Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #26 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Tiin skrev: Har en fantastisk massør som holder til på Kolbotn. Samme navn som i overskrifta. Han heter Labinot. Han virkelig løsnet knuter og vondter. Hadde problemer med skulderen i flere måneder nå er jeg helt fin. Anbefales på det sterkeste. Han hørtes fantastisk ut. Har du kontaktinfo? Anonymkode: f3b8f...4fb
Tiin Skrevet 26. februar 2020 #27 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han hørtes fantastisk ut. Har du kontaktinfo? Anonymkode: f3b8f...4fb Jepp tlf 40009803, eller [email protected]. 🌼
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #28 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tråden heter "Proffmassasje". Vet du hva "proff" betyr? Anonymkode: 334e2...6ca Proff betyr at vedkommende tjener penger på det, ikke at vedkommende har utdanning. Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #29 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Proff betyr at vedkommende tjener penger på det, ikke at vedkommende har utdanning. Anonymkode: 86d04...c53 NEI proff står får profesjonell som igjen står for utdanning. Du kan ikke gi en profesjonell massasje uten utdanning Anonymkode: f3b8f...4fb
Tiin Skrevet 26. februar 2020 #30 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Proff betyr at vedkommende tjener penger på det, ikke at vedkommende har utdanning. Anonymkode: 86d04...c53 Hi Labinot er diplomert massør. Til info siden det er så mye fokus på utdanning i denne tråden 👍😍
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #31 Skrevet 26. februar 2020 En fysioterapeut får refusjon fra helfo for sine pasientbehandlinger. Massasje er mer vel mer velvære enn behandling derfor er det få fysioterapeuter som tilbyr dette. Anonymkode: 3d3c1...2f7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #32 Skrevet 26. februar 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: NEI proff står får profesjonell som igjen står for utdanning. Du kan ikke gi en profesjonell massasje uten utdanning Anonymkode: f3b8f...4fb Hvilke utdanning har en fotballproff for esempel. Hva med Johnny Depp? Vil du ikke si han er en proffesjonell skuespiller? Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #33 Skrevet 26. februar 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke utdanning har en fotballproff for esempel. Hva med Johnny Depp? Vil du ikke si han er en proffesjonell skuespiller? Anonymkode: 86d04...c53 Men om du snur det å skriver proff-fotball da er betydningen en annen 👍😊 Anonymkode: f3b8f...4fb
Tiin Skrevet 26. februar 2020 #34 Skrevet 26. februar 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: En fysioterapeut får refusjon fra helfo for sine pasientbehandlinger. Massasje er mer vel mer velvære enn behandling derfor er det få fysioterapeuter som tilbyr dette. Anonymkode: 3d3c1...2f7 Ikmassasjen jeg får er ren behandling 😊
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #35 Skrevet 26. februar 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men om du snur det å skriver proff-fotball da er betydningen en annen 👍😊 Anonymkode: f3b8f...4fb Nei. Det er den ikke. Sjekk bokmålsordboka og eventuelt nynorskordboka. Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #36 Skrevet 26. februar 2020 Jeg går til en naprapat. Han gir skikkelig juling. Alt annet jeg har vært til er bare tull. Men savner at han finner ut hvorfor jeg har vondt da. Han bare knøvler løs og får virkelig løsna musklene Anonymkode: eaa6a...236
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #37 Skrevet 26. februar 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det er den ikke. Sjekk bokmålsordboka og eventuelt nynorskordboka. Anonymkode: 86d04...c53 Men poenget ditt er borte for du kan ta utdanning innen fotball og massasje 👍 Proff står i mine øyne som en forkortelse av profesjonell, og profesjonell står for en som vet hva h*n gjør 😊🌼 Anonymkode: f3b8f...4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #38 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men poenget ditt er borte for du kan ta utdanning innen fotball og massasje 👍 Proff står i mine øyne som en forkortelse av profesjonell, og profesjonell står for en som vet hva h*n gjør 😊🌼 Anonymkode: f3b8f...4fb Du jan ta fotballutdanning, men det gjør deg ikke til fotballspiller. Hva ordet betyr i dine øyne er ikke så interessant når det ikke er slik det brukes til vanlig eller slik det deffineres ordbøker. Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #39 Skrevet 26. februar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du jan ta fotballutdanning, men det gjør deg ikke til fotballspiller. Hva ordet betyr i dine øyne er ikke så interessant når det ikke er slik det brukes til vanlig eller slik det deffineres ordbøker. Anonymkode: 86d04...c53 Her har du selv definerte ordet proffmassasje 👍 slik jeg ser det kan det tolkes på forskjellige måter 👍 Anonymkode: f3b8f...4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #40 Skrevet 26. februar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du jan ta fotballutdanning, men det gjør deg ikke til fotballspiller. Hva ordet betyr i dine øyne er ikke så interessant når det ikke er slik det brukes til vanlig eller slik det deffineres ordbøker. Anonymkode: 86d04...c53 Men når du tar en utdanning innenfor massør så blir du en massør 😁 Anonymkode: f3b8f...4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #41 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men når du tar en utdanning innenfor massør så blir du en massør 😁 Anonymkode: f3b8f...4fb Nei, du blir ikke proffesjonell masør av å ta en utdanning det blir du først hvis du får deg en jobb som masør. Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #42 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, du blir ikke proffesjonell masør av å ta en utdanning det blir du først hvis du får deg en jobb som masør. Anonymkode: 86d04...c53 NEI jeg snakket om utdanning. Du sa man blir ikke fotballspiller av å ta utdanning innenfor det, men jeg er ganske sikker på man blir en massør av å ta utdanningen diplomert massør. Enig med deg at man blir en proffmassør med erfaring. Så når noen kaller det proffmassasje så er det en massør med utdanning som er profesjonell massør med erfaring 👍✌ Anonymkode: f3b8f...4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #43 Skrevet 26. februar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: NEI jeg snakket om utdanning. Du sa man blir ikke fotballspiller av å ta utdanning innenfor det, men jeg er ganske sikker på man blir en massør av å ta utdanningen diplomert massør. Enig med deg at man blir en proffmassør med erfaring. Så når noen kaller det proffmassasje så er det en massør med utdanning som er profesjonell massør med erfaring 👍✌ Anonymkode: f3b8f...4fb Du har misforstått betydningen av ordet. Les bokmålodboka. Anonymkode: 86d04...c53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #44 Skrevet 26. februar 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har misforstått betydningen av ordet. Les bokmålodboka. Anonymkode: 86d04...c53 Vi får være enige om å være uenige 😊👍 Anonymkode: f3b8f...4fb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #45 Skrevet 26. februar 2020 Jeg kan anbefale dypvevsmassasje på «Sand Spa» på Skjetten senter (10 min. fra Lillestrøm). Koster 700.- for 60 min, og du blir massert grundig fra topp til tå. I tillegg tøyer de. Varme massasjebenker. Kraftig thaimassasje, og finner de en muskelknute gir de seg ikke før de har får løsnet den. Du _må_ bestille time på forhånd, da stedet er veldig populært blant småbarnsmødrene på Skjetten og de blir fort fullbooket. De tilbyr også diverse massasje, fotpleie, ansiktspleie m.m. Anonymkode: a5f17...47d
Tiin Skrevet 26. februar 2020 #46 Skrevet 26. februar 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan anbefale dypvevsmassasje på «Sand Spa» på Skjetten senter (10 min. fra Lillestrøm). Koster 700.- for 60 min, og du blir massert grundig fra topp til tå. I tillegg tøyer de. Varme massasjebenker. Kraftig thaimassasje, og finner de en muskelknute gir de seg ikke før de har får løsnet den. Du _må_ bestille time på forhånd, da stedet er veldig populært blant småbarnsmødrene på Skjetten og de blir fort fullbooket. De tilbyr også diverse massasje, fotpleie, ansiktspleie m.m. Anonymkode: a5f17...47d Samme med min massør, bare at han koster 590 i timen😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå