Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Hei. Er det noen her som har erfaring med bruk av atarax som angst medisin? Har fått den av legen, men har hørt så mye at den ikke virker i det hele tatt. Men trenger personlige erfaringer, så om noen har det setter jeg stor pris på det! Anonymkode: fa69a...adb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei. Er det noen her som har erfaring med bruk av atarax som angst medisin? Har fått den av legen, men har hørt så mye at den ikke virker i det hele tatt. Men trenger personlige erfaringer, så om noen har det setter jeg stor pris på det! Anonymkode: fa69a...adb Hvis du har veldig lett angst så virker den. Men hvis du har alvorlig angst så bør du kanskje snakke med legen om annen medisin. Men det er bare å prøve, så ser du om den virker. Anonymkode: bd2d5...8f4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Hadde ingen effekt på min angst, dessverre. Anonymkode: d71ec...25f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har veldig lett angst så virker den. Men hvis du har alvorlig angst så bør du kanskje snakke med legen om annen medisin. Men det er bare å prøve, så ser du om den virker. Anonymkode: bd2d5...8f4 Jeg har veldig alvorlig angst. Hatt det i 16år. Men du har rett, det skader vel ikke å prøve. Ringer uansett legen i morgen og ber om sobril. Nå i disse tider trenger jeg noe jeg vet funker kjenner jeg. Takk for svar! Anonymkode: fa69a...adb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ingen effekt på min angst, dessverre. Anonymkode: d71ec...25f Takk for svar! Er dette jeg har hørt om den så er skeptisk. Anonymkode: fa69a...adb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har veldig alvorlig angst. Hatt det i 16år. Men du har rett, det skader vel ikke å prøve. Ringer uansett legen i morgen og ber om sobril. Nå i disse tider trenger jeg noe jeg vet funker kjenner jeg. Takk for svar! Anonymkode: fa69a...adb Har du prøvd efexor eller lignende? Jeg gikk fra å ha fullstendig invalidiserende angst, til å bli helt frisk med efexor. Anonymkode: bd2d5...8f4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd efexor eller lignende? Jeg gikk fra å ha fullstendig invalidiserende angst, til å bli helt frisk med efexor. Anonymkode: bd2d5...8f4 Jeg begynte på zoloft i fjor og livet gikk fra helvete til himmelen på én uke. Det var helt fantastisk, men nå ser det ut til at effekten ikke er bra nok lenger. Så bør vel spørre legen om å øke dosen litt der også. Hi Anonymkode: fa69a...adb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg begynte på zoloft i fjor og livet gikk fra helvete til himmelen på én uke. Det var helt fantastisk, men nå ser det ut til at effekten ikke er bra nok lenger. Så bør vel spørre legen om å øke dosen litt der også. Hi Anonymkode: fa69a...adb Ja, da bør du kanskje snakke med legen om dosen. Det er jo bedre det enn å måtte ty til sobril. Anonymkode: bd2d5...8f4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #9 Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, da bør du kanskje snakke med legen om dosen. Det er jo bedre det enn å måtte ty til sobril. Anonymkode: bd2d5...8f4 Sobrilen vil kun være kortvarig. Har fått det her og der tidligere når ting har vært ekstra tøft. Så er kun da eventuelt til jeg kan bli lagt inn eller zoloften får bedre effekt igjen. Anonymkode: fa69a...adb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #10 Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sobrilen vil kun være kortvarig. Har fått det her og der tidligere når ting har vært ekstra tøft. Så er kun da eventuelt til jeg kan bli lagt inn eller zoloften får bedre effekt igjen. Anonymkode: fa69a...adb Men vil legen i det hele tatt være tilgjengelig i disse dager for sånne *små* ting? Er jo ikke smått for meg, men sett alt som skjer så er det jo kanskje det. Anonymkode: fa69a...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå