Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Han dumpet meg helt ut av det blå en dag, vi hadde ikke hatt noen konflikter, hadde masse sex og han virket like forelsket som meg. Han oppga utfordringer med eks og økonomi som årsak, han trengte tid til å fokusere på det. Etter noen dager er han sammen med en annen, legger ut ting på FB så alle skal skjønne at det er de to nå. Etter et par uker er også alle barna involvert. Jeg har aldri opplevd værre kjærlighetssorg, trodde det skulle bli oss jeg... Det har vært vanskelig men jeg har nå slettet dem begge fra sosiale medier. Nå etter noen måneder går det bra og jeg er glad for å bli kvitt han rett og slett... Ser nå hvordan han er og holder på.. Når han er på jobb eller hjemme alene sender han meg melding, jeg sender aldri han først men pleier å svare han. Han kan for eksempel spørre om jeg har tatt et glass vin, om jeg bruker kjolen han har gitt meg, om jeg vil komme over en tur, lurer på om han var den siste jeg hadde eller ikke, om jeg passer på å ha batteri i vibratoren osv. Nå vet jeg at den nye dama har invitert han hjem til seg flere ganger mens vi var sammen og har gått inn for å overta han, så det ble overlapping en periode før han dumpet meg. Så jeg har ingen sympati med henne, regner med hun får smake sin egen medisin etterhvert.., I tillegg er dette en bekjent av meg.. Men hva er det som får han til å gjøre sånn? Redd for å bli dumpa å vil holde meg varm? Vil såre meg ved å gni d mer inn? Lav selvtillit? Eller bare en drittsekk? Jeg er overhodet ikke interessert i et forhold med han igjen, men er fortsatt såret pga måten han gjorde det slutt på.. Anonymkode: 04e7b...999
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Klassisk eksempel på en manipulator og narsissist. Vær glad for å være kvitt han og IKKE svar på hans henvendelser. Verken fra han direkte eller indirekte gjennom noen andre. De lever av å utnytte og ødelegge andre for å føle seg bra. Anonymkode: b9e32...830
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Typisk mann som "spiller på flere hester" dette, han har alltid noen gående på gress for han kan ikke være alene. Sier en nei har han flere å kontakte så han vil aldri fremstå som en sviktet eller forlatt part for han har andre gående på vent. Han er selvfølgelig en drittsekk, men hva som har forårsaket oppførselen er ikke godt for oss å si. Vær uansett glad for å være kvitt han, og hadde jeg vært deg ville jeg også sluttet å svare på meldinger fra han. Anonymkode: 9a260...160
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 .. Og dette mennesket orker du faktisk å svare på? Kjenner du ikke at integriteten din fader litt for litt for hver eneste melding du svarer på..? Anonymkode: c9a82...ea0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Du må mange selvtillit som orker bry deg med en sånn mann. Hadde ikke brukt en kalori på han Anonymkode: 0723a...fbe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Hva har dette med mannfolk å gjøre? Anonymkode: d8bff...bd1
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Unnskyld meg, men dette svarer du han på?! Noen ganger så lurer jeg virkelig på hvilket forum jeg egentlig har havna på. Anonymkode: f7fcb...8ea
Anonym bruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 Til mitt forsvar så må jeg si at jeg har svart han innimellom fordi jeg da gang på gang blir minnet på hvordan han er. Jeg er ikke interessert i han lengre og har ikke møtt han siden det ble slutt og har heller ikke lyst til det. Noe har vært om barna, hans barn sender melding til meg innimellom og jeg vil holde ting ryddig pga dem. Vurdere om nydama burde fått sett meldingene han sender men kommer ikke til å gjøre noe med det. Anonymkode: 04e7b...999
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Jeg husker hvordan han dumpet deg, du skrev et innlegg om det!? Han grein og sutret, men insisterte på at det var slutt. Jeg gjettet at han var utro og hadde dårlig samvittighet. Hold han langt unna! Han er pillråten!! Anonymkode: 37dbc...85c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg husker hvordan han dumpet deg, du skrev et innlegg om det!? Han grein og sutret, men insisterte på at det var slutt. Jeg gjettet at han var utro og hadde dårlig samvittighet. Hold han langt unna! Han er pillråten!! Anonymkode: 37dbc...85c Ja, det stemmer. Han sutra, grein og drakk i noen dager så var han plutselig på overnattingsbesøk hos hun andre. Det var også jeg som hadde innlegg om «snapemoji, er jeg paranoid« eller nå i den duren.. Jeg holder meg unna, tro meg! Jeg har vært så naiv, godtroende og snill🙈 Hadde aldri trodd det om han... Kunne tenkt meg å vise meldingene han sender til nydama men jeg tenker de fortjener hverandre. Anonymkode: 04e7b...999
