Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Finner ikke på nettsiden deres hvor de sendes fra engang.... Fant liksom de perfekte sokkene til en tullegave der, perfekte motivet, men rekker jeg å få dem? Noen som har bestilt derfra og vet sånn ca om det tar lang tid? https://www.happysocks.com/no/ Anonymkode: 24291...38e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Kjøpte en del til jul og det gikk relativt raskt såvidt jeg husker. Men lurer på om de sender fra Nederland? Anonymkode: 1925e...793
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjøpte en del til jul og det gikk relativt raskt såvidt jeg husker. Men lurer på om de sender fra Nederland? Anonymkode: 1925e...793 Godt å høre Jeg tok nemlig sjansen og bestilte, men både påsken og evt tollregimer kommer jo på toppen her, så jeg håper jeg får de i tide. Hadde blitt en perfekt liten gave til en litt spesiell happening som blir uten selskap denne gangen... Blir ikke helt det samme med gaven på etterskudd da. HI Anonymkode: 24291...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå