Gå til innhold

Venninnen min og jeg har innledet et forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste halve året har venninnen min og jeg blitt et par på en måte. Vi har vært nære venninner i mange år.  Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle ... er ikke forelsket tror jeg  men klarer ikke tanken på og ikke ha hun i nærheten, gleder meg til  vi skal treffes.. store sommerfugler i magen og bobbler av glede når jeg får melding eller hun ringer når jeg ser hun stopper liksom verden litt. 

vi har begge menn som jobber mye borte og vi er nesten naboer bare en boenhet mellom oss. Jeg er gift og hun samboer. Vi har kysset litt og hatt sex noen ganger sovet sammen når vi har hatt mulighet. 

dette er ikke planlagt er fortvilet oven for mannen min.  
hva skal jeg? Si noe? Ikke si noe? 

Anonymkode: 7803d...3a8

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De siste halve året har venninnen min og jeg blitt et par på en måte. Vi har vært nære venninner i mange år.  Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal føle ... er ikke forelsket tror jeg  men klarer ikke tanken på og ikke ha hun i nærheten, gleder meg til  vi skal treffes.. store sommerfugler i magen og bobbler av glede når jeg får melding eller hun ringer når jeg ser hun stopper liksom verden litt. 

vi har begge menn som jobber mye borte og vi er nesten naboer bare en boenhet mellom oss. Jeg er gift og hun samboer. Vi har kysset litt og hatt sex noen ganger sovet sammen når vi har hatt mulighet. 

Er det slik at dere vurderer å bli et par?

Jeg hadde ikke sagt noe om dette til min mann hvis det bare er sex mellom dere.Kanskje galt å tenke slik, noen tenker at det er like ille å være utro med en dame som med en mann, men det synes ikke jeg.Det er ikke noe mennene kan delta i?Det tror jeg min hadde likt🙈

Anonymkode: c2447...5e6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke sagt noe om dette til min mann hvis det bare er sex mellom dere.Kanskje galt å tenke slik, noen tenker at det er like ille å være utro med en dame som med en mann, men det synes ikke jeg.Det er ikke noe mennene kan delta i?Det tror jeg min hadde likt🙈

Jeg tenker egentlig veldig likt som deg.  Begge mennene vet at vi er veldig gode venner osv. 
Vi snakket om mennene våre sist vi var sammen og begge vi kunne tenke oss og ha med den ene eller begge . 🙄🙈🙊

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker egentlig veldig likt som deg.  Begge mennene vet at vi er veldig gode venner osv. 
Vi snakket om mennene våre sist vi var sammen og begge vi kunne tenke oss og ha med den ene eller begge . 🙄🙈🙊

Du kan jo lufte det til han som en fantasi?bare for å se hva han svarer?

Skrevet

Jeg synes det er feil av deg å gjøre dette bak ryggen på mannen din. Men dersom han ikke tåler å høre det er det nok likevel  det beste. Kanskje blir det bare en liten parentes i livet ditt dette. Men du bør forsøke å finne ut hva hans holdning rundt noe slikt kan være, dersom du ikke vet det allerede. Jeg tror nok ganske mange menn takler dette bra. Jeg ville taklet det fint tror jeg, dersom hun var helt åpen rundt det, og det ikke fikk noen som helst konsekvenser for mitt seksualliv. Men jeg har nok litt annerledes holdninger enn de fleste til dette. Jeg ville foretrukket at det var en annen mann hun hadde sex med, med de samme forutsetningene som jeg satte ovenfor. Det viktigste er at han ikke føler seg sviktet eller holdt utenfor. Dersom du unngår det kan grenser tøyes. Det aller beste hadde vært om du ikke sa noe om hva som hadde utviklet seg, og du spurte om lov til å være intim med henne, og han sa ja. Da ville alle vært fornøyde.

Anonymkode: d8889...d43

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, sånn kan det jo og rettferdeggjøres og unnskyldes.

Anonymkode: 88b1c...5e0

Skrevet

Ok, med ditt siste innlegg er det bare å matche sammen hele gjengen :), good luck!

Anonymkode: d8889...d43

Skrevet

Biiiiaaatch.

Troooll.

Velg og vrak.

Uansett er du patetisk. Avskum :D

Anonymkode: 0a538...30c

Skrevet

Pikant historie. 
Selv hadde jeg ikke sagt noe til mannen. Herregud, hvem blir egentlig skadet av at du kliner litt med venninna di?

Anonymkode: 9629d...174

Skrevet

Kos deg du😊 men absolutt involver mennene deres om dere kan og føler det er håp. Min mann er kjedelig på det området, veldig konservativ, så jeg har måttet utforske litt på egen hånd. Skulle ønske han vår åpen for å nye seksuelle opplevelser med begge kjønn...

Anonymkode: dd2ed...f9a

Skrevet
På 3.3.2020 den 8.06, Anonym bruker skrev:

Hvis det er slik at å snakke om «problemer» er noe naturlig (at det ikke kommer som lyn fra klar himmel og dere begge er enig i at enkelte områder i forholdet skranter litt) så hadde jeg sagt det helt ærlig. At jeg og venninnen min har innledet et slags intimt/seksuelt forholdet som et resultat av de problemene vi har.

Hvis det derimot har gått han helt forbi at forholdet er i en dårlig periode og at det å fortelle om det forholdet hadde sjokkert han fordi han trodde dere hadde det bra, så hadde jeg heller sagt halve sannheten egentlig. At jeg tenner litt på kvinner og at en av de jeg kunne tenkt meg å ha sex med er venninna mi og at tanken på partnerbytte tenner deg litt. Se hva han sier til det. 

jeg er veldig åpen med min mann og han vet jeg tenner på kvinner på liklinje med menn og at jeg foreløpig nå er mer interessert i trekant med en ekstra kvinne enn en mann og at jeg kunne tenkt meg partnerbytte og cuckholding. 

Anonymkode: dc840...f76

Skrevet
På 3.3.2020 den 9.19, Anonym bruker skrev:

Biiiiaaatch.

Troooll.

Velg og vrak.

Uansett er du patetisk. Avskum :D

Anonymkode: 0a538...30c

Fjortis 🥴

Skrevet

...og at jeg kunne tenkt meg partnerbytte og cuckholding

😂🤣😁😅😆

Anonymkode: cbd77...a63

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er slik at å snakke om «problemer» er noe naturlig (at det ikke kommer som lyn fra klar himmel og dere begge er enig i at enkelte områder i forholdet skranter litt) så hadde jeg sagt det helt ærlig. At jeg og venninnen min har innledet et slags intimt/seksuelt forholdet som et resultat av de problemene vi har.

Hvis det derimot har gått han helt forbi at forholdet er i en dårlig periode og at det å fortelle om det forholdet hadde sjokkert han fordi han trodde dere hadde det bra, så hadde jeg heller sagt halve sannheten egentlig. At jeg tenner litt på kvinner og at en av de jeg kunne tenkt meg å ha sex med er venninna mi og at tanken på partnerbytte tenner deg litt. Se hva han sier til det. 

jeg er veldig åpen med min mann og han vet jeg tenner på kvinner på liklinje med menn og at jeg foreløpig nå er mer interessert i trekant med en ekstra kvinne enn en mann og at jeg kunne tenkt meg partnerbytte og cuckholding. 

Hva er «cuckholding»? 

Anonymkode: e2aee...b4a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er «cuckholding»? 

Anonymkode: e2aee...b4a

Med andre ord, min fantasi går ut på å se mannen ha sex med en annen kvinne. Uten at jeg er med på sexen. 

A3E32742-AFF1-492F-8A27-4D267E28279C.jpeg

Skrevet

Tror den korrekte termen er cuckolding, ettersom substantivet cuckold kan oversettes med "hanrei" (mannen til en utro kvinne) på norsk.

Skrevet

cuckold.png

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror den korrekte termen er cuckolding, ettersom substantivet cuckold kan oversettes med "hanrei" (mannen til en utro kvinne) på norsk.

Jeg har brukt termen «cuckholding». 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og den definisjonen jeg postet lenger oppe her er basically det cuckholding går ut på. Så jeg ser ikke helt hva du ville frem til 😅

Skrevet
På 3.3.2020 den 8.32, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor er det ikke like ille å være utro med ei dame? Anser du det ikke som ordentlig sex?

Anonymkode: 2273b...4a1

Skrevet

Og hvorfor er det ikke like ille å være utro med ei dame? Anser du det ikke som ordentlig sex?

Anonymkode: 2273b...4a1

Fordi det ikke er snakk om noen fare for å forlate mannen for henne.

Skrevet

Det vet man jo faktisk ikke, hun ville ikke vært den første. For en merkelig tankegang, utro er utro uansett kjønn.

Skrevet

Jeg syns ikke det skal være greit å være sånn intim med andre enn partneren sin jeg da, uansett kjønn. Hadde det vært greit for deg å plutselig en dag få vite at din mann har hatt seg med en kompis? 

Anonymkode: 70c0b...3f7

Skrevet

Da synes du det er greit at mannen din ligger med en kompis, siden det jo ikke er noe fare for at han vil forlate deg for han?

Skrevet

Ser ikke problemet. Er jo bare koselig med en bestevenninne med litt ekstra kos innimellom. 

Anonymkode: 01ad0...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...