Gå til innhold

Det beste anti-age serum/krem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linda Johansen Skincare din 5.0-serie. 🥰 Egentlig alle produktene hennes, men mine favoritter er 5.0 dagkrem, 5.0 nattkrem, 5.0 serum, Glacier skin lock, Detox tonic og Gentle Daily wash. Man får kjøpt vareprøver og reisestørrelser av det meste, slik at man kan  prøve produktene før man kjøper fullstørrelse. De har også noen helt nydelige masker og «spesialprodukter» i hennes Silverline. 

kjøpes kun på nett: www.lindajohansen.no 

Endret av Soon to be mum

Koreansk hudpleie ligger flere år foran vestlig hudpleie, så jeg sverger til det. Merker god resultater. Ikke bare på rynker, men pigmentflekker og glød. Får så mange tilbakemeldinger på hva jeg har gjort og at jeg ser så godt ut. Bestiller på blush😀

Anonymkode: 98a95...c0c

Bruker endel koreansk av masker og slikt. Ellers sverger jeg til NeoStrata sine antiage prudukter. De er supre for min hud. Jeg kan reagere på mye kremer som feks er på apotek. Mange bruker et konserveringsmiddel i som jeg reagerer på. 

Anonymkode: 54d47...58b

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Koreansk hudpleie ligger flere år foran vestlig hudpleie, så jeg sverger til det. Merker god resultater. Ikke bare på rynker, men pigmentflekker og glød. Får så mange tilbakemeldinger på hva jeg har gjort og at jeg ser så godt ut. Bestiller på blush😀

Kan du spesifisere merker og produkter for oss som ikke vet hva vi leter etter? 🤗

Anonymkode: a1a96...7c5

Annonse

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du spesifisere merker og produkter for oss som ikke vet hva vi leter etter? 🤗

Anonymkode: a1a96...7c5

Jeg har prøvd nesten alt de har av koreanske produkter, så vanskelig å gi tips. Men det ligger mange produktanmeldelser fra kunder under de forskjellige produktene, du må nesten se litt hva huden din trenger. Jeg har brukt c-vitamin serum og er veldig fornøyd med det☺️

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruker endel koreansk av masker og slikt. Ellers sverger jeg til NeoStrata sine antiage prudukter. De er supre for min hud. Jeg kan reagere på mye kremer som feks er på apotek. Mange bruker et konserveringsmiddel i som jeg reagerer på. 

Legge ut link, kanskje?

Anonymkode: cc3ff...ae0

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legge ut link, kanskje?

Anonymkode: cc3ff...ae0

Link til? NeoStrata? Bare å Google det pluss antiage. Ang koreansk så har jeg prøvd mye forskjellig og har ingen klar favoritt. 

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...