Gå til innhold

Nettside hvor man kan finne en tredjemann som vil ha, ja...trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det kun nakenprat som gjelder? Der er det bare søppel, men det er kanskje sånn overalt hvor det søkes etter sex? Jeg skal ikke ha trekant med noen mann eller kjæreste. Jeg har en jeg har sex med noen ganger i måneden og vi liker å utforske litt når vi først har muligheten. Jeg ville ikke gjort det samme med en jeg var sammen med. Her er det ingen risiko

Anonymkode: 7d5e4...ff4

Skrevet

Psykolog?

Anonymkode: f9759...958

Skrevet

Kan du ikke bare spørre på FB?

Hei, noen av mine venner som er med på trekant?

Anonymkode: e8d5e...0a6

Skrevet

Gaysir

Anonymkode: a4228...1a6

Skrevet

Firdaposten.

Anonymkode: f6a29...240

Skrevet

Tinder

Anonymkode: 70ead...6cb

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tinder

Anonymkode: 70ead...6cb

Tinder altså? kan det være "sånne" der 🙈 Kanskje litt bedre miljø der enn på nakenprat ja

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gaysir

Anonymkode: a4228...1a6

Min er ikke bi eller homofil. Vil ikke ha en som er det heller. Og før noen kommenterer: Man må ikke være skeiv for å like å se dama di bli tatt av en annen mann

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare spørre på FB?

Hei, noen av mine venner som er med på trekant?

Anonymkode: e8d5e...0a6

Jepp, det var lurt

Skrevet

Psykolog?

Anonymkode: f9759...958

Tror du psykologen vil være med altså?

Skrevet

Eller er det kun nakenprat som gjelder? Der er det bare søppel, men det er kanskje sånn overalt hvor det søkes etter sex? Jeg skal ikke ha trekant med noen mann eller kjæreste. Jeg har en jeg har sex med noen ganger i måneden og vi liker å utforske litt når vi først har muligheten. Jeg ville ikke gjort det samme med en jeg var sammen med. Her er det ingen risiko

Vi er ute etter en mann da. Ser at det ikke kom godt frem

Skrevet

Ser det er mange par som søker en ekstra på tinder. Men, tror sjansen for søppel er like stor der som på nakenprat. Man må bare være veldig kritisk...

Anonymkode: 7b7ae...a7d

Skrevet

Jeg har møtt flott folk på Cupido 😉

Skrevet

Lystclub.no. 
fantastisk mennesker mellom søppelet og sykt deilige treff av og til....

Skrevet

Nakenprat er dritt. Jeg og mannen ønsker å  finne en kvinne vi kan ha trekant med, men på nakenprat er det mange useriøse, mest menn som svarer eller kvinner som allerede er i forhold som søker det samme. Hadde ikke vært et problem for meg med partnerbytte, men må respektere mannens grenser også.

Tror faktisk tinder kan være bedre eller at man går ut og møter noen på byen, men da er sjansene for sykdommer større for da kjenner man ikke personen og det kan være mer kleint å spørre om sånne ting.

Anonymkode: 68093...cb6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nakenprat er dritt. Jeg og mannen ønsker å  finne en kvinne vi kan ha trekant med, men på nakenprat er det mange useriøse, mest menn som svarer eller kvinner som allerede er i forhold som søker det samme. Hadde ikke vært et problem for meg med partnerbytte, men må respektere mannens grenser også.

Tror faktisk tinder kan være bedre eller at man går ut og møter noen på byen, men da er sjansene for sykdommer større for da kjenner man ikke personen og det kan være mer kleint å spørre om sånne ting.

