Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Jeg har googlet litt, men vanskelig å vite hva som er av ok kvalitet. Har også skjønt at man må ha filter, pumpe og trekk til å ja over, men er det også andre ting. Ser ut som det blir ferie hjemme i år, og da må vi kunne bade litt 😁 Anonymkode: af8d2...799
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Hei, hvis du søker på basseng i søkefeltet her så finner du en tråd som noen lagde 15 april 🙂 kanskje du finner svar der 🙂. Anonymkode: 73681...d97
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Vi har forresten akkurat kjøpt oss oppblåsbart boblebad fra mspa, men de er jo noe litt annet 🙂. Anonymkode: 73681...d97
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Jeg har hatt intex 4x2x1 i tre år, satt opp hver vår og tatt ned hver høst. Det er fortsatt like helt og fint Anbefaler varmepumpe, den drar litt strøm, men det er ganske digg å få varmen opp til 30 om det er skikkelig drittsommer Ha også et par filtere til rensepumpa klar, de burde byttes noen ganger ila sommeren. En hov fra f.eks europris funker helt ypperlig å bruke som «overflate-renser». Jeg prøvde disse som hører til bassenget (støvsuger osv), men syns ikke det ble noe særlig bedre av det. Tar innimellom med meg en klut oppi bassenget for å få dratt over veggene (så ikke det blir glatt oppi der). Anonymkode: 7f968...1ad
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Anbefaler sandfilter og ikke papirfilter som mange større basseng blir levert med. Anonymkode: f05d3...130
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Har et på 100 kubikk. Har 2 separate linjer, en pumpe som suger fra bunnventilen, og går via en ph-regulator og flytende klor, så til en saltklorinator, så til en 13 kW varmepumpe. Den andre går til et 250kg sandfilter. Anonymkode: 975bd...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå