Gå til innhold

Legger du klær i containere til gjenbruk eller leverer du det inn til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fretex eller lignende? Har hørt de ikke alltid henter så ofte og klærne taper seg eller blir ødelagt.

Anonymkode: 4f12f...90e

Fortsetter under...

Skrevet

Her er det minst fire organisasjoner som har innsamlingsbokser utenfor butikken og de blir tømt ukentlig. Jeg legger i dem 

Anonymkode: d0758...77b

Skrevet

Alt vaskes og leveres fretex, fordi de også tar i mot ødelagt tøy som ikke skal kastes i søpla. 

Anonymkode: 4b7b0...901

Skrevet

Jeg selger de på Finn eller Facebook.

Anonymkode: b8fbc...b61

Skrevet

Selger noe, leverer noe i innleveringsbokser, og noe leveres på H&M. 

Anonymkode: 23631...49a

Skrevet

Leverer i kontainer. Veldig populært her. Tømmes ofte. Pakker jo klærne i poser så det skal noe til før de blir ødelagt.

Anonymkode: 75145...f29

Annonse

Skrevet

Fretex eller bymisjonen

IKKE UFF.

Anonymkode: 7557b...5d7

Skrevet

Legger det i Fretex conteiner. Gidder ikke ta bussen en time for å levere det personlig.

Anonymkode: 93588...37e

Skrevet

Legger det i Fretex-container.

Anonymkode: f9b30...ebc

Skrevet

Klær som er fint leverer jeg til Frelsesarmen. Alt av tekstiler(klær, håndklær, sengetøy, undertøy osv) som er slitt/ødelagt leverer jeg til H&M (tekstilgjenvinning). Kaster ikke så mye som en sokk i restavfall lenger.

Anonymkode: 3b9f9...b9a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klær som er fint leverer jeg til Frelsesarmen. Alt av tekstiler(klær, håndklær, sengetøy, undertøy osv) som er slitt/ødelagt leverer jeg til H&M (tekstilgjenvinning). Kaster ikke så mye som en sokk i restavfall lenger.

Leverer du det i butikk? Det visste jeg ikke at man kan gjøre.

Anonymkode: 312df...fcb

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leverer du det i butikk? Det visste jeg ikke at man kan gjøre.

Ja, det gjør jeg 🙂  Derfor jeg skrev det her for regner med at mange ikke vet om dette. Så spre det videre! 🙂 Pakker i lukkede poser, leverer i kassa og får en 10% rabbatkupong på en valgfri vare.

Skrevet

Selger litt, gir bort litt og slenger helt tøy ingen vil ha i en konteiner til gjenbruk.

Anonymkode: 7f15f...3aa

Annonse

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør jeg 🙂  Derfor jeg skrev det her for regner med at mange ikke vet om dette. Så spre det videre! 🙂 Pakker i lukkede poser, leverer i kassa og får en 10% rabbatkupong på en valgfri vare.

Så kjekt, det var et bra tips :) Får du 10% rabatt for hver pose eller hver levering?

Et lite tips til de som skal levere fra seg Stormbergklær, husk at de har pant på tøyet hvis du leverer det tilbake i butikkene deres.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så kjekt, det var et bra tips :) Får du 10% rabatt for hver pose eller hver levering?

Et lite tips til de som skal levere fra seg Stormbergklær, husk at de har pant på tøyet hvis du leverer det tilbake i butikkene deres.

En kupong pr pose 🙂 

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Fretex eller lignende? Har hørt de ikke alltid henter så ofte og klærne taper seg eller blir ødelagt.

Anonymkode: 4f12f...90e

gir bort på finn eller facebook,men selger det meste

Anonymkode: ca2b6...e46

Skrevet

Gir i container

Anonymkode: bba6c...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...