Gå til innhold

Ice junior gratis mobil abb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Funker bra her. De fleste vennene har iphone så det går litt på facetime. Mulig jeg åpner for å ringe til flere nummer enn tre om behovet skulle melde seg etterhvert. 

Anonymkode: da1b0...cc5

Grei dekning og tilgang på mobildata?

Anonymkode: 9b842...7f3

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Utrolig begrensende når de er litt større og skal ringe til venner. Bare tre liksom? Hadde heller gått for 1 GB f.eks.

Anonymkode: 348ba...1cc

Han er åtte da. Kan vel bytte abonnement om noen år?

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han er åtte da. Kan vel bytte abonnement om noen år?

Min på 8 ringer utrolig mye til venner selv for å avtale besøk. Ser rett og slett ikke at det hadde gått. Men dere kan jo teste det ut en stund, er jo gratis uten bindingstid :) 

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min på 8 ringer utrolig mye til venner selv for å avtale besøk. Ser rett og slett ikke at det hadde gått. Men dere kan jo teste det ut en stund, er jo gratis uten bindingstid :) 

Det er bare en til i klassa som har mobil her da. De fleste har sånn tlf klokke.

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn har dette, men jeg har åpnet for at hun kan ringe så mange hun vil. Koster 50,- i måneden. 

Anonymkode: 5f7fb...d74

Ice junior+fri tale heter det. Fungerer helt fint for oss 👍 Hun er 8.

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare en til i klassa som har mobil her da. De fleste har sånn tlf klokke.

Hvordan fungerer en slik tlf klokke? Trenger man abonnement? Hvordan lades denne?

Ja, kanskje teite spm men er blank på området....

Anonymkode: 6a092...a8f

På 10.2.2020 den 23.37, Anonym bruker skrev:

Mitt barn har dette, men jeg har åpnet for at hun kan ringe så mange hun vil. Koster 50,- i måneden. 

Samme her. Funker veldig bra. 

Anonymkode: eb0c9...0b1

Annonse

På 11.2.2020 den 0.09, Anonym bruker skrev:

Hvordan fungerer en slik tlf klokke? Trenger man abonnement? Hvordan lades denne?

Ja, kanskje teite spm men er blank på området....

Anonymkode: 6a092...a8f

Jeg vet ikke, lades vel som slike aktivitetsklokker/mobiler. Må ha SIM kort i så ett eller annet abonnement må man vel ha ja. Tror de bare kan ringe noen få nummer og motta melding, ikke sende. Veldig fint for rotete barn som ikke greier passe på en tlf enda. Men mange glemmer visst å både ta de på og ta de med😂 

Synes mobil passer bedre for oss. Da kan det ringes og meldes begge veier, til fler og added bonus med alt tlf kan gjøre som feks kamera. Og diverse apper da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...