Anonym bruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Ser noen har og andre ikke. Jeg har et snitt på B og syns jo ikke det er så stas. Helt på nippet til snitt på A på masterprogrammet, men en karakter ødela. Har bachelor i ett fag og master i et annet. B i snitt på begge. Anonymkode: e8afc...ed7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #2 Skrevet 2. mars 2020 Ingen av de jeg har som kontakter legger ut karakter - jeg jobber med salg av avansert software. Har både kollegaer og kunder der. Når jeg ser på ledige jobber der, så ligger jeg stort sett som topp 10 % av søkerne, og jeg regner med at det er basert på arbeidserfaring. Anonymkode: a0724...6df
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #3 Skrevet 2. mars 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen av de jeg har som kontakter legger ut karakter - jeg jobber med salg av avansert software. Har både kollegaer og kunder der. Når jeg ser på ledige jobber der, så ligger jeg stort sett som topp 10 % av søkerne, og jeg regner med at det er basert på arbeidserfaring. Anonymkode: a0724...6df Topp 10 prosent? Målt etter hva? Anonymkode: e8afc...ed7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #4 Skrevet 2. mars 2020 Ingen av mine kontakter har oppgitt karakter. Det er kanskje forbeholdt nyutdannede? Anonymkode: 293bf...e39
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2020 #5 Skrevet 2. mars 2020 Har aldri sett noen har karakterer der. Anonymkode: 39c0b...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå