Gå til innhold

Når åpner treningssentre igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil de begynne med gruppetimer tror dere? 

Anonymkode: 1e4ff...19e

Skrevet

Følger. Lurer jeg og. 

Anonymkode: b70fd...4d7

Skrevet

Ja føler jeg savner treningsrutinene mine. Jeg har trent mye ute i skog og hjemme med mannen min. Svetter og står på, men kroppen min var bedre når jeg trente på treningssenter. Pluss at det var min tilflukt, det var min egentid. Uten mange barn på slep. 

Anonymkode: 1e4ff...19e

Skrevet

Utpå høsten, kanskje. I mellomtiden kan dere jo benytte dere helt gratis av naturens treningssentre. Masse penger spart, i tillegg får dere masse frisk luft. Åpent døgnet rundt. 

Anonymkode: 4b332...df5

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utpå høsten, kanskje. I mellomtiden kan dere jo benytte dere helt gratis av naturens treningssentre. Masse penger spart, i tillegg får dere masse frisk luft. Åpent døgnet rundt. 

Og vi som trener i skogen året rundt vil ha skogen vår tilbake!! Nå er det kø i løypene jeg vanligvis har for meg selv!

Anonymkode: 370d7...f2c

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Penger spart? Tror du ikke vi betaler for tjenesten vi nå ikke får? 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Penger spart? Tror du ikke vi betaler for tjenesten vi nå ikke får? 

Du må ikke det nei. At du er dum å VELGER å forsette å betale,det er ditt problem! Jeg har selvsagt valgt å slutte å betale for en tjeneste jeg ikke får.

Anonymkode: 32f39...f62

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må ikke det nei. At du er dum å VELGER å forsette å betale,det er ditt problem! Jeg har selvsagt valgt å slutte å betale for en tjeneste jeg ikke får.

Synes det er du som er dum her. Hvis alle hadde gjort som deg så har vi ikke noe treningstilbud etter krisen, fordi alle treningssentre og klubber har gått konkurs. Jeg betaler gledelig avgiften, selv om jeg ikke får noe tilbud akkurat nå.

Skrevet
2 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Synes det er du som er dum her. Hvis alle hadde gjort som deg så har vi ikke noe treningstilbud etter krisen, fordi alle treningssentre og klubber har gått konkurs. Jeg betaler gledelig avgiften, selv om jeg ikke får noe tilbud akkurat nå.

De får jo krisepakke da

Anonymkode: a6d95...a9c

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De får jo krisepakke da

Anonymkode: a6d95...a9c

Det hjelper nok lite hvis alle melder seg ut. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Solidaritet!! Uten noen innbetaling går treningssenteret konkurs! Jeg betaler med GLEDE og det gjør heldigvis de fleste andre også 

Anonymkode: 370d7...f2c

Skrevet

Senteret mitt stoppet avdragene automatisk de. 

Anonymkode: 6ddf3...683

Skrevet

Jeg tror treningssenterene er noe av det siste som åpner, og når de åpner blir det nok med restriksjoner. Når det åpnes for gruppetrening vil det nok være med et begrenset antall plasser. Tror ikke vi får oppleve et "normalt" treningssenter dette året. Kanskje ikke før det er kommet på plass en vaksine. 

Anonymkode: 7dc8b...a8b

Skrevet

Her har treningssenteret åpnet for utetrening i form av løping/gå/jogg. 4 personer pr instruktør. 

Anonymkode: 1dd25...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...