Anonymkode: 68093...cb6

Vanskelige greier når det er så "tabu". Jeg viker håpløs nå, men noe av det som skremmer meg på nettet er om de overdriver ang utseendet sitt. Legger ut de absolutt aller fineste bildene av seg selv som egentlig ikke er likt virkeligheten. Dessuten er jeg redd for å vise bilder av meg selv i frykt for at det er noen som misbruker de (ingenting å misbruke egentlig da, hadde ikke sendt over et nakenbilde med det første). Vi er litt sånn at vi har lyst til å treffe par, ei jente eller en mann..som er helt og holdent hetro. Min mann vil egentlig bare se på at en annen har seg med meg😋Eller meg med ei jente selvfølgelig. Men, ikke så lett som man kunne tro.

Skrevet
3 timer siden, Lille krøll skrev:

Lystclub.no. 
fantastisk mennesker mellom søppelet og sykt deilige treff av og til....

Tusen takk 🙂 Da prøver jeg meg der også😋

Skrevet
3 timer siden, oslofrk skrev:

Jeg har møtt flott folk på Cupido 😉

Der har jeg akkurat laget meg en profil nå 🙂

• 2 år senere...
Skrevet

Du vil ikke tro hvor mange "sånne" det er rundt forbi. Vet ikke hvilke nettsteder de bruker nå for tiden dessverre, men jeg var med på trekant jevnlig for noen år tilbake med et par. Du skulle aldri gjettet at de drev med sånt, de var så anstendige atte, hun var lærer (og jeg var faktisk bare noen få år eldre enn elevene hennes) og han var sivilingeniør. Er det en ekstra dame eller mann dere ønsker dere da? Må innrømme at tanken på deilig, uforpliktende sex med to, både en mann og en dame tente meg ja. Lenge siden, men husker hvor utrolig intenst og deilig det var. Lev ut fantasien hvis du er i et forhold hvor du har muligheten til det sier jeg bare....

Anonymkode: e3623...928

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Du vil ikke tro hvor mange "sånne" det er rundt forbi. Vet ikke hvilke nettsteder de bruker nå for tiden dessverre, men jeg var med på trekant jevnlig for noen år tilbake med et par. Du skulle aldri gjettet at de drev med sånt, de var så anstendige atte, hun var lærer (og jeg var faktisk bare noen få år eldre enn elevene hennes) og han var sivilingeniør. Er det en ekstra dame eller mann dere ønsker dere da? Må innrømme at tanken på deilig, uforpliktende sex med to, både en mann og en dame tente meg ja. Lenge siden, men husker hvor utrolig intenst og deilig det var. Lev ut fantasien hvis du er i et forhold hvor du har muligheten til det sier jeg bare....

Anonymkode: e3623...928

Vi har samme opplevelse. Utrolig mange som driver med dette. 

Skrevet

Kommer stadig over par-profiler på Tinder, så du kunne jo prøve der.

Anonymkode: e361f...ee4

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.2.2020 den 0.20):

Tusen takk 🙂 Da prøver jeg meg der også😋

Jeg kan gå god for at LystClub er kjempebra, bare velg en med gode tilbakemeldinger 😅 Og en som er bekreftet av et annet par. Da vet du at det er en ekte fyr som ikke lyver om verken bilder eller prestasjoner, haha. Jeg og elskeren har hatt noen veldig morsomme og herlige møter. Det er mange single menn der inne, så dere trenger ikke hoppe å den første og beste som melder seg. Ta dere god tid og bli bitte litt kjent først. Lykke til og ha det kjempegøy (og bruk beskyttelse selvsagt).

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan gå god for at LystClub er kjempebra, bare velg en med gode tilbakemeldinger 😅 Og en som er bekreftet av et annet par. Da vet du at det er en ekte fyr som ikke lyver om verken bilder eller prestasjoner, haha. Jeg og elskeren har hatt noen veldig morsomme og herlige møter. Det er mange single menn der inne, så dere trenger ikke hoppe å den første og beste som melder seg. Ta dere god tid og bli bitte litt kjent først. Lykke til og ha det kjempegøy (og bruk beskyttelse selvsagt).

Får håpe de ikke har tatt seg så god tid at de fortsatt leter nå, to år etterpå….!

Anonymkode: 04b33...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...