Gå til innhold

Å, sur på meg selv. Står drittidlig opp for å være effektiv. Men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kaffekosen og nettsurfing som skal være en snill start drar ut i en evighet. Blæ!! 

Anonymkode: f2712...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å få fokusert på eller å få gjort noe nå. Sitter klistret til mobilen og oppdaterer alle nettsider for å få me meg alt om denne situasjonen vi er i. Håper på at det plutselig skal stå krise avverget med store  bokstaver..

Anonymkode: 6d7de...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer ikke å få fokusert på eller å få gjort noe nå. Sitter klistret til mobilen og oppdaterer alle nettsider for å få me meg alt om denne situasjonen vi er i. Håper på at det plutselig skal stå krise avverget med store  bokstaver..

Anonymkode: 6d7de...cee

Samme her. Oppdaterer nyhetssider ca 5 ganger i minuttet.

Anonymkode: f2712...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kaffekosen og nettsurfing som skal være en snill start drar ut i en evighet. Blæ!! 

Anonymkode: f2712...f6b

Ok. Har du hørt om selvdisiplin? 

Anonymkode: 445fa...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på alarm. Så kan du tillate deg å surfe osv inntil den ringer og da slår du av. Enklere slik synes jeh. Ellers ser jeg på klokka og så er det plutselig gått mye mere tid enn jeg trodde.

Anonymkode: 7b6ad...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. Oppdaterer nyhetssider ca 5 ganger i minuttet.

Anonymkode: f2712...f6b

Tror du det skjer så mye på ett minutt? Blir du ikke rar i hodet når du har slikt oppheng? Jeg håper selvfølgelig at tilstanden vi er i nå snart er over, men jeg kan ikke tillate meg å lese alt som står skrevet om det. Da blir jeg gal, mest sannsynlig. 

Anonymkode: a9753...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp kaffekosen og surfinga først, jobb fra start tidlig om morgenen, jobb fra før frokost og før dusj og før alt. Da har du kommet godt i gang før du trenger pause, og kan ta ti minutter kaffekos og surfing senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sug lut skrev:

Dropp kaffekosen og surfinga først, jobb fra start tidlig om morgenen, jobb fra før frokost og før dusj og før alt. Da har du kommet godt i gang før du trenger pause, og kan ta ti minutter kaffekos og surfing senere.

Ja, tror det er bedre..og mer fortjent.

Anonymkode: f2712...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...