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, det stemmer. Han sutra, grein og drakk i noen dager så var han plutselig på overnattingsbesøk hos hun andre. Det var også jeg som hadde innlegg om «snapemoji, er jeg paranoid« eller nå i den duren.. Jeg holder meg unna, tro meg! Jeg har vært så naiv, godtroende og snill🙈 Hadde aldri trodd det om han... Kunne tenkt meg å vise meldingene han sender til nydama men jeg tenker de fortjener hverandre. Anonymkode: 04e7b...999 Han har allerede snakket om deg på en måte som får deg til å virke som en sjalu, obsessed ex som ikke kan komme over han til hun nye og om du gjør det så vil du bare bekrefte det for henne. Er du smart så kutter du all kontakt med han direkte og alle som kommer til deg som er i hans omgangssirkel. Anonymkode: b9e32...830
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 Han fortsetter fordi du lar ham, fordi du svarer ham, fordi du ikke har blokkert ham også på telefon. Han føler seg bedre når han får en respons fra deg, for da vet han at han har litt tak på deg fremdeles. Det beste er å kutte 100 %, blokkere og aldri svare på henvendelser. Da viser du ham at han er helt uviktig i ditt liv, at han ikke betyr noe for deg. Og du - host heller opp sinne, heller enn sårede følelser. Han behandlet deg som en dritt - og han fortsetter med det. Blokker absolutt alle steder du kan blokkere, aldri svar på noen som helst måte. Møter du ham tilfeldig, vær helt likegyldig, men upersonlig høflig, ikke la ham se en eneste følelse for ham. Likegyldighet er den beste "hevnen" du kan få. Slike menn er destruktive for sine omgivelser, og de har ikke ekte følelser eller respekt for de damene de roter med. Det er de som har problemer, men det vil de aldri innrømme. Ergo er eneste løsningen å bare unngå dem 100 % og ved tilfeldige møter bare være helt upersonlig og likegyldig. Det er det som svir mest for dem, når de blir "usynlige", for da kan de ikke lenger manipulere andres følelser. Anonymkode: 1029d...7cd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han fortsetter fordi du lar ham, fordi du svarer ham, fordi du ikke har blokkert ham også på telefon. Han føler seg bedre når han får en respons fra deg, for da vet han at han har litt tak på deg fremdeles. Det beste er å kutte 100 %, blokkere og aldri svare på henvendelser. Da viser du ham at han er helt uviktig i ditt liv, at han ikke betyr noe for deg. Og du - host heller opp sinne, heller enn sårede følelser. Han behandlet deg som en dritt - og han fortsetter med det. Blokker absolutt alle steder du kan blokkere, aldri svar på noen som helst måte. Møter du ham tilfeldig, vær helt likegyldig, men upersonlig høflig, ikke la ham se en eneste følelse for ham. Likegyldighet er den beste "hevnen" du kan få. Slike menn er destruktive for sine omgivelser, og de har ikke ekte følelser eller respekt for de damene de roter med. Det er de som har problemer, men det vil de aldri innrømme. Ergo er eneste løsningen å bare unngå dem 100 % og ved tilfeldige møter bare være helt upersonlig og likegyldig. Det er det som svir mest for dem, når de blir "usynlige", for da kan de ikke lenger manipulere andres følelser. Anonymkode: 1029d...7cd Enig i dette. Blokker. La alt ligge. Vondt verre og tar lenger tid å bli kvitt sorgen om du kan kontaktes. Fint om du klarer å ha kontakt med barna uten han. For de synes kanskje det er litt rart og vanskelig at han hopper fra dame til dame. Så lar du kontakten med barna hans fade ut. Så har ikke du bare blitt borte fra live dems. Anonymkode: 45d6c...7a1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 Det blir vanskelig å unngå dem men frem til nå har jeg bevist prøvd på det. Jeg vil ikke ha han tilbake, det kommer ikke til å skje. Men det betyr ikke at jeg ikke er lei meg pga dette likevel..eller aller mest sint nå, å føler meg sviktet. Men fint jeg fant ut av det nå å ikke om et år eller noe😊 Anonymkode: 04e7b...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå