Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #26 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: TKØ var et EKSEMPEL. Det er tilsvarende offentlige sentra andre steder i landet. Rohypnol er et dårlig valg pga bivirkningene - som jeg også skrev. Anonymkode: b1792...217 Vel, ikke her.... Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #27 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, ikke her.... Anonymkode: fd276...82f Hva mener du med «ikke her»? Tannhelsetjenestens Kompetansesenter har sentre over hele landet. De er spesialistene på folk med tannlegeskrekk. Men for all del. Flere har forsøkt å forklare deg de ulike bivirkningene ved rohypnol og at medikamentet er utdatert. Hvis du Likevel mener sykehuset og kirurgen er tipp topp og tannlegen er den beste, hvorfor stiller du egentlig spørsmål da? Anonymkode: b1792...217
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #28 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med «ikke her»? Tannhelsetjenestens Kompetansesenter har sentre over hele landet. De er spesialistene på folk med tannlegeskrekk. Men for all del. Flere har forsøkt å forklare deg de ulike bivirkningene ved rohypnol og at medikamentet er utdatert. Hvis du Likevel mener sykehuset og kirurgen er tipp topp og tannlegen er den beste, hvorfor stiller du egentlig spørsmål da? Anonymkode: b1792...217 Du er veldig hyggelig må jeg si😳😳😳 Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #29 Skrevet 8. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med «ikke her»? Tannhelsetjenestens Kompetansesenter har sentre over hele landet. De er spesialistene på folk med tannlegeskrekk. Men for all del. Flere har forsøkt å forklare deg de ulike bivirkningene ved rohypnol og at medikamentet er utdatert. Hvis du Likevel mener sykehuset og kirurgen er tipp topp og tannlegen er den beste, hvorfor stiller du egentlig spørsmål da? Anonymkode: b1792...217 Hi spurte strengt tatt ikke hva vi mener om Rohypnol, men om noen har prøvd det og kan fortelle hvordan det føles. Anonymkode: b63e0...7fa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #30 Skrevet 8. mars 2020 Jeg får valium hos min tannlege. Funker fjell, uten at man blir helt nedsnødd. Hos det offentlige fikk jeg sovemiddel, ble helt koko. Anonymkode: b96b8...982
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #31 Skrevet 8. mars 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med «ikke her»? Tannhelsetjenestens Kompetansesenter har sentre over hele landet. De er spesialistene på folk med tannlegeskrekk. Men for all del. Flere har forsøkt å forklare deg de ulike bivirkningene ved rohypnol og at medikamentet er utdatert. Hvis du Likevel mener sykehuset og kirurgen er tipp topp og tannlegen er den beste, hvorfor stiller du egentlig spørsmål da? Anonymkode: b1792...217 Nå dreide vel ikke innlegget mitt seg om HVOR jeg skal fjerne visdomstannen, jeg har heller ikke stilt spørsmål ved KOMPETANSEN til tannlegen, og ei heller påberopt at tannlegen, kirurgen eller sykehuset er tipp topp! ingen er vel perfekte! og ikke alle har kompetansesenter i umiddelbar nærhet! Her har vi ikke det! jeg spurte om noen har ERFARING med rohypnol før et tannlegebesøk, og hvordan den vil FØLES, nettopp fordi jeg ALDRI har tatt hverken rohypnol eller andre beroligende før! at du irriterer deg over at jeg stilte et sånt spørsmål, er ganske ubegripelig for meg! du står da fritt til å bla videre til neste tråd😊 Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #32 Skrevet 8. mars 2020 Kos deg med godfølelsen Rohypnol gir. Man blir ganske likegyldig, men «happy». Ikke noe farlig med én. Jeg hadde blitt kjempehappy om jeg hadde fått det hos tannlegen 😅 Anonymkode: c7ad8...642
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #33 Skrevet 8. mars 2020 Hvilket land er du i? Rohypnol er vel ikke å få på resept her i landet lenger? Ev på svartebørs da. Det er ev sobril eller valium som brukes. Anonymkode: aedb5...4b3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2020 #34 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket land er du i? Rohypnol er vel ikke å få på resept her i landet lenger? Ev på svartebørs da. Det er ev sobril eller valium som brukes. Anonymkode: aedb5...4b3 Kan visst få det om man søker ser jeg. Anonymkode: aedb5...4b3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #35 Skrevet 11. mars 2020 På 8.3.2020 den 10.26, Anonym bruker skrev: Kos deg med godfølelsen Rohypnol gir. Man blir ganske likegyldig, men «happy». Ikke noe farlig med én. Jeg hadde blitt kjempehappy om jeg hadde fått det hos tannlegen 😅 Anonymkode: c7ad8...642 Tanna er ute🙏🏻🙏🏻 Den var vrien å få ut, måtte skjære mye, så jeg er glad jeg ikke var «helt med» for å si det sånn! Du har helt rett i at man blir likegyldig! Jeg ble det! Jeg har ille tannlegeangst (svimer av🤦🏼♀️), men nå brydde jeg meg ikke om noe som helst! Så alt i alt ble dette en mye bedre opplevelse for meg, fremfor å hyperventilere meg gjennom det😊HI Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #36 Skrevet 11. mars 2020 På 8.3.2020 den 10.31, Anonym bruker skrev: Hvilket land er du i? Rohypnol er vel ikke å få på resept her i landet lenger? Ev på svartebørs da. Det er ev sobril eller valium som brukes. Anonymkode: aedb5...4b3 Jo, det brukes visst fremdeles, ved feks tannbehandling! Jeg fikk det av tannlegen min, og på sykehuset sa de at det var ganske så vanlig før tannbehandling! Og jeg er i Norge😅HI Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #37 Skrevet 11. mars 2020 Jeg måtte ikke søke! Jeg fikk 1 tablett av tannlegen! Vet ikke hvordan dette fungerer jeg!😊 HI Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #38 Skrevet 11. mars 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tanna er ute🙏🏻🙏🏻 Den var vrien å få ut, måtte skjære mye, så jeg er glad jeg ikke var «helt med» for å si det sånn! Du har helt rett i at man blir likegyldig! Jeg ble det! Jeg har ille tannlegeangst (svimer av🤦🏼♀️), men nå brydde jeg meg ikke om noe som helst! Så alt i alt ble dette en mye bedre opplevelse for meg, fremfor å hyperventilere meg gjennom det😊HI Anonymkode: fd276...82f Så bra det gikk så fint, Hi Anonymkode: f7f13...6ec
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #39 Skrevet 11. mars 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra det gikk så fint, Hi Anonymkode: f7f13...6ec Det gikk kjempefint! Og tusen takk for beroligende svar fra deg når nervene var på det værste🥰 HI Anonymkode: fd276...82f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2020 #40 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det gikk kjempefint! Og tusen takk for beroligende svar fra deg når nervene var på det værste🥰 HI Anonymkode: fd276...82f 🥰 Anonymkode: f7f13...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå