Gå til innhold

Harry Potter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken aldersgruppe tenker dere den første boken er for? 

Anonymkode: 2dca2...b1d

Skrevet

Har lest den for mine når de var ca 6. Men de har blitt lest mye for siden de var små, og det tror jeg er en forutsetning dersom den leses i den alderen.

Skrevet

Leste den første gang da han var fem (året før han startet på skolen), og så igjen og igjen og igjen. Nå er han ni, og smugleser Harry Potter til langt på natt hvis vi ikke følger med. En stor favoritt :) 

Anonymkode: f3a94...6f1

Skrevet

Vi har lest den første boken for våre to barn da de gikk i 1.klasse, dvs de var nettopp fylt 6 år da vi startet. Eldste som går i 3.klasse holder vi på å lese bok nr 4 nå.

Anonymkode: 12a09...af3

Skrevet

1 klasse her 😊

Anonymkode: ed905...5f9

Skrevet

Min leste den første selv i starten av 2. klasse. Er nå i gang med bok fire og går i 3.  

Anonymkode: f8a58...d57

Skrevet

9-12 år sier forlaget at den er beregnet til, og Harry Potter selv er jo 11 år i første bok 

Men litt pluss/minus vil det alltid være. 

Anonymkode: b74e8...f99

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har lest den første boken for våre to barn da de gikk i 1.klasse, dvs de var nettopp fylt 6 år da vi startet. Eldste som går i 3.klasse holder vi på å lese bok nr 4 nå.

Anonymkode: 12a09...af3

Akkurat det samme her. 

Anonymkode: bb937...196

Skrevet

Min eldste likte ikke spennende bøker før i 3. klasse. Så da leste vi HP. Lillebror var litt tøffere så han var vel ca 7 år. Nå går de i 7. og 5. og vi leser bok 5 akkurat nå. Har lest andre ting innimellom også. Ingen av dem er blodfan - men det er jo spennende.

Anonymkode: 4396c...cf5

Skrevet

Jeg leser bok 1 for 1 klassingen min nå. Den illustrerte versjonen 

Anonymkode: 66396...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...