mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 TĂ„ler den Ă„ stĂ„ i vinduskarm eller pĂ„ ett bord feks? Jeg synes den er sĂ„ flott og pĂ„skeliljer og andre pĂ„skeblomster skal kastes i dag ( dĂžde) . Noen som har lavendel inne?Â
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Lavendel er hardfÞr og tÄler nok begge deler like bra. Men den har jo enormt kraftig lukt, god men kraftig, sÄ hadde aldri orket Ä ha den inne. Anonymkode: f4c2f...eb4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Just now, Anonym bruker said: Lavendel er hardfÞr og tÄler nok begge deler like bra. Men den har jo enormt kraftig lukt, god men kraftig, sÄ hadde aldri orket Ä ha den inne. Anonymkode: f4c2f...eb4 Samme her. Jeg planter det ikke nÊrme sittegruppe ute engang.. Anonymkode: 85b5f...1f2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Lavendel er hardfĂžr og tĂ„ler nok begge deler like bra. Men den har jo enormt kraftig lukt, god men kraftig, sĂ„ hadde aldri orket Ă„ ha den inne. Anonymkode: f4c2f...eb4 Tenker Ă„ ha den i kjĂžkkenvinduetđ liker lukten jegđ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Den kan fint stÄ inne, men som de andre skriver: lukta er voldsom og kvalmende Anonymkode: 60081...a19
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Den lukta kan du ikke ha inne... litt dÄrlig timing med pÄskeliljene da, visner midt i pÄsken Anonymkode: f81c7...b9e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den kan fint stĂ„ inne, men som de andre skriver: lukta er voldsom og kvalmende Anonymkode: 60081...a19 Lukten er vel sĂ„nn at noen liker den og noen ikke liker denđ. Jeg elsker duften av lavendelÂ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 Akkurat nĂ„, mamma til adhd gutt<3 skrev: Lukten er vel sĂ„nn at noen liker den og noen ikke liker denđ. Jeg elsker duften av lavendel Men gjĂžr alle andre i ditt hus det ogsĂ„? Det blir jo en stank pĂ„ alt.. Anonymkode: f81c7...b9e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men gjĂžr alle andre i ditt hus det ogsĂ„? Det blir jo en stank pĂ„ alt.. Anonymkode: f81c7...b9e Stank eller duft. Det kommer helt an pĂ„ hvilken nese som lukter. PĂ„sken er dessuten over i morgen sĂ„ sÄÄÄ dĂ„rlig timing er det ikke pĂ„ pĂ„skeliljeneđ. Uansett sĂ„ handlet ikke dette innlegget om lukten men om man kan ha dem inneđ
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men gjĂžr alle andre i ditt hus det ogsĂ„? Det blir jo en stank pĂ„ alt.. Anonymkode: f81c7...b9e Skulle noen i huset klage sĂ„ fjerner jeg demđ. Null stressÂ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 41 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Stank eller duft. Det kommer helt an pĂ„ hvilken nese som lukter. PĂ„sken er dessuten over i morgen sĂ„ sÄÄÄ dĂ„rlig timing er det ikke pĂ„ pĂ„skeliljeneđ. Uansett sĂ„ handlet ikke dette innlegget om lukten men om man kan ha dem inneđ Men det er da det vi prĂžver svare pĂ„ da... de fleste har ikke lavendel inne pga lukten, men du gjĂžr jo som du vil. SkjĂžnner bare ikke hvorfor du spĂžr? Du hĂžrer jo ikke pĂ„ svarene uansett? Anonymkode: f81c7...b9e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men det er da det vi prÞver svare pÄ da... de fleste har ikke lavendel inne pga lukten, men du gjÞr jo som du vil. SkjÞnner bare ikke hvorfor du spÞr? Du hÞrer jo ikke pÄ svarene uansett? Anonymkode: f81c7...b9e Jeg hÞrer fint som bare det. Det jeg lurte pÄ er hvorvidt den tÄler Ä « bo» inne. Det kunne jo vÊre en plante som dÞr med en gang hvis den tas inn.. jeg har kun hatt den ute sÄ jeg kjenner ikke til hvordan den er inne. Om den lukter eller ikke er helt ubetydelig i forhold til det jeg lurer pÄ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Lavendel lukter fantastisk! NÄ fikk jeg ogsÄ lyst pÄ lavendel inne! Takk for tipset!  Anonymkode: cd209...59c
ostepop123 Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er da det vi prĂžver svare pĂ„ da... de fleste har ikke lavendel inne pga lukten, men du gjĂžr jo som du vil. SkjĂžnner bare ikke hvorfor du spĂžr? Du hĂžrer jo ikke pĂ„ svarene uansett? Anonymkode: f81c7...b9e Herrefredens! HI spurte da virkelig ikke hva du mente om lukten av lavendel? Og hvorfor i all verden kommenterer du i det hele tatt pĂ„ levetiden til pĂ„skeliljene? Det er du som er pĂ„ viddene her, med en helt usmakelig negativ tone om noe du overhodet ikke er bedt om Ă„ mene noe om.Â
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lavendel lukter fantastisk! NĂ„ fikk jeg ogsĂ„ lyst pĂ„ lavendel inne! Takk for tipset!  Anonymkode: cd209...59c Ikke sant!! Det minner om sommer og duften av Frankrike đđ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 10 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ikke sant!! Det minner om sommer og duften av Frankrike đđ Ja, Provence! Jeg forbinder egentlig lavendel med Danmark. Men selve duften er nok mest fremtredende i varmere strĂžk. Anonymkode: cd209...59c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, Provence! Jeg forbinder egentlig lavendel med Danmark. Men selve duften er nok mest fremtredende i varmere strĂžk. Anonymkode: cd209...59c Ja!! Sommer og sol og endelĂžse lilla enger i  Provenceâ€ïž.Â
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #18 Skrevet 12. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den lukta kan du ikke ha inne... litt dĂ„rlig timing med pĂ„skeliljene da, visner midt i pĂ„sken Anonymkode: f81c7...b9e  1 time siden, Anonym bruker skrev: Men gjĂžr alle andre i ditt hus det ogsĂ„? Det blir jo en stank pĂ„ alt.. Anonymkode: f81c7...b9e  49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er da det vi prĂžver svare pĂ„ da... de fleste har ikke lavendel inne pga lukten, men du gjĂžr jo som du vil. SkjĂžnner bare ikke hvorfor du spĂžr? Du hĂžrer jo ikke pĂ„ svarene uansett? Anonymkode: f81c7...b9e Der var du igjen đđŒââïž Er du fullstendig ute av stand til Ă„ svare pĂ„ tema i alle trĂ„der, eller er det bare hi i denne trĂ„den som trigger deg? Hi, lavendel er vel en staude og altsĂ„ en uteplante, men du vil jo fort se om den trives i vinduskarmen eller ikke. Den trives jo med sol og varme, sĂ„ helt utenkelig at den kan like seg inne er det ikke. Anonymkode: 1268c...4db
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #19 Skrevet 12. april 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev:   Der var du igjen đđŒââïž Er du fullstendig ute av stand til Ă„ svare pĂ„ tema i alle trĂ„der, eller er det bare hi i denne trĂ„den som trigger deg? Hi, lavendel er vel en staude og altsĂ„ en uteplante, men du vil jo fort se om den trives i vinduskarmen eller ikke. Den trives jo med sol og varme, sĂ„ helt utenkelig at den kan like seg inne er det ikke. Anonymkode: 1268c...4db Jeg dro pĂ„ plantasjen og kjĂžpte 8 smĂ„ lavendel planterđž. NĂ„ stĂ„r de sĂ„ fint i kjĂžkkenvinduene . Klarer de seg ikke sĂ„ var det uansett en kortvarig lykke. Det er ok det og.đ
Kira Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 Jeg elsker lavendel, og har terrassen full hvert Ă„r. Har forsĂžkt Ă„ ha det pĂ„ bordet inne, men jeg klarer ikke fĂ„ de like pene inne. SĂ„ det er tydeligvis at mine trives best ute i sol og vind.Â
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #21 Skrevet 12. april 2020 48 minutter siden, Kira skrev: Jeg elsker lavendel, og har terrassen full hvert Ă„r. Har forsĂžkt Ă„ ha det pĂ„ bordet inne, men jeg klarer ikke fĂ„ de like pene inne. SĂ„ det er tydeligvis at mine trives best ute i sol og vind. Jeg skal kjĂžpe mange senere til Ă„ ha ute ogsĂ„. Jeg fikk bare sĂ„ lyst pĂ„ sommer og sol nĂ„ at jeg mĂ„tte bare prĂžve. Det fĂ„r gĂ„ som det gĂ„r og jeg fĂ„r nyte dem sĂ„ lenge eller kort de leverđ .Â
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #22 Skrevet 12. april 2020 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Lukten er vel sĂ„nn at noen liker den og noen ikke liker denđ. Jeg elsker duften av lavendel Og sĂ„ er den sĂ„nn at noen dĂžr av den  Anonymkode: bed64...1b0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2020 #23 Skrevet 12. april 2020 15 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg skal kjĂžpe mange senere til Ă„ ha ute ogsĂ„. Jeg fikk bare sĂ„ lyst pĂ„ sommer og sol nĂ„ at jeg mĂ„tte bare prĂžve. Det fĂ„r gĂ„ som det gĂ„r og jeg fĂ„r nyte dem sĂ„ lenge eller kort de leverđ . Du fikk lyst pĂ„ sol, derfor kjĂžpte du en lavendel? Er du overtroisk eller noe? Anonymkode: bed64...1b0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #24 Skrevet 12. april 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og sĂ„ er den sĂ„nn at noen dĂžr av den  Anonymkode: bed64...1b0 Mulig det. Mannen tĂ„ler ikke liljekonvall sĂ„ da dropper vi den đž. SĂ„ langt har ingen her merket noe av lavendelÂ
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2020 Forfatter #25 Skrevet 12. april 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du fikk lyst pĂ„ sol, derfor kjĂžpte du en lavendel? Er du overtroisk eller noe? Anonymkode: bed64...1b0 Ikke sĂ„ vidt jeg vet. Den minner meg om sol og sommer og nĂ„ har jeg fĂ„tt litt sommer i vinduskarmen âïž
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