Gå til innhold

Noen slike duftoljer med pinner som faktisk lukter godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes alt jeg prøver lukter Wunderbaum. Har du tips til noen som faktisk lukter godt? Gjerne friskt, ikke for søtt og tungt. Og hvor kjøper du det?

Anonymkode: e2a8d...433

Skrevet

Det tror jeg ikke finnes.

Anonymkode: 188a6...bc7

Skrevet

Lukt er jo veldig subjektivt da. Jeg synes Skandinavisk sine lukter godt. Har Skog hjemme. Jeg kjøper dem hos Keisernes nye i Trondheim, men de har dem på et stort antall interiørbutikker. Synes jeg ser dem overalt.

Anonymkode: b3a3a...72e

Skrevet

Problemet at de har aldri passe lukt. Første dagene er for sterkt. Så forsvinner lukt helt. Jeg kjøpte en flaske som skulle vare i tre måneder på Rituals. Luktet bare i 10 dager. Bytter jeg om på pinnene lukter det et par dager og slutt. 
Vet ikke om jeg gidder å bruke mer penger på det der. 
Når jeg kommer hjem lukter huset vanligvis tøymykner og vaskemiddel. Jeg bruker en liten dråpe i hver vask i tillegg til nøytral uten duft.

Anonymkode: 394ec...cad

Skrevet

Rituals sine!! Den hvite ig den røde. (Begge men den hvite er best synes jeg)

har en svak duft og varer lenge. 

Anonymkode: e2b66...f60

Skrevet

Her er det ikke snakk om å lukte godt eller ikke, det er snakk om hva som gjør seg i ulike rom. Det vil mest sannsynlig lukte friskt på et toalett, vil ikke fungere like godt i stua. Som en nevner, så lukter det tøymykner over hele huset, det er en duft som gjør seg på vaskerommet og badet, men ikke på kjøkken og stue. 

Anonymkode: 5cd8c...a24

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lukt er jo veldig subjektivt da. Jeg synes Skandinavisk sine lukter godt. Har Skog hjemme. Jeg kjøper dem hos Keisernes nye i Trondheim, men de har dem på et stort antall interiørbutikker. Synes jeg ser dem overalt.

Anonymkode: b3a3a...72e

Vi har også Skog! Den lukter bare godt og ikke parfymete. Bruker ikke alle pinnene på én gang, men halvparten ca, så blir det passe mye lukt.

Anonymkode: 92cb8...7d1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Problemet at de har aldri passe lukt. Første dagene er for sterkt. Så forsvinner lukt helt. Jeg kjøpte en flaske som skulle vare i tre måneder på Rituals. Luktet bare i 10 dager. Bytter jeg om på pinnene lukter det et par dager og slutt. 
Vet ikke om jeg gidder å bruke mer penger på det der. 
Når jeg kommer hjem lukter huset vanligvis tøymykner og vaskemiddel. Jeg bruker en liten dråpe i hver vask i tillegg til nøytral uten duft.

Anonymkode: 394ec...cad

Enig med deg her ang Rituals. Jeg kjøpte den store til nesten 500kr, skulle lukte i 3 mnd, det gjorde den ikke og ble fort tom i tillegg.,bortkastet penger.

Anonymkode: cc3dd...388

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg her ang Rituals. Jeg kjøpte den store til nesten 500kr, skulle lukte i 3 mnd, det gjorde den ikke og ble fort tom i tillegg.,bortkastet penger.

Anonymkode: cc3dd...388

Mitt inntrykk er at man blir lott bedøvd av egne lukter, slik at de som kommer på besøk kjenner den, men man selv kun kjenner den når den er ny/lukter mye. Jeg har alltid brukt den samme tøymykneren, og kjenner ikke lukta selv lengre. Men hvis jeg innimellom bytter lukt, så kjenner jeg det veldig godt.

Selv har jeg en diffuser hvor jeg bruker bittelitt ren eterisk olje. Jeg er glad i eukalyptus, som jeg synes lukter friskt og rent. Av og til bruker jeg sitrongress for avveksling. 

Anonymkode: a0cd2...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...