Gå til innhold

Hvilken Nespresso-maskin er du fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ønske meg til bursdagen. Liker best kaffe med melk. 

Anonymkode: 832cd...23b

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen. 

Det var en hype som gikk raskt over, gitt. Nå er det moccamaster som gjelder. Melk er det jo enklest å vispe på platen uansett. 

Anonymkode: da9ab...67b

Skrevet

Jeg har en eldre variant av denne og det veldig fornøyd.

https://www.nespresso.com/no/no/order/machines/original/lattissima-touch-hvit-kaffemaskin

Melkesteameren renses etter bruk med en knapp og settes i kjøleskapet til neste gang du trenger den. Når det trengs tar du den fra hverandre og vasker alle delene i oppvaskmaskinen. Veldig enkelt og mye bedre latte enn med moccamaster🙂 Og enklere enn kaffetrakter hvis du ikke drikker mye kaffe. 

Anonymkode: ef92a...769

Skrevet

Ville aldri kjøpt kapselmaskin. Det blir dyr og dårlig kaffe. 
Ønsk deg en som kverner bønner og lager ulike kaffetyper med og uten melk.  
Jeg har Bosch innebygget, den er super. Miele sin er også bra. Finnes både til innebygging og frittstående. 

Anonymkode: e7b01...267

Skrevet

Vi har Nespresso delongi den er noen år nå, men gjør fortsatt susen

Anonymkode: bc95e...98f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville aldri kjøpt kapselmaskin. Det blir dyr og dårlig kaffe. 
Ønsk deg en som kverner bønner og lager ulike kaffetyper med og uten melk.  
Jeg har Bosch innebygget, den er super. Miele sin er også bra. Finnes både til innebygging og frittstående. 

Anonymkode: e7b01...267

Enig i dette. 

Anonymkode: da9ab...67b

Annonse

Skrevet

Resultatet på kaffen er den samme uansett hvilken maskin du velger, så der kan du gå etter hva du liker av utseende og pris. Når du skal ha melkeskum liker jeg Aeroccino mye bedre enn Latissima. Skummet blir bedre og de nye Aeroccino kan tas i oppvaskmaskin. Den som følger Lattisima er litt mere styr å vaske selv om også den går i oppvaskmaskin.

Skulle jeg kjøpt nå hadde det enten blitt Essenza og løs Aeroccino melkeskummer, eller Citiz&milk. Men uansett hvem det blir så husk å bruk Tine melk, Q skummer mye dårligere.

Anonymkode: 3ab1f...e47

Skrevet

Gjekk vekk frå kapselmaskin då eg såg dungen av kapslar i bosset ein dag. Kjøpte meg maskin for heile bønner. Tok nok ikkje lange tida å tene inn att investeringa, kapslar er avsindig dyrt i tillegg til miljøfientleg.

Har ei deLonghi av ein eller anna sort, veldig godt nøgd med den. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

https://www.nespresso.com/no/no/order/machines/original/lattissima-touch-hvit-kaffemaskin

Melkesteameren renses etter bruk med en knapp og settes i kjøleskapet til neste gang du trenger den. Når det trengs tar du den fra hverandre og vasker alle delene i oppvaskmaskinen. Veldig enkelt og mye bedre latte enn med moccamaster🙂 Og enklere enn kaffetrakter hvis du ikke drikker mye kaffe. 

Jeg lurer på en ting, har samme maskin, eldre modell. Når du sier du renser etter bruk, og setter i kjøleskap, renser du med melkerester i? Nå føler jeg meg dum som spør men jeg bruker nesten aldri melkeskummeren fordi det er litt styrete... 

Anonymkode: c4a62...30d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på en ting, har samme maskin, eldre modell. Når du sier du renser etter bruk, og setter i kjøleskap, renser du med melkerester i? Nå føler jeg meg dum som spør men jeg bruker nesten aldri melkeskummeren fordi det er litt styrete... 

Anonymkode: c4a62...30d

Jeg trykker på knappen oppå melkesteameren til den slutter å bråke, med den melken som er igjen. Resten setter jeg inn i kjøleskapet. Den er veldig lite styrete, syns jeg, så jeg bruker den hver gang jeg lager meg kaffe hjemme. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne har jeg hatt i noen år og er veldig fornøyd! Jeg er ikke så glad i denne kaffen når jeg bare heller melk oppi, men latte med melkesteameren er kjempegod! Og kjapt og enkelt. 

Anonymkode: 245e3...6d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...