Gå til innhold

Hvilke kaker ville du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått servert på en jentehelg ? Vi er 10 kusiner som skal være sammen en helg hos meg og de ønsker at jeg skal overraske de med kaker, noe som ikke er et problem , men ble med ett usikker på hvilke jeg skal lage 😀

Anonymkode: f4927...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oreokake 😋

Anonymkode: 40acd...715

Skrevet

For meg er det ingenting som slår en ordentlig mørk, mørk, mørk, kraftig og saftig sjokoladekake. Da trenger jeg ikke noe annet :D

Men det er jo mye annet som er godt også. Gulkake er jo god. Kvæfjordkake. En ordentlig god hjemmelaget bløtkake, med ordentlig fyll. Gulrotkake med god krem på.

Ellers er det veldig godt med kjeks også, f.eks. ingefærkjeks eller sjokoladekjeks, om dere drikker en del te eller kaffe.

Anonymkode: 722b4...386

Skrevet

Snopekake/ trelagskake 😋, gulrotkake, ostekake 🙂

Anonymkode: 01d4c...361

Skrevet

Ostekake, gulrotkake, dronning maud kake

Anonymkode: 85f35...353

Skrevet

Jeg ville lagd en skikkelig god sjokoladekake og en pavlova eller ostekake.

Skrevet

Pavlova og en sjokoladekake med god glasur og pyntet med salte popkorn. Kjempegodt!

Anonymkode: 0e8ad...56b

Skrevet

Kringle, bolle elmer vafler står høyt på listen. Ostekake er veldig godt, men da orker jeg bare et stykke, sån sett setter jeg større pris på kvæfjordkake eller bare en god vanlig formkake.

Anonymkode: f7f63...458

Skrevet

Jeg synes det blir for mye kake i hverdagen, så jeg ville heller foretrukket en ordentlig middag og vin. Kanskje med en lett dessert. 

Men skal dere ha kake ville jeg laget noe som ikke er for søtt eller for tungt og ikke typiske «barnekaker». Ville fått for pavlova, ostekake eller en frisk limeiskake/sitronterte. 

Anonymkode: 89e6b...714

Skrevet

Tusen takk for fine forslag😊 ser det var et par kaker jeg ikke har hørt om engang, som jeg kanskje må ta å prøve ut 😊

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det blir for mye kake i hverdagen, så jeg ville heller foretrukket en ordentlig middag og vin. Kanskje med en lett dessert. 

Men skal dere ha kake ville jeg laget noe som ikke er for søtt eller for tungt og ikke typiske «barnekaker». Ville fått for pavlova, ostekake eller en frisk limeiskake/sitronterte. 

Anonymkode: 89e6b...714

Jeg er enig i det, men her i huset er det bare kaker til fest, sånn til vanlig . De som kommer har med middag, jeg skal stå for kakene/dessert, men tenker at kakene får være desserten. De er noen skikkelige kakemonser hele gjengen og i og med at jeg er hobbybaker , så benytter de sjangsen til å få kakeservering. Er litt lei av det jeg baker til vanlig, så trengte litt inspirasjon, så blir nok noen av forslagene som er kommet her 😊

Skrevet

Snickerskaka fra Trines matblogg er helt fantastisk 💕

Anonymkode: c4628...bc0

Skrevet

En sitronpai hadde jeg blitt glad for. Spiller ingen rolle så lenge det ikke kommer fra en toro-pose eller en oreo-pakke. Toro-kaker er skikkelig trist og oreokake er ikke godt.

Skrevet
3 minutter siden, amandine skrev:

En sitronpai hadde jeg blitt glad for. Spiller ingen rolle så lenge det ikke kommer fra en toro-pose eller en oreo-pakke. Toro-kaker er skikkelig trist og oreokake er ikke godt.

Helt enig!

Skrevet

En god ostekake hadde jeg likt:-)

Anonymkode: b1a1b...ce3

Skrevet

Pavlova

Verdensbeste

Sjokoladekake 

Lun eplekake med krem

Anonymkode: c90a3...a00

Skrevet

Pavlova, suksessterte, Kvæfjord-kake, brownie med vaniljeis til, en frisk ostekake. Aller helst pavlova:)

Anonymkode: 7fc82...f43

Skrevet

Charlotte russe

napoleonskake

Stabekks ostekake

og ellers er det lite som slår ei skikkelig god og lun eplekake med krem til. 

Skrevet

Hvis du er hobbybaker og vil prøve noe nytt, hadde det jo vært fint å finne noen kaker du hadde lyst til å prøve?

Anonymkode: e9b7d...5f5

Skrevet

Sommer sukse kake. 

Er nøttebotn, med smelta firkløversjokolade oppå.. Så gul krem, så litt piska kremfløte.. Og bær på toppen. 

Den er heilt nydelig 😍 

Skrevet

Gulerotkaka på det søte liv er det beste jeg vet.

Blir mest skuffet over Toro brownie. Jeg elsker sjokolade. Men den kaka har blitt bakt for mye i Norge. Drita lei😅

Anonymkode: 5f2f9...254

Skrevet
1 time siden, Mammatil. Håper på 5 skrev:

Sommer sukse kake. 

Er nøttebotn, med smelta firkløversjokolade oppå.. Så gul krem, så litt piska kremfløte.. Og bær på toppen. 

Den er heilt nydelig 😍 

Denne er fantastisk, skikkelig kaloribombe 😂, å har veldig mange navn vi kaller den for snopekake/karmøykake eller trelagskake, men har hørt veldig mange andre navn på den 😉😜

Anonymkode: 01d4c...361

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gulerotkaka på det søte liv er det beste jeg vet.

Blir mest skuffet over Toro brownie. Jeg elsker sjokolade. Men den kaka har blitt bakt for mye i Norge. Drita lei😅

Anonymkode: 5f2f9...254

Toro er ikke aktuelt engang😂 Best de som man baker selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...