Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Opplevde dere problemer med magen? Forstoppelse? Jeg sliter så vanvittig med treg mage, sjeldnere på do og harde klumper. (Sorry detaljer) Vurderer en tur til legen da. Har aldri slitt med magen hele mitt liv, nå er det bare ugreit liksom. Har startet med hormoner da, siden jeg bare er 43 så burde jeg gå på det sa gynekologen. Bivirkningene på hormonene kan være løs mage så det henger jo ikke på greip. Anonymkode: 84ee9...278
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Nei, opplevde ikke noe slikt. Er nok lurt å få det sjekket av lege når det har endret seg veldig fra hvordan du har hatt det før. Anonymkode: 87ea6...8c0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Nei, har ikke opplevd den bivirkningen. Har hatt normal fordøyelse også i overgangsalderen. Anonymkode: c29f0...b8c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Ved store endringer i avføringsmønster, bør lege kontaktes. Anonymkode: 5a1e4...457
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Jeg sliter med det samme, men vet ikke om jeg er i overgangsalderen. Jeg er 44 år, skal ta blodprøve på mandag for å sjekke om det er det. Har også veldig nattesvette. Anonymkode: 505a8...b43
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Opplevde dere problemer med magen? Forstoppelse? Jeg sliter så vanvittig med treg mage, sjeldnere på do og harde klumper. (Sorry detaljer) Vurderer en tur til legen da. Har aldri slitt med magen hele mitt liv, nå er det bare ugreit liksom. Har startet med hormoner da, siden jeg bare er 43 så burde jeg gå på det sa gynekologen. Bivirkningene på hormonene kan være løs mage så det henger jo ikke på greip. Anonymkode: 84ee9...278 Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 40, så startet på hormonplaster for 4 år siden.Jeg fikk samme problem, med steinhard mage og jeg har heller aldri hatt det. Snakket med gynekolog og fikk beskjed om at man reagerer forskjellig på forskjellige medisiner. Selv om det står at man kan få diare, så er det et mindretall som får motsatt effekt. Jeg har det sånn på flere andre typer medisiner jeg går på og ene barnet mitt har det på samme måte. Som f.eks en type reseptbelagt smertestillende som gjør de fleste folk trøtt og slapp , de blir jeg giret av. Barnet mitt ble unormalt trøtt av en hostesaft som de fleste andre unger blir kjempe giret på. Men selvsagt, jeg ville nok fått en legetime og sjekket, bare for å få en avklaring. Anonymkode: 61391...402
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 40, så startet på hormonplaster for 4 år siden.Jeg fikk samme problem, med steinhard mage og jeg har heller aldri hatt det. Snakket med gynekolog og fikk beskjed om at man reagerer forskjellig på forskjellige medisiner. Selv om det står at man kan få diare, så er det et mindretall som får motsatt effekt. Jeg har det sånn på flere andre typer medisiner jeg går på og ene barnet mitt har det på samme måte. Som f.eks en type reseptbelagt smertestillende som gjør de fleste folk trøtt og slapp , de blir jeg giret av. Barnet mitt ble unormalt trøtt av en hostesaft som de fleste andre unger blir kjempe giret på. Men selvsagt, jeg ville nok fått en legetime og sjekket, bare for å få en avklaring. Anonymkode: 61391...402 Har bestilt time privat alt. Orker ikke gå å lure. Like greit å få tatt en koloskopi. Selvom det må være noe av det verste jeg kan tenke meg. 🥴 Anonymkode: 84ee9...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå