Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Gutten vår fikk ny ipad til jul, kjøpt på Power. For en uke siden satt han med ipaden i fanget, jeg satt ved siden av ham - og plutselig "eksploderer" ipaden, dvs. at skjermen totalknuses og hele ipaden bøyes. Han satt helt rolig med den i fanget. Mannen konkluderte med at batteriet mest sannsynlig må ha gått bananas, og at dette kan føre til slike type skader. Vi tok kontakt med Power, og de tok den inn for å sjekke. I dag kom telefonen at dette på ingen måte ble dekket av garanti eller reklamasjon, da det visstnok ikke var noe galt med batteriet. De mente at den måtte ha blitt knust med vilje, men kunne tilby en "erstatningsipad" til 4000 kroner. Altså omtrent samme pris som ny. Er det noen som har noen gode råd til hva man gjør nå? Dette blir vel mest sannsynlig ord mot ord, men opplever jo at de sitter med all "makta" her. Og sønnen er jo bunnfortvilt over en splitter ny ipad han ikke lenger har... Noen? Takk på forhånd for svar :-)! Anonymkode: 6ee52...06b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Hadde kjørt på og nektet for skyld ihvertfall. Det er de som har bevisbyrden. Om de ikke gir seg ville jeg kontaktet Forbrukerrådet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå