Gå til innhold

Hvilke forsikringer har dere? Og hvor mye betaler dere pr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilket forsikringsselskap har dere?

Anonymkode: 5dd7f...017

Fortsetter under...

Skrevet

«Pr mnd» skulle det selvfølgelig stå i overskriften.

HI

Anonymkode: 5dd7f...017

Skrevet

Jeg betaler 392kr i mnd gjennom forbundet mitt. Den dekker reise, innbo, barn, og grunnforsikring for meg. 

Så betaler jeg 465kr mnd i bilforsikring gjennom enter. 

464kr i mnd på husforsikring hos tryg. 

426kr i mnd på uføreforsikring hos if.

416kr i mnd i hundeforsikring hos Gjensidige. Den var forresten gått opp en del, ergerlig. 

Totalt blir det 2163kr i mnd. 

Anonymkode: 21c5c...703

Skrevet

Har den beste innbo forsikringen, den beste husforsikringen, reiseforsikring, fire livsforsikringer (to barn/to voksbe) full kasko på to biler å betaler 2000kr/mnd. DnB men fordeler via Nsf.

Anonymkode: bf548...583

Skrevet

Betaler 1700kr mnd for innbo pluss, reise pluss, bil, hus, to barn og personforsikring på meg selv. Er medlem av finansforbundet og får fordeler der

Anonymkode: 51b94...348

Skrevet

Husforsikring og innboforsikring på hus og hytte, 2 biler, reiseforsikring, 2 livsforsikringer, husdyr kommer på 3100,- pr mnd. Relativt mye, men min bil er dyr å forsikre. Har i Storebrand, byttet fra IF for et år siden, og kuttet forsikringer med ca 16 000,- i året.

Anonymkode: caed8...0d1

Annonse

Skrevet

Har forsikring på 1 barn, 3 hunder , innbo, reise og hus hos frende , koster 2100 per mnd

Bilen er forsikret hos enter, 820 pr mnd 

Så er det Uføreforsikring gjennom LO, den rett i underkant av 500 kr.

Anonymkode: 2f6b6...b17

Skrevet

Jeg har reise-, bil- og hjemforsikring. Betaler 750 kr/mnd.

Anonymkode: 385c5...b94

Skrevet

1651kr, en bil, innbo, 3 barn med uføre forsikring, reise og en ulykkesforsikring på meg. Hos Tryg.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg betaler 392kr i mnd gjennom forbundet mitt. Den dekker reise, innbo, barn, og grunnforsikring for meg. 

Så betaler jeg 465kr mnd i bilforsikring gjennom enter. 

464kr i mnd på husforsikring hos tryg. 

426kr i mnd på uføreforsikring hos if.

416kr i mnd i hundeforsikring hos Gjensidige. Den var forresten gått opp en del, ergerlig. 

Totalt blir det 2163kr i mnd. 

Anonymkode: 21c5c...703

Har du vurdert å samle alle forsikringene en plass? Du kan spare mye på det vil jeg tro. 

Anonymkode: 7151a...45b

Skrevet

Uføre og dødsforsikring, innbo, reise, bil, uføreforsikring på tre barn. Husker ikke hva jeg betaler. 

Anonymkode: 4fce8...693

Skrevet

Har innbo-, villa-, reise-, uføre- og livsforsikring på meg og mannen. Betaler rett over 1000-lappen hos Storebrand via fagforeningen.

Anonymkode: fbf0b...6ef

Skrevet

Ufør, kritisk sykdom og livsforsikring for meg, innbo, og 1 barneforsikring har jeg via fagforeningen og det betaler jeg 800 kr i måneden. 1 bil, 1 husdyr og boligforsikring har jeg via trygg og det betaler jeg 750 kr for i måneden.

Anonymkode: e0a10...bf6

Annonse

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du vurdert å samle alle forsikringene en plass? Du kan spare mye på det vil jeg tro. 

Anonymkode: 7151a...45b

De er egentlig litt mer samlet enn de ser ut for. Både enter, tryg og forbundet mitt er søskenselskap, så jeg får rabatter men betaler til tre forskjellige. Pga en saksbehandlingsfeil får jeg ikke uføreforsikring hos dem, og hunden er bedre forsikret i if. Så det får bli sånn foreløpig. Men jeg syns det er dyrt. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ufør, kritisk sykdom og livsforsikring for meg, innbo, og 1 barneforsikring har jeg via fagforeningen og det betaler jeg 800 kr i måneden. 1 bil, 1 husdyr og boligforsikring har jeg via trygg og det betaler jeg 750 kr for i måneden.

Anonymkode: e0a10...bf6

Det var da sykt billig for bil, hus og kjæledyr. Glemte du en tusenlapp foran? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...