Gå til innhold

Noen tips til innhold i påskeegg? Annet enn bare godteri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 5 år gutt, 7 år jente, 14 år gutt og 17 år jente
Og til mannen 🤔

Anonymkode: 7ddf9...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flax lodd til de største. Blad eller film til de minste. Evt gavekort på noe spill greier. Vi brukte alltid og legge blad og DVD film i egget. Men er ikke helt det samme lengre. 

Anonymkode: aa692...ee3

Skrevet

Da ungene var yngre og ikke helt klarte å fordele snopet over flere dager fikk de såpebobler, småbiler og slike ting i egget.

Nå som de er litt større får de bare snop ;)

Anonymkode: 47672...447

Skrevet

Sønnen min på 8 får nye solbriller, fingervanter med et kult motiv på og en stressball.

Anonymkode: a01ae...790

Skrevet

Jeg er 43 og jeg får kryssord og sudoku i mitt påskeegg fra mamma. 

Til mitt forsvar: Jeg fikk ikke påskeegg som barn 😁 

Anonymkode: c3c88...e87

Skrevet

De hadde veikritt på Coop nå. Kjøpte det til minste. Ellers blir det solbriller til eldste, et bla til minste, et spill til eldste. 

Anonymkode: f76e1...27c

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flax lodd til de største. Blad eller film til de minste. Evt gavekort på noe spill greier. Vi brukte alltid og legge blad og DVD film i egget. Men er ikke helt det samme lengre. 

Anonymkode: aa692...ee3

Ikke kjøp flakslodd!

Hvid de vinner blir det vanskelig å bestemme hvem som skal få glede av pengene

I tollegg er det veldig dumt  venne ungene til at pengespill er kos.

Hvorfor ikke bare ha snop i eggene? Det er påske, ikke julaften.

Anonymkode: f1f71...9c5

Skrevet

her får de godt, det er det jeg er vane med hjemmefra, jeg synes ikke de skal ha så mye i tilegg, blir jo kjøpepress på det å

Anonymkode: 6c3c1...926

Skrevet

Nøtter, rosiner, tørket frukt, og selvfølgelig: kompass!

Alle barn og voksne bør lære seg å bruke et kompass. 

Anonymkode: d4d02...6d3

Skrevet

Solbriller, lipsyl, kortstokk/små spill, aktivitetshefte, hårstrikker/spenner, deo/parfyme, tyggis, vanter, kosesokker

Anonymkode: fe59f...409

Skrevet (endret)

Bare fantasien setter begrensninger. 

Endret av huskeraldribrukernavnet
Skulle være anonym
Skrevet

Her er det bare godteri. 
Synes ikke noe om at man skal være så hysterisk at man skal fylle påskeegget med rosiner, frukt og annet. Og i hvert fall ikke små gaver. 

Anonymkode: 0d760...a9b

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke kjøp flakslodd!

Hvid de vinner blir det vanskelig å bestemme hvem som skal få glede av pengene

I tollegg er det veldig dumt  venne ungene til at pengespill er kos.

Hvorfor ikke bare ha snop i eggene? Det er påske, ikke julaften.

Anonymkode: f1f71...9c5

Jeg er enig i at det er dumt å gi flaxlodd til barn. Veldig urettferdig hvis ene barnet vinner. Da er det bedre å legge oppi en 50 lapp da. 

Hvorfor ikke ha andre ting enn godteri? 

Vi gir påskeegg på skjærtorsdag. Fyller på litt hver dag i påsken. Har kjøpt noe lekegreier ved siden av og noen blader. Tenkt å gjemme det, så kan de gå skattejakt. 

Jeg synes det er fint med masse godteri i egget, og barna synes det er stas med en lekebil og nye tusjer feks. 

Anonymkode: 5d58b...2f5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her er det bare godteri. 
Synes ikke noe om at man skal være så hysterisk at man skal fylle påskeegget med rosiner, frukt og annet. Og i hvert fall ikke små gaver. 

Anonymkode: 0d760...a9b

Hysterisk? Deg om det. Vi er ikke hysteriske. Masse godteri og blad og smågreier ved siden av. Er ikke noe rart med det. Uansett... Hva er vitsen å rakke ned på at andre gjør noe annet enn deg? Veldig sært. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i at det er dumt å gi flaxlodd til barn. Veldig urettferdig hvis ene barnet vinner. Da er det bedre å legge oppi en 50 lapp da. 

Hvorfor ikke ha andre ting enn godteri? 

Vi gir påskeegg på skjærtorsdag. Fyller på litt hver dag i påsken. Har kjøpt noe lekegreier ved siden av og noen blader. Tenkt å gjemme det, så kan de gå skattejakt. 

Jeg synes det er fint med masse godteri i egget, og barna synes det er stas med en lekebil og nye tusjer feks. 

Hos oss har vi lagt en regel at om en i familien vinner mer enn 100 kr, så skal gaven deles på alle☺️ Dette gjelder om alle i familien har vært sitt flaxlodd. Om bare barna får, feks i egget, er regelen at barna skal dele gevinsten over 100 kr med hverandre (to barn)

Anonymkode: 92be4...853

Skrevet

3 åringen her får litt godteri blant annet kinderegg, en pose med ballonger han elsker ballonger, såpebobler, og en liten roboalive til 40 kr som han kan ha i badekaret. Kom sikkert på 80 kr til sammen. 

Anonymkode: 11b58...677

Skrevet

Bok, kosesokker, parfyme, lipgloss, skrapelodd. Toro muffins, 

Anonymkode: 9260d...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...