Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Barna er 5 år gutt, 7 år jente, 14 år gutt og 17 år jente Og til mannen 🤔 Anonymkode: 7ddf9...2b8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Flax lodd til de største. Blad eller film til de minste. Evt gavekort på noe spill greier. Vi brukte alltid og legge blad og DVD film i egget. Men er ikke helt det samme lengre. Anonymkode: aa692...ee3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Da ungene var yngre og ikke helt klarte å fordele snopet over flere dager fikk de såpebobler, småbiler og slike ting i egget. Nå som de er litt større får de bare snop Anonymkode: 47672...447
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Sønnen min på 8 får nye solbriller, fingervanter med et kult motiv på og en stressball. Anonymkode: a01ae...790
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Jeg er 43 og jeg får kryssord og sudoku i mitt påskeegg fra mamma. Til mitt forsvar: Jeg fikk ikke påskeegg som barn 😁 Anonymkode: c3c88...e87
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 De hadde veikritt på Coop nå. Kjøpte det til minste. Ellers blir det solbriller til eldste, et bla til minste, et spill til eldste. Anonymkode: f76e1...27c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flax lodd til de største. Blad eller film til de minste. Evt gavekort på noe spill greier. Vi brukte alltid og legge blad og DVD film i egget. Men er ikke helt det samme lengre. Anonymkode: aa692...ee3 Ikke kjøp flakslodd! Hvid de vinner blir det vanskelig å bestemme hvem som skal få glede av pengene I tollegg er det veldig dumt venne ungene til at pengespill er kos. Hvorfor ikke bare ha snop i eggene? Det er påske, ikke julaften. Anonymkode: f1f71...9c5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 her får de godt, det er det jeg er vane med hjemmefra, jeg synes ikke de skal ha så mye i tilegg, blir jo kjøpepress på det å Anonymkode: 6c3c1...926
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Nøtter, rosiner, tørket frukt, og selvfølgelig: kompass! Alle barn og voksne bør lære seg å bruke et kompass. Anonymkode: d4d02...6d3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Solbriller, lipsyl, kortstokk/små spill, aktivitetshefte, hårstrikker/spenner, deo/parfyme, tyggis, vanter, kosesokker Anonymkode: fe59f...409
huskeraldribrukernavnet Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 (endret) Bare fantasien setter begrensninger. Endret 4. april 2020 av huskeraldribrukernavnet Skulle være anonym
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 Her er det bare godteri. Synes ikke noe om at man skal være så hysterisk at man skal fylle påskeegget med rosiner, frukt og annet. Og i hvert fall ikke små gaver. Anonymkode: 0d760...a9b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #13 Skrevet 4. april 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke kjøp flakslodd! Hvid de vinner blir det vanskelig å bestemme hvem som skal få glede av pengene I tollegg er det veldig dumt venne ungene til at pengespill er kos. Hvorfor ikke bare ha snop i eggene? Det er påske, ikke julaften. Anonymkode: f1f71...9c5 Jeg er enig i at det er dumt å gi flaxlodd til barn. Veldig urettferdig hvis ene barnet vinner. Da er det bedre å legge oppi en 50 lapp da. Hvorfor ikke ha andre ting enn godteri? Vi gir påskeegg på skjærtorsdag. Fyller på litt hver dag i påsken. Har kjøpt noe lekegreier ved siden av og noen blader. Tenkt å gjemme det, så kan de gå skattejakt. Jeg synes det er fint med masse godteri i egget, og barna synes det er stas med en lekebil og nye tusjer feks. Anonymkode: 5d58b...2f5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #14 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her er det bare godteri. Synes ikke noe om at man skal være så hysterisk at man skal fylle påskeegget med rosiner, frukt og annet. Og i hvert fall ikke små gaver. Anonymkode: 0d760...a9b Hysterisk? Deg om det. Vi er ikke hysteriske. Masse godteri og blad og smågreier ved siden av. Er ikke noe rart med det. Uansett... Hva er vitsen å rakke ned på at andre gjør noe annet enn deg? Veldig sært. Anonymkode: 5d58b...2f5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig i at det er dumt å gi flaxlodd til barn. Veldig urettferdig hvis ene barnet vinner. Da er det bedre å legge oppi en 50 lapp da. Hvorfor ikke ha andre ting enn godteri? Vi gir påskeegg på skjærtorsdag. Fyller på litt hver dag i påsken. Har kjøpt noe lekegreier ved siden av og noen blader. Tenkt å gjemme det, så kan de gå skattejakt. Jeg synes det er fint med masse godteri i egget, og barna synes det er stas med en lekebil og nye tusjer feks. Anonymkode: 5d58b...2f5 Hos oss har vi lagt en regel at om en i familien vinner mer enn 100 kr, så skal gaven deles på alle☺️ Dette gjelder om alle i familien har vært sitt flaxlodd. Om bare barna får, feks i egget, er regelen at barna skal dele gevinsten over 100 kr med hverandre (to barn) Anonymkode: 92be4...853
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 3 åringen her får litt godteri blant annet kinderegg, en pose med ballonger han elsker ballonger, såpebobler, og en liten roboalive til 40 kr som han kan ha i badekaret. Kom sikkert på 80 kr til sammen. Anonymkode: 11b58...677
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #17 Skrevet 5. april 2020 Bok, kosesokker, parfyme, lipgloss, skrapelodd. Toro muffins, Anonymkode: 9260d...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå