Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #1 Skrevet 5. mars 2020 Saken er den, jeg har veldig mye hårvekst i rumpesprekken og på rumpeballene. Slik har det vært i hele mitt voksne liv. Lange stive svarte hår på rumpa som en mann. Jeg har barbert det bort, og prøvd epilator, men det gjør så fryktelig vondt. Når jeg har barbert håret bort blir jeg klam og svett, og det klør altså så forferdelig at jeg har måtte slutte med det. Jeg kan ikke bruke talkum heller, det blir jo bare gris. Tør heller ikke prøve laserbehandling, redd det blir evig kløe. Hva kan jeg gjøre? Jeg har virkelig mye hår på rumpeballene, aldri sett noen andre enn menn som har det. Hjelp! Anonymkode: 1d237...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #2 Skrevet 5. mars 2020 Prøv lysbehandling i salong😊 Anonymkode: 7d945...22b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #3 Skrevet 5. mars 2020 Det er vel ikke så mye å gjøre med det, annet enn det du har nevnt, og kanskje voksing? Anonymkode: e7dd2...cc9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Ser ikke problemet. Du bruker da vel truse/bokser/hipster som dekker rompa? Hvor ofte flasher du rompa, liksom? Anonymkode: 67390...deb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Saken er den, jeg har veldig mye hårvekst i rumpesprekken og på rumpeballene. Slik har det vært i hele mitt voksne liv. Lange stive svarte hår på rumpa som en mann. Jeg har barbert det bort, og prøvd epilator, men det gjør så fryktelig vondt. Når jeg har barbert håret bort blir jeg klam og svett, og det klør altså så forferdelig at jeg har måtte slutte med det. Jeg kan ikke bruke talkum heller, det blir jo bare gris. Tør heller ikke prøve laserbehandling, redd det blir evig kløe. Hva kan jeg gjøre? Jeg har virkelig mye hår på rumpeballene, aldri sett noen andre enn menn som har det. Hjelp! Anonymkode: 1d237...ffb Men hvorfor er det grisete med talkum? Det er jo bare å klappe litt på. Jeg har ikke prøvd det på rumpa, men har brukt potetmel i perioder fordi hvor jeg blir litt klam og sår under puppene. Anonymkode: 1dc06...49c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 Bruk truse til vanlig og finn en mann som ikke bryr seg om litt hår. Anonymkode: 71340...67d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #7 Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Saken er den, jeg har veldig mye hårvekst i rumpesprekken og på rumpeballene. Slik har det vært i hele mitt voksne liv. Lange stive svarte hår på rumpa som en mann. Jeg har barbert det bort, og prøvd epilator, men det gjør så fryktelig vondt. Når jeg har barbert håret bort blir jeg klam og svett, og det klør altså så forferdelig at jeg har måtte slutte med det. Jeg kan ikke bruke talkum heller, det blir jo bare gris. Tør heller ikke prøve laserbehandling, redd det blir evig kløe. Hva kan jeg gjøre? Jeg har virkelig mye hår på rumpeballene, aldri sett noen andre enn menn som har det. Hjelp! Anonymkode: 1d237...ffb Kløen kommer fra spisse hår som vokser ut etter barbering. Fjerner du håret permanent vil det jo ikke klø. Men kan jo bli klamt om du svetter mye der. Anonymkode: 428a6...a36
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2020 #8 Skrevet 5. mars 2020 Jeg har også mye hårvekst på rumpe og lår, ikke som en mann men fortsatt mørke hår. Bruker voksstrips på sommeren, og høvel/ hårfjerningskrem ellers. Planlegger laserbehandling neste vinter! Anonymkode: 28a5f...03f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser ikke problemet. Du bruker da vel truse/bokser/hipster som dekker rompa? Hvor ofte flasher du rompa, liksom? Anonymkode: 67390...deb Du skjønner ikke hvor mye hår jeg har. Kan ikke gå å bade hverken i badedrakt eller i bikini uten at jeg barberer meg. Så det er et problem. Om sommeren fjerner jeg håret, men da klør jeg og svetter jeg som bare det, er helt forferdelig. Hi Anonymkode: 1d237...ffb
Lille krøll Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 Jeg hadde tatt laser. Det fjerner kun de mørke hårene, ikke det lyse småhåret som holder det klamme borte.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, Lille krøll skrev: Jeg hadde tatt laser. Det fjerner kun de mørke hårene, ikke det lyse småhåret som holder det klamme borte. Har jo tenkt på det, er bare redd for at jeg skal bli klam og svett. Miljøet der nede er helt greit, tørt og luktfritt med rumpa full av hår, men alt blir helt forferdelig når jeg fjerner hårene. Du aner ikke hvor mye det klør... Vet det kan være vanskelig å beskrive hvor ubehagelig det er... Hi Anonymkode: 1d237...ffb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har jo tenkt på det, er bare redd for at jeg skal bli klam og svett. Miljøet der nede er helt greit, tørt og luktfritt med rumpa full av hår, men alt blir helt forferdelig når jeg fjerner hårene. Du aner ikke hvor mye det klør... Vet det kan være vanskelig å beskrive hvor ubehagelig det er... Hi Anonymkode: 1d237...ffb Men det er vel hårene som vokser ut igjen som klør? Noe de ikke vil gjøre hvis de fjernes med laser Anonymkode: 1dc06...49c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det er vel hårene som vokser ut igjen som klør? Noe de ikke vil gjøre hvis de fjernes med laser Anonymkode: 1dc06...49c Mye mulig, har drøftet dette lenge... Få se hva det blir til... Men er ikke lenge til sommeren... Hi Anonymkode: 1d237...ffb
Lille krøll Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Har jo tenkt på det, er bare redd for at jeg skal bli klam og svett. Miljøet der nede er helt greit, tørt og luktfritt med rumpa full av hår, men alt blir helt forferdelig når jeg fjerner hårene. Du aner ikke hvor mye det klør... Vet det kan være vanskelig å beskrive hvor ubehagelig det er... Hi Anonymkode: 1d237...ffb Been there, Done that. Not klam anymore 😃
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 Det slutter jo å klø når huden venner seg til at det ikke er hår der. Samme med svette. Tenk alle som fjerner alt hår nedentil med hell. Føler med deg. Jeg har ikke hår på rumpa men er feit og har masse appelsinhud. Anonymkode: 5ffd1...700
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 Det er bare å fjerne, så blir kroppen vant til å være hårløs og justerer svette deretter. Jeg har ikke hårvekst på rumpeballene, men inni rumpesprekken har jeg. Jeg barberer fra kjønnsleppene foran til rumpesprekken bak, beholder bare den trekanten med kjønnshår foran. Kløe og svette var ubehagelig i starten, men nå er det mange år siden jeg har hatt det problemet. Anonymkode: ccaa8...5e0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 Du kan forsøke hårfjerningskrem. Litt ekkelt å holde på med, men det klør ikke like mye som når man har barbert. Men det er jo ikke permanent da. Jeg tenker at ut fra din beskrivelse bør du forsøke laser. Det tror jeg er den beste løsningen du dtår med. Anonymkode: db14e...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå