Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Var sulten og hadde veldig varm mat. Nå er det vondt, mellom tennene (ja har mellomrom...) og i ganen... Noen kjerringråd? Anonymkode: 1edc4...dc4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Det går mest sannsynlig over av seg selv. Litt vanskelig å dyppe tannkjøttet i lunkent vann. Følg med om du får blemmer(da kontakter du lege)og ta en saftis feks for å lindre. Anonymkode: 595d7...fe5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Huff, må le litt av overskriften din og opp-ned-gliset Når jeg har brent meg i munnen så har jeg passet på å stadig ha vann i munnen og bytte ut hele tiden, svelger ned, ny slurk som jeg holder i munnen osv. Blir noen turer på do etterhvert Det positive er at slimhinnene i munnen normalt heler seg raskt, så jeg vil tro du er ganske mye bedre allerede midt i dagen i morgen Anonymkode: 4e23d...9b3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Allerede bedre heldigvis😊. Det er ikke bare fordeler med stort glis mellom fortennene 🤣 Anonymkode: 1edc4...dc4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Allerede bedre heldigvis😊. Det er ikke bare fordeler med stort glis mellom fortennene 🤣 Anonymkode: 1edc4...dc4 Så bra det allerede er bedre Det er virkelig rask tilheling i munnen He-he... jeg synes du er søt som opprettet denne tråden, da. Ga meg en latter i hvert fall Anonymkode: 4e23d...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå