Gå til innhold

Lukter du alltid godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt merkelig tråd. Men jeg har truffet en mann som jeg liker veldig godt. Han liker meg også godt, og vi har en kjempeflott kjemi. Han sier at jeg lukter så godt. Til og med på kvelden før jeg har dusjet. Han sier at jeg lukter godt overalt uansett. Syntes det er et fint kompliment å få, men også litt rart. Har aldri blitt fortalt det før av andre menn. Er det rart? Sier din mann at du lukter godt? Hvis ikke, kan du jo spør ham😄

Anonymkode: 175a4...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke min egen lukt Den er helt grei men ikke god

Anonymkode: 8c83d...654

Skrevet

Jo mer svett du er jo mer feromoner. Jo mer liker han lukta di.. Love is in the air.. 

Anonymkode: ddc92...2d6

Skrevet

Mannen min sier jeg alltid lukter godt, selv etter en svett økt på treningssenteret. 

Skrevet

Næh jeg trenger hjelp av Hugo 😏

Anonymkode: 00d32...82d

Skrevet

Mannen min sier noe av det samme, tenker menn har andre lukter de reagerer på enn kvinner.

Anonymkode: 122f7...cff

Skrevet

Det ligger jo i mannens natur å mene at kvinner lukter godt. Det er det de tiltrekkes av, sånn rent instinktivt. Mannen min sier det samme, men selv føler jeg at jeg lukter kropp. Om det ga mening. Jeg lukter jo ikke blomstereng etter 8 timer på jobb og kaosettermiddag hjemme med 3 barn

Anonymkode: c26b6...cf9

Skrevet

Jeg var sammen med en jente som alltid sa at jeg luktet så godt og som lurte på hva jeg brukte. Men jeg brukte ikke noe spesielt, brukte ingen deodorant og sjeldent bodylotion eller parfyme. Jeg skjønte aldri helt hva hun mente, for syntes ikke at jeg luktet sååå godt selv.

Anonymkode: efae8...3db

Skrevet

Jeg lukter aldri svette, men nedentil lukter det strammere utover dagen. Mannen her sier jeg lukter kjempegodt når jeg gremmes og vil dusje før sex.....

Anonymkode: 50530...b5d

Skrevet

Den mannen jeg har vært mest forelsket i, luktet jo helt fantastisk hele tiden, spesielt da han ikke hadde dusjet på et døgn. Og det var helt snodig, for jeg har aldri syntes det har luktet så godt av den naturlige lukten av en mann før.

Jeg lukter nok best som nydusjet, spesielt da jeg er stresset, så lukter svette lukten min grusomt, i forhold til om det bare er trenings svette. 

Anonymkode: 577fa...5d9

Skrevet

Lukter stort sett alltid godt, men har jo dager der jeg føler meg skikkelig møkkete, tror de fleste har slike dager. Men sammen med amdre mennesker er jeg alltid fresh😄

Skrevet

Ingen mennesker lukter vel alltid godt - men opplevelsen avhenger av så mye mer enn objektiv lukt. Personlig synes jeg vanlig kroppslukt lukter langt bedre enn kunstig parfymelukt. (Med unntak om personen har vært på sykkeltur i en uke uten å vaske seg eller lignende). 

Anonymkode: ec090...b5e

Skrevet

Mannen min gjennom 11 år sier akkurat det samme til meg, han skjønner fremdeles ikke hvordan det er mulig at jeg aldri lukter vondt. Jeg bruker ikke parfyme og forskere mener jo at man tiltrekkes av endorfiner/lukt og vi matcher tydeligvis veldig bra. 

Anonymkode: 25470...64b

Skrevet

Alltid!
Får nesten daglig tilbakemeldinger fra elevene mine når jeg skal hjelpe dem ved pulten:  «Ååååå, du lukter alltid såååå godt!»

De snuser inn, også stjeler de en klem. Alltid pen og ren, rene klær hver dag (bruker skyllemiddel) og en dusj parfyme gjør susen 😊

Skrevet

I hverdagen aldri parfyme eller skyllemidler, aldri mye lukt fra sjampo eller kremer heller. Så jeg må lukte godt naturell. Og det tror jeg at jeg gjør.

Bruker litt parfyme når det er noe spesielt, men da en ren duft.

Skrevet

Jeg tror jeg lukter helt ok. Dusjer hver morgen, samt etter trening. Vasker håret annenhver dag. Alltid rene klær. Treningsklærna vaskes på 60 grader. Undertøyet på 60-95 grader. Bruker bittelitt frisk parfyme i nakken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...