Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Hei alle dere, lurer på om noen har hatt smerter i brystene (kanskje litt dumt spm siden alle damer kan oppleve slike smerter), da mener jeg skikkelig intense smerter. Og var årsaken til at du hadde så vondt? Orker ikke en gang bh. Jeg har jo hatt smerter/ømme bryster før altså men nå føles de både hovne og større. Er ikke i forbindelse med menstruasjon/eggløsning tror jeg. Har hatt det i snart tre uker nå. Og ikke gravid. Anonymkode: 4991b...8bb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Smerter i brystene har jeg hatt ved flere anledninger; 1. PMS 2. Graviditet 3. prevensjon -p-piller og hormonspiral (verst m p-piller 4. ensidig smerte i bryst uten åpenbar årsak. Fikk det sjekket, men fant ikke noe Anonymkode: d8849...d1b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Får det når jeg er gravid og når jeg hadde grov hormonell ubalanse. Ville uansett tatt kontakt med lege om jeg var deg. Anonymkode: 4ce75...551
Anonym bruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: .Hei alle dere, lurer på om noen har hatt smerter i brystene (kanskje litt dumt spm siden alle damer kan oppleve slike smerter), da mener jeg skikkelig intense smerter. Og var årsaken til at du hadde så vondt? Orker ikke en gang bh. Jeg har jo hatt smerter/ømme bryster før altså men nå føles de både hovne og større. Er ikke i forbindelse med menstruasjon/eggløsning tror jeg. Har hatt det i snart tre uker nå. Og ikke gravid. Anonymkode: 4991b...8bb Mastitt har jeg hatt, selv når jeg ikke hadde melk. Anonymkode: a424d...2a1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Smerter i brystene har jeg hatt ved flere anledninger; 1. PMS 2. Graviditet 3. prevensjon -p-piller og hormonspiral (verst m p-piller 4. ensidig smerte i bryst uten åpenbar årsak. Fikk det sjekket, men fant ikke noe Anonymkode: d8849...d1b Takk for svar alle. Jeg er ikke gravid, bruker ikke prevensjon. Har heller ikke mensen fordi jeg har fjernet livmor. Menn eggstokkene har jeg, så mulig hormonell ubalanse. Kanskje best å oppsøke lege. Anonymkode: 4991b...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå