Gå til innhold

Hva slags skolesekk har 4. Klassingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De slutter vel å like disse skolesekkene fra bokhandleren alá Beckman o.l. ? hva slags sekk ønsket barnet ditt da? 

Anonymkode: aee69...1c2

Skrevet

Her brukes sekker fra Beckman av de fleste på hele barneskolen ihvertfall. I 3. Klasse har mine fått ny sekk, da en større og ikke det motivet som 1. Klasse sekken har. Ser de fleste får ny sekk i 3. Eller 4. Klasse. 

Anonymkode: 0f0ea...5b8

Skrevet

Min skal ha den orange førsteklassesekken. Vi er i mot forbruk. 

Anonymkode: a6dde...51d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt forsøk. 

Anonymkode: 2d14e...9cd

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir ikke den litt liten med tanke på flere bøker og på barnets størrelse?😅

Anonymkode: 0f0ea...5b8

Skrevet

Både første- og fjerdeklassingen har Beckmann sport jr.  30 L. 

Anonymkode: a3c80...a24

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt forsøk. 

Anonymkode: 2d14e...9cd

😂 busted 😂

Jeg mener det er barnemishandling å la de bruke den orange lenger enn 1. 
Mellomstørrelsen til Beckmann (classic,  28 liter)er vel å foretrekke i 4. og Beckmann sport (30 liter) fra 5. eller 6.  Alt etter hvor lang ungen er. 

Skrevet

Takk for tips. Har lovet 3. Klasdingen ny sekk til skolestart i 4. Klasse. Skjønner sekken han har hatt siden 1. Klasse begynner å bli barnslig nå. 

Skrevet

Fjellreven

Anonymkode: 65ae7...683

Skrevet
På 18.4.2020 den 22.56, Anonym bruker skrev:

Fjellreven

Anonymkode: 65ae7...683

Fjellreven er grusom. Sykt tynne seler som gnager seg ned i skulderne om det er litt vekt i sekken. 

Skrevet

Det kommer nok litt an på hva slags skole ungene går på. Noen "ipad-skoler" har jo ikke bøker med hjem, bare ipad'en, og gjør lekser på den, mens andre skoler har ganske tungt lastede barn med masse lærebøker og kladdebøker til lekser hver dag. Hvor langt unna skolen du bor betyr jo også noe, skal ungen kjøre buss, gå 200 meter eller 3 km liksom.

Min 5.klassing har en Troll sekk på 28 liter, hun fikk den i 3.klasse og den passer fint enda. Hun har gjerne flere bøker med hjem, men ikke nok til at hun trenger større sekk egentlig.

7.klassingen har en fake fjellreven sekk, kjøpt i syden. Der samarbeider lærerne når de skriver ukeplan så hun har en dag med norsklekse, en dag med engelsklekse, en dag med mattelekse og en dag med en annen lekse. Hun har derfor aldri mer enn en lærebok og en kladdebok med hjem og klarer seg med en sekk som er kulere å se på men som ikke har allverdens bærekomfort. 

Vi bor etter google maps 642 meter fra skolen da, det har ungene sjekket ;)

Anonymkode: 235ba...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...