Gå til innhold

Noen som har litt større basseng enn de små oppblåsbare i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har googlet litt, men vanskelig å vite hva som er av ok kvalitet. Har også skjønt at man må ha filter, pumpe og trekk til å ja over, men er det også andre ting.

Ser ut som det blir ferie hjemme i år, og da må vi kunne bade litt 😁

Anonymkode: af8d2...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hvis du søker på basseng i søkefeltet her så finner du en tråd som noen lagde 15 april 🙂 kanskje du finner svar der 🙂

Anonymkode: 73681...d97

Skrevet

Vi har forresten akkurat kjøpt oss oppblåsbart boblebad fra mspa, men de er jo noe litt annet 🙂

Anonymkode: 73681...d97

Skrevet

Jeg har hatt intex 4x2x1 i tre år, satt opp hver vår og tatt ned hver høst. Det er fortsatt like helt og fint :)

Anbefaler varmepumpe, den drar litt strøm, men det er ganske digg å få varmen opp til 30 om det er skikkelig drittsommer ;)

Ha også et par filtere til rensepumpa klar, de burde byttes noen ganger ila sommeren. En hov fra f.eks europris funker helt ypperlig å bruke som «overflate-renser». Jeg prøvde disse som hører til bassenget (støvsuger osv), men syns ikke det ble noe særlig bedre av det. Tar innimellom med meg en klut oppi bassenget for å få dratt over veggene (så ikke det blir glatt oppi der). 

Anonymkode: 7f968...1ad

Skrevet

Anbefaler sandfilter og ikke papirfilter som mange større basseng blir levert med. 

Anonymkode: f05d3...130

Skrevet

Har et på 100 kubikk. 

Har 2 separate linjer, en pumpe som suger fra bunnventilen, og går via en ph-regulator og flytende klor, så til en saltklorinator, så til en 13 kW varmepumpe. Den andre går til et 250kg sandfilter.

Anonymkode: 975bd...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...