Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #26 Skrevet 26. april 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal de ikke bruke matboks pga smitte? Er det fordi barnehagen regner med at den ikke blir vasket nok? Jeg skjønner ikke helt logikken, for jeg regner jo med at de har drikkeflasker med seg. Anonymkode: 7f5d2...606 Jeg skjønner heller ikke dette. Matpapir blir også håndtert mer enn en boks. Når man legger maten i boks er det på med lokket og ferdig. Papiret må rulles rundt maten og tafses på. Greit at det kastes i bhg, men det er ikke mye dorging å pute en matboks i oppvaskmaskinen og vaske hender heller. Anonymkode: 3a675...960
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #27 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner heller ikke dette. Matpapir blir også håndtert mer enn en boks. Når man legger maten i boks er det på med lokket og ferdig. Papiret må rulles rundt maten og tafses på. Greit at det kastes i bhg, men det er ikke mye dorging å pute en matboks i oppvaskmaskinen og vaske hender heller. Anonymkode: 3a675...960 Å legges matpapiret med maten rett nedi en skitten sekk? Høres ikke hygienisk ut! Anonymkode: 0ba11...d8b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #28 Skrevet 26. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å legges matpapiret med maten rett nedi en skitten sekk? Høres ikke hygienisk ut! Anonymkode: 0ba11...d8b Glad vår skole og bhg ikke har denne merkelig konstruerte regelen. Anonymkode: 3a675...960
Anonym bruker Skrevet 26. april 2020 #29 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Glad vår skole og bhg ikke har denne merkelig konstruerte regelen. Anonymkode: 3a675...960 Mulig den kommer om hylekoret får viljen sin igjen. Anonymkode: 0ba11...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå