Gå til innhold

Noen med bechtreves/andre revmatiske lidelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er under utredning og skal inn til revmatolog om noen uker. Er forandringer på MR bildene mine. Smerter i korsrygg og strålesmerter ned i ene foten. 
Har en ganske fysisk krevende jobb, og i perioder har jeg endel smerter. Presser meg nok endel. Både fordi jeg vil stå i jobben, og fordi jeg har møtt liten forståelse fra ledelsen når det gjelder smertene. 
Problemet er at de smertestillende som jeg hittil har fått av legen min er det trekant på. Så jeg kan ikke ta de på jobb. Er det smertestillende uten trekant man kan be om? Ibux og Paracet hjelper ikke.

Anonymkode: 101b3...eaa

Skrevet

Jeg har to revmatiske diagnoser, og synes vimovo+Paracet er en grei smertestillende kombo når man må kunne kjøre og jobbe. 

Anonymkode: 5c439...2ff

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har to revmatiske diagnoser, og synes vimovo+Paracet er en grei smertestillende kombo når man må kunne kjøre og jobbe. 

Anonymkode: 5c439...2ff

Har prøvd det, men føler ikke det tar smertene.

Anonymkode: 101b3...eaa

Skrevet

Jeg har ikke bechtreves eller annen kjent revmatiske sykdommer enda, er under utredning. Men jeg har fått smertestillende- og betennelsesdempende tabletter mot smerter i ledd, og på de står det at de kan og brukes mot bechtreves. Tablettene heter Etoricoxib Orion, og er synonynmpreparat til Arcoxia, som ikke lenger selges.

Anonymkode: f3fa5...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...