Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har fått en oppgave av mannen om å finne ut noe han/vi ikke har gjort før i "senga". Noe som ikke er så heavy som gangbang (trekant m både en mann til og en jente til er utforsket) Og noe som ikke er wet sex Jepp), binding, rimming, blindfoldet, pisket, slått (ja..noen liker faktisk det så du treger ikke å bli krakilsk eller fordømme de som liker det ikke noe a det andre jeg nevner her heller for den saks skyld). Men noe i den kategorien..Ikke noe som lukter vondt.. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Er det ikke bedre å spørre om dette på forum om sex og kinky sex? Anonymkode: 9f1d2...2d7
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Offentlig sted. Anonymkode: 866ce...370
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Så stusselig å måtte kave sånn for å holde liv i forholdet. Kan dere ikke bare gjøre noe dere liker? Anonymkode: 5c737...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke bedre å spørre om dette på forum om sex og kinky sex? Anonymkode: 9f1d2...2d7 Hva med de som lurer å om petter nortug er kjekk., de som lurer på hvor de skal reise på ferie, perfeke gaver, tiggere, om man kan fransk eller tysk,, bra antiage serum, studie kompetanse, om man har onanert i dag, friends reunion? Dette er ting på første siden her nå..Mye av det kan man finne ut av på andre forum eller ved å bare google litt. Uten alt dette ville denne siden vært urolig kjedelig. Dritkjedelig faktisk. Så for å svare på spørsmålet ditt...selvfølgelig kan jeg spørre om dette på andre forum, men her får jeg svar fra "vanlige" mennesker som kanskje tenker litt utenfor boksen, i tillegg er det sånn ca ti tusen flere pålogget her enn på andre forum. Jeg er ikke helt sikker på om du mente det på en kjip måte eller om du faktisk ville hjelpe meg her, men jeg har selvsagt også forsøkt de andre sidene. Der er man heldig om man får svar i løpet av uka. Ikke meningen å svare sint, men med en gang man spør om noe som dette blir man bedt om å "gå" andre steder.. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så stusselig å måtte kave sånn for å holde liv i forholdet. Kan dere ikke bare gjøre noe dere liker? Anonymkode: 5c737...8b0 Så stusselig å ligge på rygg eller stå på alle fire gjennom hele forholdet..eller..my oh my, være gal nok til å ta en reverse cowgirl. Til informasjon, vi har hatt et forhold i åtte mnd og sexlivet blir bare bedre og bedre Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så stusselig å måtte kave sånn for å holde liv i forholdet. Kan dere ikke bare gjøre noe dere liker? Anonymkode: 5c737...8b0 Gjøre noe vi liker? Klart vi kun gjør ting vi liker Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 Hva med noe litt mer i tantrisk retning? Oljer og teasing? Litt offentlig er spennende. Hva med penisring? Fjernstyrt vibrator mens dere er ute er veldig fint syns jeg. Anonymkode: 2a465...ff3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så stusselig å ligge på rygg eller stå på alle fire gjennom hele forholdet..eller..my oh my, være gal nok til å ta en reverse cowgirl. Til informasjon, vi har hatt et forhold i åtte mnd og sexlivet blir bare bedre og bedre Anonymkode: 8302a...039 Dette skrev jeg selvfølgelig kun for å svare deg kjipt siden du var kjip mot meg. Om noen er helt fornøyd med misjonær, doggy eller å sitte på topp så er selvfølgelig det ikke noe jeg skal kritisere på noen som helst måte. Men vi er alle forskjellige. Jeg liker å bli pisket og å ha trekanter+mye annet...Ingen ting som skader andre. Jeg synes vanilje sex er delig jeg også, men jeg trenger også mer enn det. Sånn Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så stusselig å ligge på rygg eller stå på alle fire gjennom hele forholdet..eller..my oh my, være gal nok til å ta en reverse cowgirl. Til informasjon, vi har hatt et forhold i åtte mnd og sexlivet blir bare bedre og bedre Anonymkode: 8302a...039 Så det er alt du tror at vi som ikke stresser oss blå for å finne nye måter å ha sex på gjør? Ikke rart du stresser. Anonymkode: 5c737...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med noe litt mer i tantrisk retning? Oljer og teasing? Litt offentlig er spennende. Hva med penisring? Fjernstyrt vibrator mens dere er ute er veldig fint syns jeg. Anonymkode: 2a465...ff3 Penisring har vi faktisk ikke prøvd 🙂 Offentlig har jeg akkurat gitt ham tilbud om 🙂 Fjerstyrt vibrator har jeg bestilt 🙂 Du tenker akkurat i de baner jeg gjør, hahah. Olje og teasing er "rått" nok for oss 🙈 Eller det er ikke det han er ute ettr..han vil ha noe bitte litt mer Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #12 Skrevet 24. februar 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått en oppgave av mannen om å finne ut noe han/vi ikke har gjort før i "senga". Noe som ikke er så heavy som gangbang (trekant m både en mann til og en jente til er utforsket) Og noe som ikke er wet sex Jepp), binding, rimming, blindfoldet, pisket, slått (ja..noen liker faktisk det så du treger ikke å bli krakilsk eller fordømme de som liker det ikke noe a det andre jeg nevner her heller for den saks skyld). Men noe i den kategorien..Ikke noe som lukter vondt.. Anonymkode: 8302a...039 Skjønner ikke hvor du vil egentlig, hva er det du ønsker/ønsker ikke egentlig? Men fint at du frisker opp forumet litt, mange her inne hadde hatt godt av å prøve ut noe av det du ramser opp over Anonymkode: d9869...d0a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er alt du tror at vi som ikke stresser oss blå for å finne nye måter å ha sex på gjør? Ikke rart du stresser. Anonymkode: 5c737...8b0 Jeg vet ikke helt jeg, det var stort sett det jeg gjorde før jeg møtte denne mannen. Kanskje bli tatt over kjøkkenbenken eller i bilen kanskje? Hva annet er det dere finner på da? Jeg har aldri hatt et bedre sexliv enn det jeg har nå. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hvor du vil egentlig, hva er det du ønsker/ønsker ikke egentlig? Men fint at du frisker opp forumet litt, mange her inne hadde hatt godt av å prøve ut noe av det du ramser opp over Anonymkode: d9869...d0a Jeg ønsker forslag til hva annet jeg kan komme opp med 🙂 Noe nytt liksom 🙂 Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #15 Skrevet 24. februar 2020 Stretching og fisting. Anonymkode: 5349a...3a2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #16 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Stretching og fisting. Anonymkode: 5349a...3a2 Fisting klarer jeg ikke🙈 ikke fordi det er ekkelt, men det går ikke fysisk. Har for liten bekkenbunn, eller for lite ett eller annet...Hva er strething? Eller, jeg skjønner jo hva det går ut på, men hvordan? Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #17 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stretching og fisting. Anonymkode: 5349a...3a2 Gode forslag forresten 🙂 Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #18 Skrevet 24. februar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stretching og fisting. Anonymkode: 5349a...3a2 Har foreslått stretching nå, selv om jeg ikke vet helt hvordan det gjøres..spennende å finne ut av det når han (eller er det jeg som skal gjøre det selv tro) gjør det første gang.. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #19 Skrevet 24. februar 2020 Mener du 8 måneder på alvor? Anonymkode: 90dac...281
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #20 Skrevet 24. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mener du 8 måneder på alvor? Anonymkode: 90dac...281 Ja, helt seriøst. Vi har mye sex da Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #21 Skrevet 24. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, helt seriøst. Vi har mye sex da Anonymkode: 8302a...039 Og etter 8 måneder må du vri hjernen for å finne på ting? Hvordan i alle dager ser du for deg hverdagen om 10 år? 20? "Alle" har mye sex etter 8 måneder, dere er jo nyforelsket. Det høres fryktelig slitsomt ut å måtte prestere så aggresivt på nytenking etter bare 8 måneder. Slitsomt å ikke ha nok med hverandre. Anonymkode: 90dac...281
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #22 Skrevet 24. februar 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og etter 8 måneder må du vri hjernen for å finne på ting? Hvordan i alle dager ser du for deg hverdagen om 10 år? 20? "Alle" har mye sex etter 8 måneder, dere er jo nyforelsket. Det høres fryktelig slitsomt ut å måtte prestere så aggresivt på nytenking etter bare 8 måneder. Slitsomt å ikke ha nok med hverandre. Anonymkode: 90dac...281 Vi er ikke sammen da, og kommer ikke til å bli det heller. Så dette varer ikke i 20 år liksom. Vi er ikke forelsket, vi har lyst på kroppen til hverandre. To helt forskjellige ting. Vi er begge kjempeheldig som har funnet en som vi kan utforske absolutt det vi drømmer og fantaserer om sammen...helt fritt for sjalusi eller drama. Jeg må ikke vri hjernen for å finne på ting, jeg vil ha litt inspirasjon, vi har gjort så mye sammen allerede og vi har så mange planer om hva mer vi skal gjøre sammen. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #23 Skrevet 24. februar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er ikke sammen da, og kommer ikke til å bli det heller. Så dette varer ikke i 20 år liksom. Vi er ikke forelsket, vi har lyst på kroppen til hverandre. To helt forskjellige ting. Vi er begge kjempeheldig som har funnet en som vi kan utforske absolutt det vi drømmer og fantaserer om sammen...helt fritt for sjalusi eller drama. Jeg må ikke vri hjernen for å finne på ting, jeg vil ha litt inspirasjon, vi har gjort så mye sammen allerede og vi har så mange planer om hva mer vi skal gjøre sammen. Anonymkode: 8302a...039 Du kaller ham " mannen din"?? Anonymkode: 90dac...281
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #24 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kaller ham " mannen din"?? Anonymkode: 90dac...281 Mannen jeg har sex med da..spiller det noen rolle egentlig? Det er en ,mann jeg har hatt sex med i åtte mnd. Anonymkode: 8302a...039
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #25 Skrevet 24. februar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kaller ham " mannen din"?? Anonymkode: 90dac...281 Å være gift etter åtte mnd er vel litt mer spesielt enn sexlivet vårt? Anonymkode: 8302a...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå