Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #1 Skrevet 4. februar 2020 Noen som vet ca hva lønnen ligger på? Anonymkode: ce9e4...c72
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #2 Skrevet 4. februar 2020 Jeg får 280-og-noe, har maks ansiennitet. Anonymkode: 524d2...0df
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #3 Skrevet 4. februar 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får 280-og-noe, har maks ansiennitet. Anonymkode: 524d2...0df Det var jo veldig ok lønn. Hvor mye får du utbetalt pr mnd ? Anonymkode: ce9e4...c72
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2020 #4 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var jo veldig ok lønn. Hvor mye får du utbetalt pr mnd ? Anonymkode: ce9e4...c72 Det blir som å spørre "hvor fort kjører en bil". Kommer helt an på timeantall, om jeg har planleggingstid, skattetrekk. Hva jeg har utbetalt har ingen sammenheng med hva du ville fått utbetalt. Anonymkode: 524d2...0df
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Tenker at man tjener så pass OK, at det ikke er verdt å betale 5-åring utdanning ved HS eller universitet. Jeg er utdannet adjunkt ++, men en ufaglært fikk jobben jeg søkte. Siden man nå har 1000vis at muligheter for etterutdanning i yrket, betalt fullt med redusert arbeidstid, er det bare å gå inn ufaglært og få hele utdannelsen betalt. Jeg vet om folk som har fått det. Startet å jobbe som lærer pga fagbrev i et undervisningsfag, har i etterkant fått 2x 60stp i teorifag og PPU-studie gjennom kompetansehevinga. Null studielån og høyskoleutdanning 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 3eb73...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå