Gå til innhold

Den perfekte hodepute. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe ny hodepute og vil ha en skikkelig god en, men synes det er vanskelig å finne den perfekte for meg. Noen som har tilsvarende kr av som meg og som har en de kan anbefale? Jeg kan godt betale litt.

* Ikke før tykk/stor. Jeg er en som liker å ligge på armen med puten mellom arm og hodet når jeg skal sove.

*Må gi støtte til nakken. Selv om jeg sovner på armen, blir jeg ikke liggende slik, og våkner nå ofte med litt vondt i nakken.

*Ikke tempur! Jeg har prøvd det flere ganger og kan ikke fordra det, jeg ligger nok for urolig til en slik pute også.

*En som ikke klumper seg i løpet av natten, eller bare få måneder, men holder på formen.

Tips?

Anonymkode: 7feea...94b

Fortsetter under...

Skrevet

Ville kjøpt en dunpute, den kan du riste opp hver kveld. 

Jeg har tempur og er veldig fornøyd med den, men gubben har dun.

Anonymkode: 0b788...db1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville kjøpt en dunpute, den kan du riste opp hver kveld. 

Jeg har tempur og er veldig fornøyd med den, men gubben har dun.

Vil den ikke røyte fjær/dun da? Husker det fra de min bestemor pleide å ha.

HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vil den ikke røyte fjær/dun da? Husker det fra de min bestemor pleide å ha.

HI

En fjærpute røyter fjær, for den har spisse fjær som stikker seg ut. 

En dunpute røyter ikke, for dunene er helt myke og kommer seg ikke ut. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En fjærpute røyter fjær, for den har spisse fjær som stikker seg ut. 

En dunpute røyter ikke, for dunene er helt myke og kommer seg ikke ut. 

Hm, da skal det absolutt vurderes!

HI

Skrevet

Stikk inn på butikken, f.eks på Princess og kjenn litt på det de har. Be om råd fra de ansatte, de kan dette. 

Du trenger ikke bestemme deg første gangen du er inne der, men du kan lære, kjenne og tenke. 

Annonse

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stikk inn på butikken, f.eks på Princess og kjenn litt på det de har. Be om råd fra de ansatte, de kan dette. 

Du trenger ikke bestemme deg første gangen du er inne der, men du kan lære, kjenne og tenke. 

Ja, det er sant. Jeg bare føler ofte at de ansatte blir så voldsomt engasjert når jeg ber om hjelp og synes det er vanskelig å bare gå igjen etterpå uten å kjøpe noe. Ja, jeg vet, misforstått høflighet 🙄😅

HI

Skrevet

Wonderlands latexpute! 

Jeg vant denne puten. Jeg sliter med nakken og kronisk migrene. Endelig etter 15 år sover jeg godt. Gleder meg til legge meg! Så bra er den. Før gruet jeg meg til å sove, la meg midt på natten. Bruker mindre medisiner og sover hele natten igjennom. 

Anonymkode: 6021e...c94

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.wonderlandbeds.com/no/produkter/hodepute tror jeg har den 8 cm. Perfekt støtte til nakken. Jeg har prøvd dyre puter fra Princess, aldri vært fornøyd før nå. 

Takk! Skal absolutt sjekke ut denne!

HI

Skrevet

Jeg ser du skriver at ikke vil ha Tempur, men har du prøvd de som er mykere og ser og føles som en vanlig pute? Jeg taklet heller ikke de harde variantene, men så prøvde jeg en myk variant og jeg ELSKER den. Er helt avhengig og må ha den med meg overalt. Nå skal det sies at jeg har problemer med nakkesmerter så ekstra viktig med god pute for meg, men anbefaler å prøve den varianten altså ( hvis du ikke allerede har gjort det) ;) 

Anonymkode: 62201...4c5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Skal absolutt sjekke ut denne!

HI

Tror de har den på bohus. Den er på en måte litt av skum, lateks. Ikke hard, ikke for myk. Håper du gidder å sjekke ut hehe. Jeg gråt av glede første gang jeg prøvde den hehe. Har store nakkeproblemer, for første gang på 15 år har hodet og nakken fått hvile. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...