Anonym bruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Må bytte jobb og vurderer å ta denne utdannelsen på Noroff. Er det et morsomt studie? Hvordan er jobbmarkedet og lønnen? Er det et ungdommelig miljø, slik at jeg som er litt opp i årene kan risikere å komme bakerst på alle muligheter. Hvis du jobber som det, hva er dine jobboppgaver. Takk 🌞 Anonymkode: e3aae...77d