Gå til innhold

Tror dere denne trampolinen blir for liten?

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 8 år som kjeder seg veldig nå når han ikke får leke med venner.Vurderte å kjøpe en trampoline men vi har ikke all verdens plass. Tror dere denne blir for liten? Han er en forsiktig gutt så backflip eller hva det heter holder ikke han på med. 

Screenshot_20200319-012052_Chrome.jpg

Anonymkode: 4f290...6ed

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må klare oss uten trampoline for så stor plass har vi dessverre ikke.

Hvorfor spør du da? Om det er denne du har plass til så er det sånn. Diskuter det med sønnen din først sånn at han er inneforstått med at det blir en liten trampoline. 

Anonymkode: 5561b...2f0

Annonse

2 minutter siden, Bergen_by skrev:

Det var sikkert litt ironisk svar

Nei. Jeg har hatt unger på trampoline i 15 år, og det krever litt plass, særlig når de er i 10-års alderen. 3 meter til salto er ikke så stor plass. Men som sagt har du ikke fysisk plass så er det i grunn ikke noe å lure på. 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg har hatt unger på trampoline i 15 år, og det krever litt plass, særlig når de er i 10-års alderen. 3 meter til salto er ikke så stor plass. Men som sagt har du ikke fysisk plass så er det i grunn ikke noe å lure på. 

Ehh jo! Gidder ikke bruke 1000 kr om det er ett bomkjøp! Derfor spør jeg om erfaringer fra andre som har barn på ca samme alder.

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør du da? Om det er denne du har plass til så er det sånn. Diskuter det med sønnen din først sånn at han er inneforstått med at det blir en liten trampoline. 

Fordi det gjerne er folk her med mer erfaring med trampoliner enn meg. Vi har aldri hatt trampoline før.

Jeg vil påstå at den er altfor liten. Selv om man ikke skal gjøre backflip eller andre større krumspring, blir 1,8 m veldig lite. Det gir feks ikke særlig rom for noe så enkelt som splitthopp eller rulle, ei heller mulighet for å være to på trampolina. Og unger vokser og utvikler seg fort. Kanskje han er forsiktig og ikke gjør backflip nå. Men hva om han i løpet av sommeren vil forsøke en salto?

vi har hatt trampoline i 15 år. Vår første var på 3 m. Nå har vi en oval fra Jumpking med lengde på nesten 5 m

Anonymkode: ea097...035

Annonse

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er vitsen med det da? Jeg er så lei av folk her inne som ikke kan svare skikkelig

Anonymkode: b2add...7f6

Som jeg skrev over, det var ikke ironisk. Basert på egen erfaring. Vi har 3,5 nå og det klages på at den er for liten. 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil påstå at den er altfor liten. Selv om man ikke skal gjøre backflip eller andre større krumspring, blir 1,8 m veldig lite. Det gir feks ikke særlig rom for noe så enkelt som splitthopp eller rulle, ei heller mulighet for å være to på trampolina. Og unger vokser og utvikler seg fort. Kanskje han er forsiktig og ikke gjør backflip nå. Men hva om han i løpet av sommeren vil forsøke en salto?

vi har hatt trampoline i 15 år. Vår første var på 3 m. Nå har vi en oval fra Jumpking med lengde på nesten 5 m

Anonymkode: ea097...035

Takk for godt svar tror vi dropper den ja.

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir fort kjedelig med en så liten trampoline, bare hoppe rett opp og ned er ikke noe de gidder veldig lenge. 

Anonymkode: 613c2...177

Okey takk for svar du har nok rett ja.

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Trampoline har vært redningen for barna her hjemme, brukt masse tid på den de dagene her. Kjedelig uten venner :( 

Anonymkode: eccea...e6c

Og det hjelper hi på hvilken måte?

Jeg er enig med de andre, den trampolinen passer nok best til de helt minste barna. 

Anonymkode: de1bb...648

Sønnen min på 8 har 2,4 meter. Den blir brukt, men han synes den er litt liten og liker bedre å hoppe hos nabogutten som har 3 meter. Vi hadde ikke plass til mer enn 2,4, og det er definitivt bedre enn ingenting. Men ville ikke kjøpt noe mindre.

Anonymkode: 249b3...878

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det hjelper hi på hvilken måte?

Jeg er enig med de andre, den trampolinen passer nok best til de helt minste barna. 

Anonymkode: de1bb...648

Har ikke lest gjennom alle meldingene, ga bare tips til en utendørsaktivitet som er fin i disse dager. Hvor kom denne hurpa fra? Stakkars de som sitter i karantene med deg..

Anonymkode: eccea...e6c

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min på 8 har 2,4 meter. Den blir brukt, men han synes den er litt liten og liker bedre å hoppe hos nabogutten som har 3 meter. Vi hadde ikke plass til mer enn 2,4, og det er definitivt bedre enn ingenting. Men ville ikke kjøpt noe mindre.

Anonymkode: 249b3...878

Takk! Kan kanskje sette den ett annet sted å tenker da å gå for 3,05 ettersom det er den billigste store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...