Gå til innhold

Har så vondt i ryggen :( Gjør vondt å SVELGE!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet, følte meg "ok", men da jeg reiste meg for å kle på meg merket jeg at det var noe gærent. Smertene sitter på høyre side, ikke under kostalbuen, men mer bak mot ryggen og stråler ned mot sidene, mot ribbeina og mot venstre side litt nedover. 

back.tif

Det gjør vondt hele tiden, men forverres hvis jeg bøyer meg, hvis jeg svelger mat (!??), hvis jeg hikker. 
Ved innpust gjør det vondt på høyre side, i nakken og på venstre side.
Ved utpust gjør det kun vondt på høyre side bak ved ribbeina.

Har jeg strukket noe, eller hva? Og hvorfor får jeg vondt i ryggen av å svelge? Det ødela frokosten for å si det sånn 😕

Anonymkode: 750b0...5fb

Fortsetter under...

Skrevet

Corona, uten tvil Corona.

Anonymkode: 2ab0d...8c2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Corona, uten tvil Corona.

Anonymkode: 2ab0d...8c2

Man får ikke vondt i ryggen av koronavirus.

Skrevet

Jo det gjør man så absolutt.......

Anonymkode: 6b24c...f66

Skrevet

Man får vondt i ryggen av korona jo. 

Anonymkode: 0e5f6...463

Skrevet

Man får vondt i ryggen av korona jo. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo det gjør man så absolutt.......

Anonymkode: 6b24c...f66

Så bare ryggvondt uten feber, uten sår hals, uten hoste og andre symptomer? Bør jeg ringe legevakta?

Annonse

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bare ryggvondt uten feber, uten sår hals, uten hoste og andre symptomer? Bør jeg ringe legevakta?

For flere har corona startet med vondt i ryggen, de har trodd de har sovet i feil stilling også har de blitt sykere de neste par dagene. 

Men det kan fint være vare en kink i ryggen også. 

Uansett hva det er får ikke legevakten gjort noe. Ta en smertestillende og prøv gå en tur, myk opp kroppen litt. 

Anonymkode: 4194f...73e

Skrevet

For flere har corona startet med vondt i ryggen, de har trodd de har sovet i feil stilling også har de blitt sykere de neste par dagene. 

Men det kan fint være vare en kink i ryggen også. 

Uansett hva det er får ikke legevakten gjort noe. Ta en smertestillende og prøv gå en tur, myk opp kroppen litt. 

Anonymkode: 4194f...73e

Jeg tror det er en kink da, heller, for jeg har hatt det før. Men da gjorde det ikke vondt å svelge... Er akkurat det med svelgingen jeg stusser på. Hvordan påvirker kinken svelging?

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger du legehjelp da?

Anonymkode: 00764...707

Skrevet

https://www.harvestmagazine.no/artikkel/rapport-fra-isolatet

Het kan du lese om hvordan korona startet med ryggsmerter. Har sett det beskrevet andre steder også. 

Anonymkode: 94b07...d53

Leste denne tidligere i kveld og visste ikke at vondt i ryggen var et symptom. 

Jeg har hatt vondt i korsryggen i 3 uker nå. Men ingenting annet. Så jeg regner med at det er pga et fall jeg hadde ca 1 uke før smertene kom. 

Anonymkode: 800ad...2bc

Skrevet

Ingenting å ringe for med mindre du trenger akutt hjelp. 
god bedring!

Annonse

Skrevet

Slutt å si at alt er corona.

Anonymkode: 9b696...ccc

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.harvestmagazine.no/artikkel/rapport-fra-isolatet

Het kan du lese om hvordan korona startet med ryggsmerter. Har sett det beskrevet andre steder også. 

Anonymkode: 94b07...d53

Det visste jeg ikke. Jeg fikk plutselig vondt i korsryggen i går. Har store problemer med å snu meg i sengen og reise meg opp av sengen og sofaen. Kjenner jeg er pittelitt øm i halsen, kjente det i morges da jeg våknet. Hadde grusom hodepine for 3 dager siden som varte i over ett døgn, verken Paracet eller Ibux hjalp. Får håpe det bare er helt tilfeldig at jeg har vondt 

Anonymkode: 318f7...c97

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Våknet, følte meg "ok", men da jeg reiste meg for å kle på meg merket jeg at det var noe gærent. Smertene sitter på høyre side, ikke under kostalbuen, men mer bak mot ryggen og stråler ned mot sidene, mot ribbeina og mot venstre side litt nedover. 

back.tif 64 kB · 10 nedlastinger

Det gjør vondt hele tiden, men forverres hvis jeg bøyer meg, hvis jeg svelger mat (!??), hvis jeg hikker. 
Ved innpust gjør det vondt på høyre side, i nakken og på venstre side.
Ved utpust gjør det kun vondt på høyre side bak ved ribbeina.

Har jeg strukket noe, eller hva? Og hvorfor får jeg vondt i ryggen av å svelge? Det ødela frokosten for å si det sånn 😕

Låter faktisk som covid 19

Anonymkode: 6c9b5...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...