Gå til innhold

Hva er det med folk her inne som bare MÅ rette skrivefeil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nei, å lære noe? Nei, for all del, det kan være skummelt! 

Anonymkode: 394d3...332

Fortsetter under...

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når vedkommende spør ett konkret spørsmål hvorpå majoriteten av svarene går på å fortelle hvordan ett ord staves så blir det bare patetisk. Spesielt når det i tillegg blir linket til reportasjer hvor ordet blir brukt uten å gi svar på hi’s innlegg. Eks tråden om akillessene. 

Anonymkode: 8891e...c77

Man spør ikke et spørsmål, man stiller et spørsmål. Et spørsmål, ikke ett. 

Bare hyggelig. 

Anonymkode: 491c0...470

Skrevet

Synes det er skremmende at folk som ikke kan enkel setningsoppbygging, enkel og dobbel konsonant. Vet når de skal bruke hvem/hvilken da/når og/å har barn de skal hjelpe med lekser.

Alle kan skrive feil, men det er ganske enkelt å se når de er en skrivefeil som går igjen.

En annen ting som får meg til å grøsse er når det skrives DET GLEDES, hva betyr egentlig det?

Anonymkode: b1f0e...3d1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff nei, å lære noe? Nei, for all del, det kan være skummelt! 

Anonymkode: 394d3...332

Det er jo ikke det jeg tar opp her. Har ikke noe i mot det, men du skjønner ikke at det er frustrende å spørre om noe så er det ingen som svarer på det, men mange kommenterer på evt skrivefeil. 

Anonymkode: 3f0f2...722

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er skremmende at folk som ikke kan enkel setningsoppbygging, enkel og dobbel konsonant. Vet når de skal bruke hvem/hvilken da/når og/å har barn de skal hjelpe med lekser.

Alle kan skrive feil, men det er ganske enkelt å se når de er en skrivefeil som går igjen.

En annen ting som får meg til å grøsse er når det skrives DET GLEDES, hva betyr egentlig det?

Anonymkode: b1f0e...3d1

Du skjønner ikke hva det betyr? 

Anonymkode: 491c0...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...