Gå til innhold

Rynkeplaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Funker det, eller bare tull (som det meste annet mot rynker)?

Anonymkode: 173d5...fbd

Fortsetter under...

Skrevet

Bare tull!! Det glatter ut rynkene i ca 1 time!! 

Anonymkode: 291c5...cc4

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull!! Det glatter ut rynkene i ca 1 time!! 

Anonymkode: 291c5...cc4

okei, tenkte meg nesten det. jaja, får bare være litt rynkete, da. Vet foreløpig ikke om noen som har dødd av rynker, heldigvis.

Anonymkode: 173d5...fbd

Skrevet

Jeg bruker Frownies, det fungerer veldig bra. Men om man tror at rynkene forsvinner over natten så blir man skuffet. Jeg har brukt det i ca 3-4 år og jeg ser stor forskjell. Jeg blir tatt for å være 10 år yngre. Det er rynken mellom øyenbrynet jeg behandler og den er mindre nå enn for flere år siden, jeg har sammenlignet med gamle bilder. Om jeg er på ferie så blir jeg veldig stressa om jeg har glemt dem, føler jeg må bruke dem hver dag.

I starten så blir du helt glatt rett etter du tar av plasteret men rynken kommer tilbake etter noen timer. Nå når jeg har brukt de lenge så varer effekten lengre pluss den har redusert rynken betraktelig. De er vel ikke noe ny oppfinnelse men er brukt i over 100 år så det sier litt. Så Frownies klarer jeg meg ikke uten! Har ikke brukt andre merker men du får gjerne fortelle hvilken plaster du snakker om.

Anonymkode: e337d...ea1

Skrevet

*ler* Jeg leste overskriften, og tenkte umiddelbart at dette var en eller annen form for sygadget som jeg ikke hadde hørt om, og klikket meg fluksens inn for å se om rynkeplaster kunne brukes i stedet for rynketråder, som er noe dritt..

Du over med frowniesene dine - ser du ikke at du gjør akkurat det som produsenten vil? Du har gjort deg så avhengig av et plaster (som neppe er gratis) at du ikke kan slappe av i ferien din uten dem, og du "må" ha dem hver dag.

Rynker er levd liv. Det er ikke mening skapt i at vi alle skal se ut som om vi er 25 resten av livet.

Annonse

Skrevet
14 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg foretrekker slanketøfler.

Det hadde vært noe 😍

Anonymkode: edb88...7b4

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde vært noe 😍

Anonymkode: edb88...7b4

Finnes på postordre, visstnok. Eller var det bare slankesåler, tro? Uansett er det sikkert supereffektivt!

Skrevet
13 minutter siden, sug lut skrev:

Finnes på postordre, visstnok. Eller var det bare slankesåler, tro? Uansett er det sikkert supereffektivt!

Er det ikke de som har dokumentert effekt? Gitt at du følger bruksanvisningen og går med dem minst en mil om dagen eller noe?

Anonymkode: 02bea...e54

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det ikke de som har dokumentert effekt? Gitt at du følger bruksanvisningen og går med dem minst en mil om dagen eller noe?

Anonymkode: 02bea...e54

:D  :D  :D  Nemlig! Jeg synes det er helt nydelig turnert, faktisk - de kan ikke tas på løgn uansett hvordan du vrir på det.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker Frownies, det fungerer veldig bra. Men om man tror at rynkene forsvinner over natten så blir man skuffet. Jeg har brukt det i ca 3-4 år og jeg ser stor forskjell. Jeg blir tatt for å være 10 år yngre. Det er rynken mellom øyenbrynet jeg behandler og den er mindre nå enn for flere år siden, jeg har sammenlignet med gamle bilder. Om jeg er på ferie så blir jeg veldig stressa om jeg har glemt dem, føler jeg må bruke dem hver dag.

I starten så blir du helt glatt rett etter du tar av plasteret men rynken kommer tilbake etter noen timer. Nå når jeg har brukt de lenge så varer effekten lengre pluss den har redusert rynken betraktelig. De er vel ikke noe ny oppfinnelse men er brukt i over 100 år så det sier litt. Så Frownies klarer jeg meg ikke uten! Har ikke brukt andre merker men du får gjerne fortelle hvilken plaster du snakker om.

Anonymkode: e337d...ea1

De "fungerer" bare fordi du ikke får rynket pannen mens du har på plastret. Derfor er rynken mindre fremtredende rett etter du tar av plasteret, men kommer tilbake så fort du får normal mimikk. Det er ikke noen virkestoffer i plasteret som fjerner rynker asså.

Skrevet
28 minutter siden, sug lut skrev:

:D  :D  :D  Nemlig! Jeg synes det er helt nydelig turnert, faktisk - de kan ikke tas på løgn uansett hvordan du vrir på det.

Men er jo bare flott det om det faktisk får folk til å gå en ekstra mil👍🏻

Anonymkode: 88617...0e9

Skrevet
3 timer siden, sug lut skrev:

Jeg foretrekker slanketøfler.

Jeg anbefaler slankesko. Brukt de i 3 måneder nå og kiloene render av. Du må bruke de hver dag og i minimum 1 mil eller mer enn 15.000 skritt.

Annonse

Skrevet
Akkurat nå, 2 små orkaner skrev:

Jeg anbefaler slankesko. Brukt de i 3 måneder nå og kiloene render av. Du må bruke de hver dag og i minimum 1 mil eller mer enn 15.000 skritt.

De MÅ jo bli en schläger og gjøre sin oppfinner rik.

Skrevet

Frownies funker fjell! 
Til dere som håner HI: bruker dere aldri sminke? Hårfarge? Flatterende klær? 
Rynker er selvsagt helt ok, men det er kjipt å se konstant forbanna ut pga rynken mellom øynene.

Anonymkode: 598c8...339

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frownies funker fjell! 
Til dere som håner HI: bruker dere aldri sminke? Hårfarge? Flatterende klær? 
Rynker er selvsagt helt ok, men det er kjipt å se konstant forbanna ut pga rynken mellom øynene.

Er jo ikke HI som blir hånet men henne som mener Frownies fungere. HI er jo selv inne på at rynkeplaster bare er tull. Og å sammenligne rynkefjerner med smike og flatterende klær er som å sammenligne legevitenskap med healing.

Anonymkode: a744f...62c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er jo ikke HI som blir hånet men henne som mener Frownies fungere. HI er jo selv inne på at rynkeplaster bare er tull. Og å sammenligne rynkefjerner med smike og flatterende klær er som å sammenligne legevitenskap med healing.

Anonymkode: a744f...62c

Som sagt; Frownies funker, i alle fall på meg. Sikkert ikke på veldig dype rynker, men på begynnende rynker funker den godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...