Gå til innhold

Normal sine G-tester (Strimler) positiv? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle. 

Skal ha mensen rundt 3.februar ca. Har de siste dagene vært plaget med kvalme, svimmelhet og stikking i livmorområdet. 

Tok en sånn strimle test fra Normal.. På kveldsurin. På bilde så den litt svakere ut enn hva jeg har forran meg, men legger ut bilde av den jeg tok. 

Noen som har tatt disse strimlene før? 

20200131_190303.jpg

20200131_190352.jpg

Anonymkode: 8743b...d98

Fortsetter under...

Skrevet

Ser veldig negativ ut for meg altså 

Anonymkode: 9ce89...12d

Skrevet

På min mobil ser de negativ ut. Prøv igjen om noen dager 👍

Anonymkode: 3466c...065

Skrevet

Okay👍 Hahaha  ble bare usikker når d ble en sånn svak strek ilag med den sterk streken.

Skrevet

Den ser negativ ut, men litt fargeblødning. Aner ikke hvor sensitive disse er, men tipper du fortsatt kam få positiv test 

Anonymkode: d6266...38b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okay👍 Hahaha  ble bare usikker når d ble en sånn svak strek ilag med den sterk streken.

Ser det er litt farge ved siden av, men teststreken på de testene skal være lenger i fra kontrollstreken.

Anonymkode: 3466c...065

Annonse

Skrevet

Når jeg har den liggende forran meg så er det ingen fargeutblødning på den😅 men ser på bilde at d ble sånn..så vet ikke hva det er.. Kan prøve å ta ett bedre bilde

Skrevet

Har aldri prøvd disse billig stripene fra Normal🙈 Var derfor jeg ble så usikker på hvordan jeg skulle tolke den..For forran meg så ser jeg en svaaaaaaaak strek.😅 Men på bilde ble d bare kluss

Skrevet

Ser tydelig en svak strek jeg, og det uten brillene på. Tipper 99% sikkert at du er gravid!

Gratulerer.

Skrevet
7 minutter siden, Twintipp skrev:

Ser tydelig en svak strek jeg, og det uten brillene på. Tipper 99% sikkert at du er gravid!

Gratulerer.

Ja jeg ser den selv, men bedre forran meg på bordet enn på bilde🙈😅 Så tenker jeg heller kjøper en CB digital i morgen..☺️

Skrevet

Ut fra hvordan den testen ser ut, med en veldig svak, bred og "utstrukket" strek vil jeg kalle den ugyldig

Anonymkode: 85309...7fb

Skrevet

Eg ser tydelig to streker og begge er rosa .så er ganske sikker på at ein baby er på vei

Anonymkode: d4784...c59

Skrevet

Ser streken, men skal den være så nærme teststreken?

Anonymkode: 5fe41...aca

Annonse

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser streken, men skal den være så nærme teststreken?

Anonymkode: 5fe41...aca

Nei den skal ikke det, ser det på bilde at den ligg for nært.. så jeg har annset den som ugyldig..

Skrevet

Visste ikke at Normal selger strimmeltester🤔 Hvor mye koster de? 

Jeg ser helt klart en strek, men reagerte på at den var så nærme kontrollstreken. Men likevel, det er jo to streker🤷🏻‍♀️ Ville tatt en ny test😊

Anonymkode: 21304...1f4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Visste ikke at Normal selger strimmeltester🤔 Hvor mye koster de? 

Jeg ser helt klart en strek, men reagerte på at den var så nærme kontrollstreken. Men likevel, det er jo to streker🤷🏻‍♀️ Ville tatt en ny test😊

Anonymkode: 21304...1f4

Betalte 45/50kr ca for 5 strimler😊 

Ja samme her..Skal kjøpe digital i morgen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...