Gå til innhold

Tenner på samboers kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på noe jeg aldri har tent på før. Samboeren min har blitt kjent med en hyggelig fyr fra jobben, og de har blitt veldig gode venner. Synes også han er en veldig grei fyr og liker at han er på besøk hos oss. Men så er det det jeg tenner på ved ham, jeg tar meg selv i å se på penisen hans. Han er slank og han har alltid en stor synlig bul på jeansen han har på seg. Han har en veldig stor penis, å jeg kan ikke la være å smugtitte på ham. Dette er noe jeg aldri har tent på før, men klarer ikke la være å tenke på hvordan den ser ut og hvordan det hadde vært å ha sex med ham... Er det vanlig at slik kommer alderen? (42 år) At man tenner på visuelle ting... Når jeg onanerer tenker jeg kun på penisen hans, blir veldig kåt av dette. Er litt flaut, å våger aldri å si dette til noen, men vil bare høre hva dere her på dib mener om det. Er det noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 6a4b2...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger ikke ha stor penis selv om det er en bul på buksen hans. Noen har peniser som det nesten ikke er forskjell på fra liten til stor mens andre har peniser som kan se små ut slappe men blir veldig store stive. 

Anonymkode: b0c97...fcd

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han trenger ikke ha stor penis selv om det er en bul på buksen hans. Noen har peniser som det nesten ikke er forskjell på fra liten til stor mens andre har peniser som kan se små ut slappe men blir veldig store stive. 

Anonymkode: b0c97...fcd

Ja, det vet jeg, men han har en veldig stor penis som er lett synlig i buksene han har på seg, å da mener jeg virkelig stor. Men den er jo slapp, han har ikke ereksjon...

Hi

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vet jeg, men han har en veldig stor penis som er lett synlig i buksene han har på seg, å da mener jeg virkelig stor. Men den er jo slapp, han har ikke ereksjon...

Hi

Likevel ikke sikkert den blir noe større i erigert tilstand. Kan være han bare blir hard.

Pass deg så ikke han eller samboer oppdager hvordan du kikker på ham.

Anonymkode: 55f7c...d46

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likevel ikke sikkert den blir noe større i erigert tilstand. Kan være han bare blir hard.

Pass deg så ikke han eller samboer oppdager hvordan du kikker på ham.

Tror ikke du forstår hva jeg mener, den er stor uansett... Den ligger på en måte nedover beinet hans. Den er i slapp tilstand mye større enn min samboers erigerte penis, så den er stor uansett om du skjønner. 

Men, ja, ser bare på han i smug, stirrer ikke... Er jo litt flau over at jeg tenner på det også, så jeg er veldig diskré... Men for et syn.

Hi

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke du forstår hva jeg mener, den er stor uansett... Den ligger på en måte nedover beinet hans. Den er i slapp tilstand mye større enn min samboers erigerte penis, så den er stor uansett om du skjønner. 

Men, ja, ser bare på han i smug, stirrer ikke... Er jo litt flau over at jeg tenner på det også, så jeg er veldig diskré... Men for et syn.

Hi

Joda, jeg forstår hva du mener. Har sett noen slike, men jeg synes ikke det er tennende. Men det er jo godt alle ikke liker det samme :)

En av de med størst penis som jeg har hatt sex med husker jeg tydelig egne tanker da vi første gang ordentlig klinte sammen. Jeg tenkte "oj, han er jammen ikke stor" - men der tok jeg feil, gitt ;)

Men den jeg har hatt absolutt best sex med er en som hadde under gjennomsnittet stor penis. Jeg er nok der at jeg tenner mer på mannen i seg selv enn penisen. Mye ved menn jeg finner langt mer tiltrekkende enn penisen. Underarmer og hender, derimot... Nå er jeg veldig tiltrukket av en som nok er noe overvektig, men ikke fedme, noe jeg aldri har vært før. Trodde oppriktig at jeg kun tente på normalvektige menn. Men han her tenner meg veldig, og det har med hele mannen å gjøre, kvalitetene hans som person. Og så har han et utrolig flott smil og snille øyne - og sexy underarmer og hender. Sukk ;)

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg forstår hva du mener. Har sett noen slike, men jeg synes ikke det er tennende. Men det er jo godt alle ikke liker det samme :)

En av de med størst penis som jeg har hatt sex med husker jeg tydelig egne tanker da vi første gang ordentlig klinte sammen. Jeg tenkte "oj, han er jammen ikke stor" - men der tok jeg feil, gitt ;)

Men den jeg har hatt absolutt best sex med er en som hadde under gjennomsnittet stor penis. Jeg er nok der at jeg tenner mer på mannen i seg selv enn penisen. Mye ved menn jeg finner langt mer tiltrekkende enn penisen. Underarmer og hender, derimot... Nå er jeg veldig tiltrukket av en som nok er noe overvektig, men ikke fedme, noe jeg aldri har vært før. Trodde oppriktig at jeg kun tente på normalvektige menn. Men han her tenner meg veldig, og det har med hele mannen å gjøre, kvalitetene hans som person. Og så har han et utrolig flott smil og snille øyne - og sexy underarmer og hender. Sukk ;)

Ja, dette er noe jeg vanligvis ikke tenner på... Men lurer på om det kan ha noe med alderen å gjøre. 

Hi

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, dette er noe jeg vanligvis ikke tenner på... Men lurer på om det kan ha noe med alderen å gjøre. 

Hi

Tviler på om det har med alder i seg selv å gjøre. Jeg er få år eldre enn deg, forresten. Men seksualiteten vår kan jo være i utvikling hele livet. Er ikke mange år siden jeg lærte å like noe jeg før absolutt ikke ville gjøre, og det ble en deilig del av mitt sexliv. Så jeg tenker at vi hele tiden er i utvikling, hvis vi er åpne for det.

Hvis du ikke tenner på menn med stor, synlig penis ellers så tenker jeg at det er en kombinasjon mellom den store penisen og akkurat denne mannen, at det kanskje er helheten du tenner på selv om det er penisen som er fokuset ditt?

Skrevet

Kvinner som ikke tenner på synet av en penis? 😮 

Anonymkode: b4649...9f0

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner som ikke tenner på synet av en penis? 😮 

Anonymkode: b4649...9f0

Ikke før den sitter på riktig mann - men da tenner den meg dessto mer ;)

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Jeg tipper det er litt alderen ja. Jeg har ihvertfall blitt mer visuelt seksuell av meg nå enn jeg var før og har akkurat bikket 40. Samboeren min er 30 år, slank med stor kuk, så det passer perfekt🙂

Hehe, så hvordan innlegget mitt nesten kunne virke ironisk her nå, men tuller ikke😅

Anonymkode: 29fd7...cd1

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper det er litt alderen ja. Jeg har ihvertfall blitt mer visuelt seksuell av meg nå enn jeg var før og har akkurat bikket 40. Samboeren min er 30 år, slank med stor kuk, så det passer perfekt🙂

Hehe, så hvordan innlegget mitt nesten kunne virke ironisk her nå, men tuller ikke😅

Anonymkode: 29fd7...cd1

Tror deg jeg. Er veldig fornøyd med størrelsen på samboerens k*k, men er noe med å se en virkelig stor tykk bul i jeansen på denne kollegaen... Lurer jo på hvordan den ser ut, og hvordan den kjennes ut... 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...