Gå til innhold

Bursdagshilsner på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du? Jeg er veldig lite på FB så gratulerer ingen der. Sender heller sms til de jeg har kontakt med og nær familie. Nå hadde jeg bursdag for et par dager siden og fikk mange hilsner der inne, takket selvfølgelig alle sammen.

Men får litt dårlig samvittighet for at så mange skrev til meg, men jeg skriver ikke til noe.

Hva tenker/gjør du?

Anonymkode: 963e3...56e

Skrevet

Jeg har skjult bursdagen min på facebook så jeg får ingen hilsner der, og jeg sender heller ingen hilsner der.

Anonymkode: f5e94...4e2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har skjult bursdagen min på facebook så jeg får ingen hilsner der, og jeg sender heller ingen hilsner der.

Anonymkode: f5e94...4e2

Aha, det kunne jeg kanskje gjort ja, ikke tenkt på det i det hele tatt. Takk.

Anonymkode: 963e3...56e

Skrevet

Jeg skriver alltid gratulasjoner til de jeg får med meg at har bursdag. 

Anonymkode: 5d420...7f9

Skrevet

Jeg har skjult bursdagen min på Facebook for å unngå bursdagshilsen der inne. Jeg er på Facebook utelukkende pga ulike grupper for barnas aktiviteter. Skriving, deling og liking utenfor disse gruppene er helt uaktuelt og det inkluderer bursdagshilsener. 

Anonymkode: 27896...492

Skrevet

Hyggelig og høflig å takke for hilsner. Utover det trenger du ikke gjøre noe. De aller færreste holder regnskap med hvem de får og gir en gratulasjon på fb, de fleste vet at mange bruker fb akkurat som du gjør. Uproblematisk med andre ord :-)

Skrevet

Gidder nesten aldri å skrive gratulasjoner på facebook, skriver til noen få. Men får ofte en påminnelse på facebook så sender jeg sms heller 🙂

Anonymkode: c12e2...222

Skrevet

Jeg har skjult bursdagen min der, så ingen får opp at jeg har bursdag. Bare min extante som skrev til meg der sist bursdag, noen få slang seg på hennes innlegg men ikke mange. 

Jeg bruker facebook bare til noen hobbygrupper, jobbgruppe og skolegrupper, slik at jeg vil ikke ha noe annet som skjer der. Jeg er ikke inne og titter hos andre, gratulerer de med dagen (unntatt to. To tidligere klassevenner som ikke er helt som alle oss andre) Så dette passer meg perfekt at ingen gratulerer meg på facebook. De som er mine venner gjør det på andre måter og mer personlig. Jeg syns ikke det er noe i nærheten av personlig med gratulasjoner på facebook.

Anonymkode: 2b792...ec1

Skrevet

Jeg skriver bursdaghilsen til de som kommer opp har bursdag. Hyggelig å skrive/få hilsen på FB syntes jeg. 

Anonymkode: e914c...88f

Skrevet

Jeg får hilsener fra mange fler enn jeg skriver til. Jeg takker pent og tenker at de nok ikke holder regnskap over hvem som skriver igjen. 

Skrevet

Nå er jeg ikke på FB, men jeg tenker at bursdagsgratulasjoner aldri går i minus - jeg teller ikke de som ikke gratulerer, det er ikke sånn at jeg har en liste over alle som burde gratulere i en eller annen form. I stedet blir jeg veldig glad for hver enkelt av de som faktisk gjør det, i hvilken som helst form, inkl min kamerat som etter 40 år fremdeles mener jeg har bursdag en dag tidligere enn jeg faktisk har :D.

Skrevet

Det er jo bare hyggelig å få bursdagshilsen! om det er på FB eller på sms :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...