Gå til innhold

Er piercing i brusket oppe (helix) harry på voksne damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan rett og slett ikke bruke den ringen hvis du vil bli tatt seriøst som advokat. 

Anonymkode: 8e941...57d

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig Harry, sååå 90 tallet 

Anonymkode: 8eed0...5c6

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

veldig 90-talls! og utrolig harry

Anonymkode: ec39f...525

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er harry. 

Anonymkode: c4fd7...63c

Puuuh!

Trodde seriøst jeg var kommet til feil klode da alle de første sa dette var kult og stilig. 

Takk for at dere kom og hjalp med å gjenvinne troen på menneskeheten og estetikken og alt det derre der! 

Anonymkode: 8e4e4...a75

Skrevet

Jeg er 46 år og har hatt min siden jeg gikk på ungdomsskolen. Har en ring der og driter i om det er harry, jeg var nok litt harry/rocka som ungdom og denne sitter igjen som et minne ;)

Anonymkode: 3fa36...d2a

Skrevet
På 18.4.2020 den 19.52, Anonym bruker skrev:

JA!!!

Og det er i tillegg typisk for sånne drakte-berter, som vil føle seg litt ville & gærne. 

Omtrent som bestemødrene som klipper skakk sveis, farger den i sølv, og går med lag-på-lag-klær.

Akkurat. Men det er jo helt greit så lenge man ikke selv tvinges til noe av det.

Anonymkode: c0318...108

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat. Men det er jo helt greit så lenge man ikke selv tvinges til noe av det.

Anonymkode: c0318...108

Heh?

Spørsmålet var om man synes det er harry. Svaret mitt var en respons til dette. 

Skrevet

Jeg liker det ikke og har det heller ikke. Du liker det, da bruker du det. Mye mer bedre det enn å være slave av hva andre måtte mene.

Anonymkode: 00987...2a1

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo helt greit så lenge man ikke selv tvinges til noe av det.

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye mer bedre det enn å være slave av hva andre måtte mene.

Det er vel bare å la være å svare hvis det er så grusomt for dere, at noen spør om andres mening?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel bare å la være å svare hvis det er så grusomt for dere, at noen spør om andres mening?

Det er jo et svar. Jeg liker det ikke og bruker det ikke. Hvis HI liker det synes jeg hun skal bruke det. Mye mer Harry å la vær å gjøre noe fordi en håndfull damer på et anonymforum synes det er stygt.

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et svar. Jeg liker det ikke og bruker det ikke. Hvis HI liker det synes jeg hun skal bruke det. Mye mer Harry å la vær å gjøre noe fordi en håndfull damer på et anonymforum synes det er stygt.

Synes det minst stilfulle er å drive og okke seg.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det minst stilfulle er å drive og okke seg.

Okke seg? Hvor i innleggene mine gjør jeg det? Jeg sier at det tøffeste er å gjøre som man vil og ikke som ...a75 på DIB mener. 

Skrevet

Kan være veldig fint. Mange menn liker at kvinner pynter seg. Spesielt i mannsdominerte yrker er det viktig at kvinner framstår som feminine. 

Anonymkode: 7aaad...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...