter? Anonymkode: 5327d...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Hvis du er fortrolig med svensk, syns jeg dette diktet av Karin Boye er et av de vakreste kjærlighetsdiktene som fins: Idyll Din röst och dina steg faller mjuka som dagg på min arbetsdag. Där jag sitter är det vår i luften omkring mig av din levande värme. Du blommar i min tanke, du blommar i mitt blod, och jag undrar bara, att inte mina lyckliga händer slår ut i tunga rosor. Nu sluter sig vardagens rymd kring oss två, lik en len lätt dimma. Är du rädd att bli fånge, är du rädd att drunkna i det gråa? Var inte rädd: i vardagens innersta, i allt livs hjärta, brinner med stilla nynnande lågor en djup, hemlig helg. Anonymkode: d00fe...323
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvis du er fortrolig med svensk, syns jeg dette diktet av Karin Boye er et av de vakreste kjærlighetsdiktene som fins: Idyll Din röst och dina steg faller mjuka som dagg på min arbetsdag. Där jag sitter är det vår i luften omkring mig av din levande värme. Du blommar i min tanke, du blommar i mitt blod, och jag undrar bara, att inte mina lyckliga händer slår ut i tunga rosor. Nu sluter sig vardagens rymd kring oss två, lik en len lätt dimma. Är du rädd att bli fånge, är du rädd att drunkna i det gråa? Var inte rädd: i vardagens innersta, i allt livs hjärta, brinner med stilla nynnande lågor en djup, hemlig helg. Anonymkode: d00fe...323 det var kjempe fint takk Anonymkode: 0de49...5d5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Trygve Skaug har små nydelige dikt som helt sikkert passer. Men de er små,nesten som visdomsord, så det er kanskje ikke det du er ute etter? Anonymkode: 5327d...fd9 ikke helt,men takk likevel Anonymkode: 0de49...5d5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Sommeren 2021, altså? Du rekker MANGE turer på bibliotek før den tid.... 🙄 Anonymkode: 38b59...314
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 20 hours ago, Anonym bruker said: Sommeren 2021, altså? Du rekker MANGE turer på bibliotek før den tid.... 🙄 Anonymkode: 38b59...314 bibloteket er stengt, og sjelden er jeg rekker det pga det stenger tidlig Anonymkode: 0de49...5d5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: bibloteket er stengt, og sjelden er jeg rekker det pga det stenger tidlig Anonymkode: 0de49...5d5 Men det er altså et år fram i tid? Anonymkode: 38b59...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå