Gå til innhold

Lavendel i potte inne ?

Anbefalte innlegg

Det kan gå bra. Er glad i lavendel selv, men tror det hadde vært i meste laget å ha de inne. Jeg har mye jeg plukker inn på høsten og tørker. blir ikke så dominerende duft når de er tørket. Kjøper lavendelsåper fra Marseilles hver gang jeg er i Frankrike og får franske følelser av dem. Bare et tips :)

Endret av prekæs

Fortsetter under...

1 minutt siden, prekæs skrev:

Det kan gå bra. Er glad i lavendel selv, men tror det hadde vært i meste laget å ha de inne. Jeg har mye jeg plukker inn på høsten og tørker. blir ikke så dominerende duft når de er tørket. Kjøper lavendelsåper fra Marseilles hver gang jeg er i Frankrike og får franske følelser av dem. Bare et tips :)

Takk for tips😊. Det skal jeg se etter! 

4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Takk for tips😊. Det skal jeg se etter! 

Ja, gjør det. Det å ha med vanlige bruksting hjem fra ferie og bruke det gjennom følgende år, gir et blaff av feriefølelse hver gang det brukes. Krydderglass og såper forlenger ferien :)

1 minutt siden, prekæs skrev:

Ja, gjør det. Det å ha med vanlige bruksting hjem fra ferie og bruke det gjennom følgende år, gir et blaff av feriefølelse hver gang det brukes. Krydderglass og såper forlenger ferien :)

Kjøpte masse sitronsåpe og sitron likør sist jeg var i Italia og masse lokal olivenolje sist jeg var i Hellas . Kjøpte masse pasta i Italia og😊. Handler alltid masse mat og krydder. Helt herlig . Kjøpte lavendel i tøyposer som ligger i undertøyskoffen også. Elsker å handle sånn på reise . Min shopping på ferie 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...