Gå til innhold

En billig og god fiskemiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon til fiskemat. Lei fiskekaker, fiskepinner og grøss over fiskebollers eksistens. Elsker dyr ferskvarefisk som torsk, brosme osv. Må finne hverdagsmat-fisken som ikke koster for mye og som heller ikke er for kjip. Setter enormt pris på inspirasjon og din fiskefavoritt 🍀

Anonymkode: 59b76...594

Skrevet

Barna her elsker når jeg kjøper fisketerningene på rema. Laks og torsk eller sie og torsk. Freser de kjapt opp i smør, heller de i hollandiesaus med grønnsaker og serverer med potetmos

Anonymkode: 06d8f...f7d

Skrevet

Østeninspirert seisuppe (google oppskrift) 

Potet, gulrot, kålrot, annet etter smak som enten suppe eller fiskepakke. 

Ovnsbakt laks med sitron og litt crème fraiche, servert med tilbehør etter ønske

Stekt torsk med potet og andre grønnsaker etter smak og behag 

Anonymkode: 6a5d5...3cf

Skrevet

Pass på når det er 40% på all Findus, flere kjeder har det med jevne mellomrom, og kjøp den frossenfisken som heter gourmettorsk. Den er god. Jeg pleier ovnsbake den. Legger den i en ildfast form og ringer over olivenolje og flaksalt. Serverer med poteter, grønnsaker, sandefjordsmør og sprøstekte baconterninger. Ungene elsker det. 

Anonymkode: ba9ee...a4a

Skrevet

Hell en boks med hermetiske tomater i en gryte. Fordel en bunt med dill over. Fordel en opptint og oppskåret blokk med sei oppå. Varm opp og la trekke.

Serveres med kokte mandelpoteter.

Veldig enkelt, veldig rimelig, utrolig godt. 

Anonymkode: 586b6...b95

Skrevet

Uff, som nordlending er jeg nok utrolig kresen mht fisk! Alt dere beskriver her høres ikke spiselig ut! Hos oss gir vi ikke findus-fisk til katta engang! Om du ikke har tilgang til skikkelig fisk som dere har fiska sjøl, kjøp fisk av god kvalitet hos fiskehandler. Seibiff, lettsalta eller røkt torsk eller uer, boknafisk, i tillegg til vanlig kokt torsk med poteter, gulrotstuing og stekt bacon. 

Anonymkode: eaa1e...6a0

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss gir vi ikke findus-fisk til katta engang!

Hvem er oss?

Anonymkode: 586b6...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...