Gå til innhold

Svært høy senking barn 3 år.. legen nevnte kreft og jeg har total angst nå. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt at de ikke har funnet noe farlig, men veldig frustrerende ikke å få vite hva det skyldes da. Håper de snart finner ut av det og at det ikke er noe skummelt! ❤️

Anonymkode: fccf4...36e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt at de ikke har funnet noe farlig, men veldig frustrerende ikke å få vite hva det skyldes da. Håper de snart finner ut av det og at det ikke er noe skummelt! ❤️

Godt?... Leger sender syke folk hjem hele tiden, det er bare å banke i bordet og kreve full utredning. Og at man blir prioritert. 

Jeg ble sendt hjem med blodpropper, avfeid som noe helt annet. Man skal virkelig ikke bare tro at legene gjør rett hele tiden. Hvis man er frisk/mindre alvorlig syk, må det bevises. 

Anonymkode: 38b59...d31

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt?... Leger sender syke folk hjem hele tiden, det er bare å banke i bordet og kreve full utredning. Og at man blir prioritert. 

Jeg ble sendt hjem med blodpropper, avfeid som noe helt annet. Man skal virkelig ikke bare tro at legene gjør rett hele tiden. Hvis man er frisk/mindre alvorlig syk, må det bevises. 

Anonymkode: 38b59...d31

Ja, det er jo selvsagt godt at de ikke har funnet noe farlig, mener du noe annet? Jeg skriver jo også at jeg håper at de snart finner ut av det. Burde da være en selvfølge at de leter videre når de ikke har funnet noe og blodprøvene er unormale. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...