Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Jeg må få sjekket en del føflekker, og vurderer å bare bestille en time hos Aleris hudlege i stedet for å vente på time hos fastlegen som alltid har fulle lister. Føler det er litt bortkastet å bruke en fastlege time på dette kanskje. Er jo bare hos fastlegen når jeg er akutt syk 🤷🏼♀️ Men så koster jo en time hos Aleris for dette rundt 2000kr + evt ekstra kostnader. Så det burde liksom være «verdt» det da. Derfor; noen med erfaring fra Aleris, gjerne innenfor samme type henvendelse? Fornøyd? Pluss og minus? Anonymkode: e7ae7...b48
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Føflekker ordner fastlegen. Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på Aleris. Anonymkode: 930c9...7f4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Har du så dårlig fastlege at du ikke får time innen et par uker??? Anonymkode: 567d4...7e6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du så dårlig fastlege at du ikke får time innen et par uker??? Anonymkode: 567d4...7e6 Det får man ikke hos min fastlege heller hvis det ikke er noe som haster. Det er vel ikke uvanlig det? Hvorfor gjør det fastlegen dårlig? Anonymkode: e84ca...e81
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det får man ikke hos min fastlege heller hvis det ikke er noe som haster. Det er vel ikke uvanlig det? Hvorfor gjør det fastlegen dårlig? Anonymkode: e84ca...e81 Fastlegen min er superflink, virkelig kjempefornøyd med henne. Men hun har likevel fult opp med pasienter og jeg tar ikke opp en akutt time hos henne for dette når det kan være andre som faktisk er syke å trenger en hastetime. Så da må jeg bestille en «vanlig» time, som da kan være en stund til. Forøvrig lurte jeg på om noen hadde erfaring med Aleris, ikke om fastlegen min var dårlig 😅🤷🏼♀️ Anonymkode: e7ae7...b48
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du så dårlig fastlege at du ikke får time innen et par uker??? Anonymkode: 567d4...7e6 Fastlegen min er superflink, virkelig kjempefornøyd med henne. Men hun har likevel fullt opp med pasienter og jeg tar ikke opp en akutt time hos henne for dette når det kan være andre som faktisk er syke å trenger en hastetime. Så da må jeg bestille en «vanlig» time, som da kan være en stund til. Forøvrig lurte jeg på om noen hadde erfaring med Aleris, ikke om fastlegen min var dårlig 😅🤷🏼♀️ Anonymkode: e7ae7...b48
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg må få sjekket en del føflekker, og vurderer å bare bestille en time hos Aleris hudlege i stedet for å vente på time hos fastlegen som alltid har fulle lister. Føler det er litt bortkastet å bruke en fastlege time på dette kanskje. Er jo bare hos fastlegen når jeg er akutt syk 🤷🏼♀️ Men så koster jo en time hos Aleris for dette rundt 2000kr + evt ekstra kostnader. Så det burde liksom være «verdt» det da. Derfor; noen med erfaring fra Aleris, gjerne innenfor samme type henvendelse? Fornøyd? Pluss og minus? Anonymkode: e7ae7...b48 Fastlegen min sjekket og sa med ganske stor sikkerhet at den ene føflekken var kreft. Fikk henvisning til hudlege og han kunne fortelle at flekken ikke en gang var en føflekk. Og slettes ikke farlig. Jeg ville gått til fastlege og bedt om henvisning. Jeg fikk da til en privat klinikk med avtale med det offentlige og har aldri blitt så godt ivaretatt noe sted. Og han sjekket alle. Tok bort to. Nesten uten arr. Fastlegene er naturligvis ikke spesialister på dette. Anonymkode: 200f5...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå