Gå til innhold

Har legetime denne uken. Usikker på om jeg skal avbestille eller ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe nødvendig eller hastende. Er bare en slags oppfølging. Er legen som satte opp time og jeg har allerede utsatt den en gang på grunn av situasjonen vi er i. Ville du utsatt den igjen?

Anonymkode: a6f8d...97e

Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 1db08...f74

Skrevet

Nei. Smitten kan være «ute på gata» i mange måneder. Livet må jo gå så normalt man kan. Større sjans å møte en med smitte på butikken. Sykehusene og legekontor er ekstremt strenge på mennesker med de minste symptomer nå. 

Anonymkode: 74d7e...370

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 1db08...f74

Enig.

Anonymkode: 85d1c...c1f

Skrevet

Jeg var hos legen nå for å sjekke en føflekk. Måtte ringe på utenfor og ventet der til det ble klart. Fikk påsatt munnbind, og legen hadde både hansker og munnbind. Gikk fint og kan ikke begripe at jeg skulle ha større sjanser for å bli smittet der enn på Kiwi.

Anonymkode: 99964...f8c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var hos legen nå for å sjekke en føflekk. Måtte ringe på utenfor og ventet der til det ble klart. Fikk påsatt munnbind, og legen hadde både hansker og munnbind. Gikk fint og kan ikke begripe at jeg skulle ha større sjanser for å bli smittet der enn på Kiwi.

Jeg var hos min fastlege, satt en halv time på venteværelset sammen med en annen pasient. Jeg satte meg langt borte fra legen inne på kontoret, men da kom legen bare etter meg. Ingen munnbind eller hansker. Så her er det ulik praksis!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var hos min fastlege, satt en halv time på venteværelset sammen med en annen pasient. Jeg satte meg langt borte fra legen inne på kontoret, men da kom legen bare etter meg. Ingen munnbind eller hansker. Så her er det ulik praksis!

Oi, det var stor forskjell ja! Hos min lege er de super strenge i forhold ser jeg. Rart det er så ulik praksis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...