Gå til innhold

Sjekker dere noen gang offentlige snapper fra Snapchat kartet? Krigen i Syria 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom sjekker jeg ut snapper som legges ut andre steder i verden. I dag sjekket jeg ut Syria og byen Idlib hvor det har vært mye bombeangrep den siste tiden. Rart å se hvor «vanlig» de lever midt i ett helvete med bomber og mye dødsfall. Uggent å se bilen hvor det tydeligvis ble drept en person i angrep (pga mye blod).. 

Sjekker dere noen gang ut andre steder På snap? 

Anonymkode: f77d8...f80

Skrevet

Ante ikke at man kunne gjøre det jeg 🙈

Hvordan finner jeg det??

Anonymkode: 04857...b6c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ante ikke at man kunne gjøre det jeg 🙈

Hvordan finner jeg det??

Anonymkode: 04857...b6c

-Trykk på «bildet av deg selv». Øverst i vendte hjørne.

-bla ned til der det står «snapkart». Som endel ut, så ser du kartet over andre land. Når du velger ett land, som inn igjen . Ikke alle steder du kan se, spørs om folk har lagt ut der du trykker.

Skrevet

Som inn og som ut???? Zoom!!!! Det du sier betyr ingenting 

Anonymkode: 6c3fa...ea2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

-Trykk på «bildet av deg selv». Øverst i vendte hjørne.

-bla ned til der det står «snapkart». Som endel ut, så ser du kartet over andre land. Når du velger ett land, som inn igjen . Ikke alle steder du kan se, spørs om folk har lagt ut der du trykker.

Takk for tips! Ganske interessant å se snapper fra Jordan, Israel og Saudi Arabia også

Anonymkode: 293bb...cbc

Skrevet

Jeg sjekker ofte ourstory, men aldri fra steder jeg vet det er krig og elendighet. Det er ikke noe jeg orker å ta innover meg dessverre :(

Anonymkode: a368a...3ad

Skrevet

Sjekker ikke slikt og bryr meg heller ikke noe nevneverdig om å se slikt heller. 

Anonymkode: 28503...fec

Skrevet

Takk for tips. Ante ikke at man kunne gjøre dette. Sterkt å se historiene fremstilt slik, det blir mye nærmere enn på nyhetene. 

Anonymkode: 6373b...fc6

Skrevet

Stått opp på feil fot i dag? Du vet det er ikke bra for helsen å bli så irritert tidlig på morgenen? 

Anonymkode: 34384...2bd

Skrevet

Haha 😂. Svarte litt i farta mellom tannpuss , fletting av hår og pakking til barnehage😅.  Men det ser jo ut til at selv du forsto hva jeg mente, selv om det «betyr ingenting», eller ikke ga mening som jeg ville sagt 😜.

hi

Skrevet

Må jeg selv ha aktivisert kartet? 

Anonymkode: 2a35d...b6e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må jeg selv ha aktivisert kartet? 

Tenker du på om du må dele din posisjon for å ha tilgang til dette? Nei, jeg deler ikke min posisjon å er ikke synlig på kartet😊.

Sjekket innom Kina (wuhan) nå. Spennende å se hvordan det er der nå.

hi

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du på om du må dele din posisjon for å ha tilgang til dette? Nei, jeg deler ikke min posisjon å er ikke synlig på kartet😊.

Sjekket innom Kina (wuhan) nå. Spennende å se hvordan det er der nå.

hi

Ja, det var det jeg lurte på. Jeg får det visst ikke til, jeg. Hørtes veldig spennende ut å kunne sjekke hele verden slik, ante ikke at det gikk an... 

Skrevet

Ja, det var det jeg lurte på. Jeg får det visst ikke til, jeg. Hørtes veldig spennende ut å kunne sjekke hele verden slik, ante ikke at det gikk an... 

Får du frem kartet med deg selv og dine venner? Går det ikke å zoome ut der så kartet blir lite? Da får du opp alle verdens land også forflytter du deg derfra.

hi

Skrevet

Ja. Er interessant å følge med 

Anonymkode: ea0d9...350

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får du frem kartet med deg selv og dine venner? Går det ikke å zoome ut der så kartet blir lite? Da får du opp alle verdens land også forflytter du deg derfra.

hi

Nei, ikke noe kart. Kanskje jeg må oppdatere 😏

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke noe kart. Kanskje jeg må oppdatere 😏

Det har vært sånn i flere år, du må gå der du tar bilder også dra fingeren din ned.

Anonymkode: 0c431...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...