Gå til innhold

Inspirert av annen tråd; har jeg hatt mange sex partnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 32 sexpartnere. Vært gift i 6 år nå, og etter at jeg traff mannen min har jeg selvsagt ikke hatt sex med andre enn han. Synes du jeg har hatt veldig mange partnere?

hvor mange har du hatt?

Anonymkode: 4472d...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du da?

Anonymkode: f1a3c...4bf

Midt i 30-åra.

HI

Anonymkode: 4472d...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du 24 år; ja, du har hatt mange.

Er du 40 år; nei, du har ikke hatt mange.

Anonymkode: 394b7...e7c

Så enkelt er det ikke. Hva hvis hun er 40, men har vært gift i 20 år? 

Hvis hun var 24, og hun ble seksuelt aktiv som 16-åring, er det i snitt 4 sexpartnere i året. Altså 1 hver 3. måned. Det er da faktisk ikke mange. 

Anonymkode: 209f3...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Du har hatt færre enn meg. 
Og for øvrig er ikke seksuell aktivitet noe man skal «rasjonere» på.

Anonymkode: ffea2...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så enkelt er det ikke. Hva hvis hun er 40, men har vært gift i 20 år? 

Hvis hun var 24, og hun ble seksuelt aktiv som 16-åring, er det i snitt 4 sexpartnere i året. Altså 1 hver 3. måned. Det er da faktisk ikke mange. 

Anonymkode: 209f3...0eb

Jeg har tatt utgangspunkt å det hi skrev: vært gift i 6 år nå.

Anonymkode: 394b7...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvem du spør. Spør du en som har hatt flere partnere enn deg, vil det ikke være mye. Spør du en som har hatt færre partnere enn deg, vil det være mye. Spør du noen som driter i det, så driter de i det.

Anonymkode: d64bc...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke få, men ikke sååå mange heller. Jeg tror jeg selv har ca 15. Har aldri hatt så oversikt over antallet.

Anonymkode: 8266d...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt utgangspunkt å det hi skrev: vært gift i 6 år nå.

Anonymkode: 394b7...e7c

Det er jo der din logikk brister. Hun skriver jo at hun er i midten av 30-årene. Ergo hadde hun de andre 31 sexpartnerne før hun fylte 30. Om hun fortsatt er gift med samme mann når hun er 50, kan man ikke si at det da ikke er mange sexpartnere, mens hun som 30-åring evt. har hatt mange. Partnerne hun har hatt, har da vært før hun blir gift. 
Men med et snitt som må ha vært på under 4 partnere i året, er det allikevel ikke mange. 

Anonymkode: 209f3...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt 32 sexpartnere. Vært gift i 6 år nå, og etter at jeg traff mannen min har jeg selvsagt ikke hatt sex med andre enn han. Synes du jeg har hatt veldig mange partnere?

hvor mange har du hatt?

Anonymkode: 4472d...fbd

Jeg kjenner faktisk en som har jobbet som prostituert som har hatt færre enn det. Ok, hun hadde kun ca 5-6 kunder men tror det var 15-16 stk totalt med kunder.

Jeg syns det er mange men ikke skrekkelig mange som flere hundre. Om man store deler av 20 åra har vært singel så blir det jo flere enn hvis man feks har vært i få men langvarige forhold. Jeg har hatt 7 pga jeg har stort sett vært i forhold. 3 langvarige forhold og 4 som jeg har hatt kortvarige forhold til. 

Anonymkode: 14bf5...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg litt inn i tråden og lurer på hva legger dere i sexpartner? Kun samleie, eller har det vært en sexpartner om det "kun" var fingring, oral o.l.? 

Anonymkode: 25d9a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo der din logikk brister. Hun skriver jo at hun er i midten av 30-årene. Ergo hadde hun de andre 31 sexpartnerne før hun fylte 30. Om hun fortsatt er gift med samme mann når hun er 50, kan man ikke si at det da ikke er mange sexpartnere, mens hun som 30-åring evt. har hatt mange. Partnerne hun har hatt, har da vært før hun blir gift. 
Men med et snitt som må ha vært på under 4 partnere i året, er det allikevel ikke mange. 

Anonymkode: 209f3...0eb

Ikke så veldig mange kanskje. Men apropos regnestykket ditt, det er jo noen som også har en del sexpartnere etter at de er gifte,  med mannens samtykke eller ikke. Litt spesielt, men ikke for alle.

Anonymkode: e443a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Jeg er også i midten av 30 årene, har vært gift i 2 år og har hatt 10 partnere siden jeg ble seksuelt aktiv som 16 åring. 

Anonymkode: b16e1...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann spør så svarer du et tall mellom 3 og 7, alltid. Menn har det med å slutshame kvinner, uansett hvor mange du har hatt sex med.

Anonymkode: 0878a...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt 32 sexpartnere. Vært gift i 6 år nå, og etter at jeg traff mannen min har jeg selvsagt ikke hatt sex med andre enn han. Synes du jeg har hatt veldig mange partnere?

hvor mange har du hatt?

Anonymkode: 4472d...fbd

Jeg synes det er mange. Jeg har selv hatt to.. mannen min fire.. vi er godt over 40.

Anonymkode: f599f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg! Samme om du har hatt 3 eller 3000. Man kan ha så mange sexpartnere man selv vil. Når man er singel. 

Anonymkode: ce932...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 16. Så ble jeg singel og nå tror jeg antallet er dobla. Hadde en ukritisk periode hvor jeg lå med både 1 og 2 hver helg jeg var ute. Men spiller det noen rolle da? Så lenge det er samtykkende sex og man bruker beskyttelse så får man vel gjøre som man vil!

Anonymkode: bd7c0...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvem bryr seg! Samme om du har hatt 3 eller 3000. Man kan ha så mange sexpartnere man selv vil. Når man er singel. 

Anonymkode: ce932...9b3

Når man ikke er singel også. Det er en sak mellom deg og partneren hvordan dere forholder dere til det.

Anonymkode: ffea2...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blander meg litt inn i tråden og lurer på hva legger dere i sexpartner? Kun samleie, eller har det vært en sexpartner om det "kun" var fingring, oral o.l.? 

Anonymkode: 25d9a...aa0

Noen som vil svare på dette?

Anonymkode: 25d9a...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vil svare på dette?

Anonymkode: 25d9a...aa0

Jeg har ikke liggi med de jeg ikke har hatt samleie med.... det er min definisjon 

Anonymkode: bd7c0...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vil svare på dette?

Anonymkode: 25d9a...aa0

Det står jo sexpartnere, fingring og oral er sex det og

Anonymkode: 5d847...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...